Gå til innhold

logge inn på min side, nav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Prøver å logge inn på nav.no via "MINID", kommer så langt som å taste inn passordet tilsendt min mobil, trykker deretter neste, så kommer det opp feilmelding..

"Siden kan ikke vises"

Flere som har problemer med dette ?

Skal sende meldekort, og må få gjort det iløpet av helgen viss ikke kan jeg risikere trekk og å ikke få penger når jeg skal...

Hva gjør jeg ????

Gjest AnonymBruker

Prøvde nå og hadde ingen problemer, takk som minte meg på at jeg skulle sende meldekort i dag :)

Bare hyggelig å være til hjelp. :)

Logger du på med Min ID, eller logger du på med brukernavn og passord?

Jeg får for så vidt logget på med Min ID, men jeg kommer ikke videre etter startsiden.

Jeg får bare en feilmelding:

Error 500: Couldn't obtain ArtifactResponse because of error in SOAP communication.

Annonse

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det står jo driftsmelding på siden om at den kommer til å være nede i helgen grunnet vedlikehold..

Jepp, står at sidene kommer opp igjen 0700 i morgen, og at så lenge man sender meldekort før 1900 i morgen skal man få pengene som normalt.

Takk! Så ikke det, jeg (enda så fin og oversiktlig side NAV har :ironi:)... Da er det jo lite vits i å prøve å logge seg inn.

Bare hyggelig, er egentlig et under at det er mulig å finne noe informasjon på den siden i det hele tatt.

Jepp, står at sidene kommer opp igjen 0700 i morgen, og at så lenge man sender meldekort før 1900 i morgen skal man få pengene som normalt.

Dette fikk ikke jeg med meg for eksempel.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...