bergengjest Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Hvor mye onanerer dere i ei uke? Skriv hvis du er en gutt eller ei jente.
Gjest sardintroll Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er jente, og pleier vanligvis å onanere ca annenhver dag.
Beauté Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er dame og onanerer innemellom. Altså noen ganger er det flere dager på rad eller jeg kan vente lenge. Kommer helt an på om jeg får muligheten og på humøret.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Gutt 23 i forhold, 1-2 ganger om dagen pluss sex
Fotballfrøken Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er jente som snart fyller 18 år, jeg onanerer nesten hver dag
Ethereal Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Jente, 19 år. er i forhold. Onanerer kanskje en gang annenhver mnd. Har ikke behov eller lyst når jeg får sex hver dag.
Fotballfrøken Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Jente, 19 år. er i forhold. Onanerer kanskje en gang annenhver mnd. Har ikke behov eller lyst når jeg får sex hver dag. Jeg får legge til at jeg ikke er i et forhold
Tempus Fugit Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Jeg får legge til at jeg ikke er i et forhold Gutt, 27, hver/annenhver dag ca. Ikke i et forhold
Fotballfrøken Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Takk for svar! Andre meninger? Vil bare skyte inn at det veldig sunt å onanere. Man blir godt kjent med sin egen kropp, og da finner man ut hva man liker og ikke liker. Det er veldig nyttig! Sett av litt tid og onaner *Slår aldri feil*
bergengjest Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2010 Vil bare skyte inn at det veldig sunt å onanere. Man blir godt kjent med sin egen kropp, og da finner man ut hva man liker og ikke liker. Det er veldig nyttig! Sett av litt tid og onaner *Slår aldri feil* Jeg er helt enig med deg. Synes du at klitoris stimulering er den beste? eller er det nødvendig å blande metoder?
Fotballfrøken Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er helt enig med deg. Synes du at klitoris stimulering er den beste? eller er det nødvendig å blande metoder? For meg er klitoris stimulering veldig deilig. Har "funnet" noen forskjellige vrier på den. Og ellers så er det vaginal stimulering (G-punktet). Kan blande de to og kjøre på. Det er deilig det også, men jeg personlig synes noen ganger det er litt vanskelig å få orgasme ved vaginal og klitoris stimulering - samtidig. Men når man får det til er det veldig deilig
Hinata Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 Jeg onanerer i gjennomsnitt 5 ganger i uka kanskje. Det går veldig opp og ned egentlig (jeg er 23 år og singel, men får sex av og til allikevel )
Gjest birry93 Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Et par ganger i uka, som regel i helgene, så sant det ikke blir noe på meg, da. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #16 Skrevet 14. august 2010 Har aldri gjort det, faktisk. Er 25 år, i et forhold og kvinne. Har sex omtrent 2 ggr i måneden (til min store frustrasjon, hehe. Men vi har det travelt for tiden)
mumfi Skrevet 14. august 2010 #17 Skrevet 14. august 2010 Jeg får legge til at jeg ikke er i et forhold Samme her, men er 18 ikke 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå