Gå til innhold

G-en i G-streng?

gullfisken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror den blir kalt G-streng pga. G-bokstavens halvmåneform, akkurat som en menneskerumpe.

Mae

Aha!

Julius; lær deg rettskriving!

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner ikke at dere bryr dere om det.. :-?

hehe... back at you!.... :wink:

Jeg tenkte også på det Mea skrev... men det andre som har kommet er jo my mer morsomt da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at det er en sær ting å lure på, men hadde en diskusjon gående.... Da er det ikke lett å la være å undres.... Takk for mange ehh.... kreative forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

G'en i G-streng står for det samme som G'en i G-punkt. Prøv å gå med en G-streng bakfram en stund :ler: ok da, ikke så veldig morsomt kanskje :oops: jeg skjønte nå hva jeg mente da...

ellers stemmer jeg for Gnager og Grusomt ubehagelig og Gir deg sopp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

Dette spørsmålet stod i et blad nettopp. Vet ikke svaret, men svaralternativene var:

• G-streng kommer fra amerikansk slang. G står for <<goodies>>, og uttrykket stammer opprinnelig fra nattklubbmiljøet, hvor avkledde jenter - de såkalte <<goodies-jentene>> - kun hadde på seg minimal stringtruse

[*]Den første som viste seg på lerretet i en bitteliten stringtruse var den legendariske skuespillerinnen Greta Garbo. Trusene ble først kjent som GG-string. Etter hvert forkortet til G-string eller G-streng.

[*]Den sexy G-streng trusen er oppkalt etter det mye omdiskuterte G-punktet, som skal gi jenters seksualliv nye dimensjoner, bare vi finner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...