Gå til innhold

logge inn på min side, nav

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg skal sende meldekort i helgen, men får ikke logget inn på NAVs sider.

Er det bare jeg som har problemer med å få logget inn i dag, eller har andre også samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Prøver å logge inn på nav.no via "MINID", kommer så langt som å taste inn passordet tilsendt min mobil, trykker deretter neste, så kommer det opp feilmelding..

"Siden kan ikke vises"

Flere som har problemer med dette ?

Skal sende meldekort, og må få gjort det iløpet av helgen viss ikke kan jeg risikere trekk og å ikke få penger når jeg skal...

Hva gjør jeg ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Prøvde nå og hadde ingen problemer, takk som minte meg på at jeg skulle sende meldekort i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Du kan sende det på mandag også uten å bli trukket.

Har sendt på mandag/tirsdag før og alltid fått pengene på onsdagen etter, når jeg har glemt å sende i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får logget inn, ihvertfall. Det er ofte problemer med innlogging, så du må nok bare prøve helt til det går (mellom 07:00 og 23:00, vel og merke :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Prøvde nå og hadde ingen problemer, takk som minte meg på at jeg skulle sende meldekort i dag :)

Bare hyggelig å være til hjelp. :)

Logger du på med Min ID, eller logger du på med brukernavn og passord?

Jeg får for så vidt logget på med Min ID, men jeg kommer ikke videre etter startsiden.

Jeg får bare en feilmelding:

Error 500: Couldn't obtain ArtifactResponse because of error in SOAP communication.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg brukte brukernavn og passord

Takk. Da er det nok Min ID som er problemet...

Da får jeg bare vente og se om det retter seg i løpet av helgen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Ja, man må være tålmodig med NAV`s hjemmesider :fnise:

Tror det er noe form for trøbbel konstant der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, man må være tålmodig med NAV`s hjemmesider :fnise:

Tror det er noe form for trøbbel konstant der

Tålmodighet er dessverre en egenskap jeg ikke fikk utlvevert ved fødselen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så var det på'n igjen. Fikk ikke logget inn for å sende meldekort i hele går, og får heller ikke logget inn i dag... Flere som har problemer med logge inn på NAV sine sider nå? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo driftsmelding på siden om at den kommer til å være nede i helgen grunnet vedlikehold..

Takk! Så ikke det, jeg (enda så fin og oversiktlig side NAV har :ironi:)... Da er det jo lite vits i å prøve å logge seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det står jo driftsmelding på siden om at den kommer til å være nede i helgen grunnet vedlikehold..

Jepp, står at sidene kommer opp igjen 0700 i morgen, og at så lenge man sender meldekort før 1900 i morgen skal man få pengene som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så ikke det, jeg (enda så fin og oversiktlig side NAV har :ironi:)... Da er det jo lite vits i å prøve å logge seg inn.

Bare hyggelig, er egentlig et under at det er mulig å finne noe informasjon på den siden i det hele tatt.

Jepp, står at sidene kommer opp igjen 0700 i morgen, og at så lenge man sender meldekort før 1900 i morgen skal man få pengene som normalt.

Dette fikk ikke jeg med meg for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...