Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet nøyaktig når man får igjen på skatten? Fikk et brev med hvor mye jeg skulle få igjen, og at om jeg ikke fikk noen flere brev (om f.eks at man fikk dem til høsten) så skulle de komme før sommeren...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet nøyaktig når man får igjen på skatten? Fikk et brev med hvor mye jeg skulle få igjen, og at om jeg ikke fikk noen flere brev (om f.eks at man fikk dem til høsten) så skulle de komme før sommeren... De fleste får oppgjøret i 23.juni. Pengene, hvis de skal ha noe igjen, settes inn på kontoen 24.juni. De som får i oktober, får oppgjøret rundt 25. oktober.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 De fleste får oppgjøret i 23.juni. Pengene, hvis de skal ha noe igjen, settes inn på kontoen 24.juni. De som får i oktober, får oppgjøret rundt 25. oktober. Hvor har du fått det fra? Det som står på skatteetaten sine side er at oppgjøret er ferdig 24.juni og pengene skal komme "noen dager etter".
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Og hvis skatteoppkreveren din skulle være i streik på utbetalingsdagen tar det enda lengre tid.
Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2010 Streiker de også da? Landet kommer jo snart ikke til å gå rundt. Bosset samler seg opp, det er ikke måte på... (Er ikke ignorant, skjønner hvorfor de streiker...) Men sånn seriøst, streiker de og?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 I noen kommuner streiker de ja, de er jo kommunearbeidere. Men ikke i Oslo kommune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå