Tulle82 Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Hei alle sammen! Jeg må kjøpe meg nye joggesko. Til nå har jeg hatt Nike air structure triax + 10, men de begynner å bli slitt. Jeg er godt fornøyd med disse skoene, men kan ikke se at noen av butikkene jeg har vært hos har disse skoene. Har det kommet en ny tilsvarende modell?Noen som har noen sko å anbefale? Jeg er godt fornøyd med Nike skoene mine, men trenger som sagt et par nye sko. Bruksområde vil være jogging på tredemølle, jogging i terreng, noe spaserturer i terreng hvor fjellsko blir for mye.... Jeg sliter med hælen (akilles) og et kne som har blitt operert for korsbåndsskade. Samt overpronasjon.
Wiggins Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Det er lenge siden jeg drev og sammenlignet joggeskomodeller og egenskaper, nå har jeg langt mer peiling på sykler. Er det noen som har peiling på løpesko, så er det Löplabbet. De har filialer i Oslo, Drammen, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Tronheim samt Ski Storsenter. De har til og med klart å finne joggesko til mine brede og høye føtter, og da er de flinke. :gjeiper: De burde vite hvilken modell som tilsvarer den du har nå. Du som allerede er skadet bør i hvertfall ikke spare på noe når det gjelder sko. Akillesproblemer og korsbåndskade, da ville jeg heller begynt med sykling, men jeg skjønner jo at ikke alle kan synes det er like gøy. Sykling er uansett mye mer skånsomt mot leddene enn jogging.
Tulle82 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Hei:) Takk for svar:) Jeg sykler og går på spin timer opptil tre ganger i uken:) Akillessenen min er nesten bra, og jeg kjenner kun noe til den hvis jeg går lange fjellturer med fjellsko:)Jeg vil derimot ikke at den skal bli verre igjen, og vil ha gode sko.. Jeg er enig med deg at siden jeg allerede er skadet trenger jeg gode sko:) Jeg kjøpte de forrige skoene mine hos løplabbet men har nå flyttet til en annen kant av landet hvor de ikke har "gode nok" folk som har peiling på sko. Når jeg stiller spørsmål er de ikke helt enkelt å få noe ordentlig svar..
Wiggins Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Om de ikke vet det på din lokale butikk så kan du vel forsøke å ringe Löplabbet og spørre om de vet hvilken modell som tilsvarer den NIKE-modellen du syntes passet bra for deg? Det burde de kunne opplyse deg uten å ta noe betalt for det synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå