Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i børstemodus i dag :)

Så jeg lurte på, hvilken kost bruker dere til gel-liners?

Hvorfor er den bra?

Jeg er på utkikk etter en kost som gjør at JEG også får fin eyeliner :) Lett å legge, gjerne en tynn linje (jeg kan jo bygge opp om jeg vil ha den tykkere?), men godt med farge, lett å lage en fin ving med, at den ikke gir etter så lett (bør vel være litt stiv?)

Mine bomkjøp så langt:

Har Mac sin 263, men den har delt seg på midten, så den lager dobbelt linje :P

Har også Bare Escentuals i.d Eyeliner Brush, men den gir jo etter bare du ser på den :/

Bare Escentuals i.d Precision Liner Brush holder seg "sammen" og gir en tynn linje, men den er så bred, så jeg føler at linjen blir så kantete (mulig jeg gjør det feil)

Videoannonse
Annonse
Gjest hudenmin
Skrevet (endret)

Til gelliner bruker jeg MAC 209 Eye Liner Brush. Jeg liker at den i utgangspunktet lager tynn linje, som jeg eventuelt kan "bygge" tykkere om det er behov. Videre at den ikke tar for mye produkt på børsten - er akkurat nok.

Jeg har også Sigma SS209, men den er tykkere enn MAC sin, så den liker jeg ikke. Videre Bare Escentuals i.d Eyeliner Brush, men den er som du skriver for tynn - gir etter.

Når jeg bruker øyeskygge til eyeliner bruker jeg enten MAC 263 Small Angle Brush, MAC 266 Small Angle Brush eller Sigma SS266. Disse børstene er bedre når jeg trenger mer produkt ved påføring. Resultatet blir imidlertid "tynn linje" her også, men ikke så synlig strek som med gelliner. Bruker øyeskygge, når jeg vil ha ett litt mer diskret resultat. Har imidlertid ikke prøvd disse børstene på gelliner, da jeg fra første stund var fornøyd med 209.

"Demonstrasjon" av ulike typer eyelinerbørster fra Sigma: http://www.youtube.com/watch?v=H30PJwJHSto

Endret av hudenmin
Skrevet (endret)

Sigma SS210 som Tiffany viste i videoen, kunne jo kanskje vært noe...? Synes den 209 lagde litt tykk strek? Noen som har testet Sigma SS210. ID sin som du sier er tynn, jeg synes tvertimot den er litt tykk, men ikke stiv nok, slik at den vil lage en tykk ujevn linje (har ikke testet den med gel-liner, kun mineralpudderliner, og det får jeg ikke til uansett hva jeg dytter det på med...)

Endret av Jade
Skrevet

Jeg har blant annet denne, tror den er perfekt til ditt bruk- med den er det superlett å få til tynne, presise, pene linjer. Ss210 fra Sigma skal tilsvare denne, men den har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Nå har jeg bestilt sigma ss210, så får jeg se om den duger :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått ss210 i posten! Den var akkurat slik jeg håpte! Stiv, slik at den ikke bøyer seg mens jeg skal påføre. Og tynn slik at den lager en fin naturlig linje!

*tommelen langt oppi været* :D

Gjest hudenmin
Skrevet

Så flott. :)

(Selv kjøpte jeg Mac 210 etter jeg svarte her, og har brukt den i ca. en uke. Er fornøyd med den, men selv om den er tynnere enn Mac 209 klarer jeg ikke alltid å lage mindre strek med den. Tenker trening må til. Er imidlertid fornøyd med begge kostene. :) ).

Gjest Heidila
Skrevet

Jeg liker også mac 209. Den er tynn og lett å lage en tynn strek med. siga sin verson av denne er tykkere og derfor ikke like bra til å lage tynne streker med.Den bruker jeg bare når jeg skal ha litt tykkelse på lineren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...