gullfisken Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Muligens et snålt spørsmål, men bare lurte på om noen vet hva G-en i G-streng står for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 Har jeg også lurt på.....Gynekolog-streng? Gla'-streng? Gledesspreder? G-nøkkel???? Glo på-streng? Grisetanker-streng? Gråsonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Gra-streng.... ?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Guri så ubehagelig-streng????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 22. september 2003 #5 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg tror den blir kalt G-streng pga. G-bokstavens halvmåneform, akkurat som en menneskerumpe. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julius Skrevet 22. september 2003 #6 Del Skrevet 22. september 2003 sjønner ikke at dere bryr dere om det.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. september 2003 #7 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg tror den blir kalt G-streng pga. G-bokstavens halvmåneform, akkurat som en menneskerumpe. Mae Aha! Julius; lær deg rettskriving! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. september 2003 #8 Del Skrevet 22. september 2003 har alltid tenkt på gitar-streng, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #9 Del Skrevet 22. september 2003 sjønner ikke at dere bryr dere om det.. :-? hehe... back at you!.... Jeg tenkte også på det Mea skrev... men det andre som har kommet er jo my mer morsomt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisken Skrevet 22. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 22. september 2003 Klar over at det er en sær ting å lure på, men hadde en diskusjon gående.... Da er det ikke lett å la være å undres.... Takk for mange ehh.... kreative forslag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. september 2003 #11 Del Skrevet 22. september 2003 eller kanskje gnage-streng... stemmer for den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. september 2003 #12 Del Skrevet 22. september 2003 G'en i G-streng står for det samme som G'en i G-punkt. Prøv å gå med en G-streng bakfram en stund ok da, ikke så veldig morsomt kanskje :oops: jeg skjønte nå hva jeg mente da... ellers stemmer jeg for Gnager og Grusomt ubehagelig og Gir deg sopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2003 #13 Del Skrevet 22. september 2003 Og konklusjonen blir: Kjært barn, mange navn :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #14 Del Skrevet 22. september 2003 He he ... Fordi det heter G-string på engelsk, sjekket jeg Merriam Webster OnLine Dictionary, og der står det "origin unknown". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. september 2003 #15 Del Skrevet 22. september 2003 Dette har jeg faktisk aldri lurt på, selv om jeg foretrekker G`en :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juggernøtt Skrevet 22. september 2003 #16 Del Skrevet 22. september 2003 Ser for meg at g'en står for «grums», jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #17 Del Skrevet 22. september 2003 Ser for meg at g'en står for «grums»' date=' jeg.[/quote'] Det brune grumset nederst i folkedypet, tenker du på?????? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. september 2003 #18 Del Skrevet 22. september 2003 går-opp-i-ræva-streng.. Ingen anelse...Men tror jeg skal klare å sove trygt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #19 Del Skrevet 22. september 2003 Alle over er korrekte, men rent bortsett fra det så er det jo en Genital-streng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #20 Del Skrevet 22. september 2003 Dette spørsmålet stod i et blad nettopp. Vet ikke svaret, men svaralternativene var: G-streng kommer fra amerikansk slang. G står for <<goodies>>, og uttrykket stammer opprinnelig fra nattklubbmiljøet, hvor avkledde jenter - de såkalte <<goodies-jentene>> - kun hadde på seg minimal stringtruse [*]Den første som viste seg på lerretet i en bitteliten stringtruse var den legendariske skuespillerinnen Greta Garbo. Trusene ble først kjent som GG-string. Etter hvert forkortet til G-string eller G-streng. [*]Den sexy G-streng trusen er oppkalt etter det mye omdiskuterte G-punktet, som skal gi jenters seksualliv nye dimensjoner, bare vi finner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå