Maxi Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Er det noen som vet om det kommer inn mere sommerklær ol i nettbutikken til hm? Jeg har vært innom flere ganger, men finner ingenting for alt jeg vil ha er utsolgt i mine størrelser, det samme gjelder til barnet mitt.
Shopoholiker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg vet ikke nøyaktig når de får nye varer, men jeg handler der altfor ofte. Og det kommer nye varer rimelig regelmessig. Er sikkert ikke så veldig lenge til høstsesongen begynner heller
Gjest scorpius Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 De kommer nok med oppdateringer snart Lykke til!
Gjest trude.lutt Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Sommer salget har begynt i dag, så jeg tror ikke det kommer inn mere. Jeg har alt fått Høstkatalogen til HM
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Sommer salget har begynt i dag, så jeg tror ikke det kommer inn mere. Jeg har alt fått Høstkatalogen til HM vil vell tro de får inn mere klær. vi er bare i negynnelsen av JUNI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå