Gå til innhold

Onani

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye onanerer dere i ei uke? Skriv hvis du er en gutt eller ei jente.

Videoannonse
Annonse
Gjest Onanist
Skrevet

Er gutt 33 i forhold, 1-3 ganger daglig.

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg er jente, og pleier vanligvis å onanere ca annenhver dag.

Skrevet

Jeg er dame og onanerer innemellom. Altså noen ganger er det flere dager på rad eller jeg kan vente lenge. Kommer helt an på om jeg får muligheten og på humøret.

Gjest Gjest
Skrevet

Gutt 23 i forhold, 1-2 ganger om dagen pluss sex

Skrevet

Jeg er jente som snart fyller 18 år, jeg onanerer nesten hver dag :)

Skrevet

Jente, 19 år. er i forhold. Onanerer kanskje en gang annenhver mnd. Har ikke behov eller lyst når jeg får sex hver dag.

Skrevet

Jente, 19 år. er i forhold. Onanerer kanskje en gang annenhver mnd. Har ikke behov eller lyst når jeg får sex hver dag.

Jeg får legge til at jeg ikke er i et forhold ;)

Skrevet

Gutt, 27, hver/annenhver dag ca. Ikke i et forhold

Skrevet

Takk for svar! Andre meninger?

Skrevet

Takk for svar! Andre meninger?

Vil bare skyte inn at det veldig sunt å onanere. Man blir godt kjent med sin egen kropp, og da finner man ut hva man liker og ikke liker. Det er veldig nyttig! Sett av litt tid og onaner *Slår aldri feil* :)

Skrevet

Vil bare skyte inn at det veldig sunt å onanere. Man blir godt kjent med sin egen kropp, og da finner man ut hva man liker og ikke liker. Det er veldig nyttig! Sett av litt tid og onaner *Slår aldri feil* :)

Jeg er helt enig med deg.:) Synes du at klitoris stimulering er den beste? eller er det nødvendig å blande metoder?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg.:) Synes du at klitoris stimulering er den beste? eller er det nødvendig å blande metoder?

For meg er klitoris stimulering veldig deilig. Har "funnet" noen forskjellige vrier på den. Og ellers så er det vaginal stimulering (G-punktet). Kan blande de to og kjøre på. Det er deilig det også, men jeg personlig synes noen ganger det er litt vanskelig å få orgasme ved vaginal og klitoris stimulering - samtidig. Men når man får det til er det veldig deilig :)

Skrevet

Jeg onanerer i gjennomsnitt 5 ganger i uka kanskje. Det går veldig opp og ned egentlig (jeg er 23 år og singel, men får sex av og til allikevel ;) )

• 2 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet

Et par ganger i uka, som regel i helgene, så sant det ikke blir noe på meg, da. :gjeiper:

Skrevet

Har aldri gjort det, faktisk. Er 25 år, i et forhold og kvinne. Har sex omtrent 2 ggr i måneden (til min store frustrasjon, hehe. Men vi har det travelt for tiden)

Skrevet

Samme her, men er 18 ikke 19 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...