stella K Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 jeg bestilte eggløsningstester fra "billige tester" på nett. De er i strimler.. men nå har jeg rotet bort bruksanvisningen... Når man har satt den i urinen, så kommer det opp strek. MEN hva hvordan skal streken være hvis man har eggløsning? en strek, to? håper noen kan svare meg fort!
LineGourmet Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken Jeg tror også bruksanvisningen ligger på sidene til billigtester..
stella K Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken Jeg tror også bruksanvisningen ligger på sidene til billigtester.. jeg fant det ikke på siden deres. men hvordan ser man om testen er positiv?
Bestee Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Som skrevet over her.. Da er det to streker, og teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Du kan få to streker til vanlig også der teststreken er svakere, men da er den altså negativ.
Phobaeticus Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Bruksanvisningen ligger ute på nett: http://www.billige-tester.no/vejl/NO_A5_LH_stav_220210.pdf Endret 5. juni 2010 av Phobaeticus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå