Fotballfrøken Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Er det greit at ei jente på 18 år, og ha en venn med fordeler (knullevenn) på 30 år?
Kamikatze Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 De må da for pokker jentungen vite selv, vel? Er du i tvil, så la vær, og er du det ikke så gi bånn gass... Andre skal ikke leve ditt liv. Og hva som er rett for én, er ikke nødvendigvis en universal sannhet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Hvis begge er oppegående nok til å forstå hva noe slikt faktisk innebærer, slik at ingen blir lurt eller såret, så er det i prinsippet bare å pule i vei. Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til, er at en 30 år gammel mann overhodet er interessert i å ha sex med en tenåringsjente som er så mye yngre enn ham selv. Han må enten være en anelse umoden, eller bare veldig ekkel og småpedo...
Fotballfrøken Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Hvis begge er oppegående nok til å forstå hva noe slikt faktisk innebærer, slik at ingen blir lurt eller såret, så er det i prinsippet bare å pule i vei. Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til, er at en 30 år gammel mann overhodet er interessert i å ha sex med en tenåringsjente som er så mye yngre enn ham selv. Han må enten være en anelse umoden, eller bare veldig ekkel og småpedo... For å svare på det siste du skrev, så er grunnen at vi har veldig like seksuelle-fantasier, og vi passer derfor veldig godt sammen. Det eneste som er i mot oss er alderen, og det er derfor vi ikke har noen plan om å være kjærester
Gjesten Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 For å svare på det siste du skrev, så er grunnen at vi har veldig like seksuelle-fantasier, og vi passer derfor veldig godt sammen. Det eneste som er i mot oss er alderen, og det er derfor vi ikke har noen plan om å være kjærester Hvis alder er den eneste grunnen til at dere velger å ikke være kjærester kan jeg nesten garantere at hjerter vil knuses som resultat av dette opplegget.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 For å svare på det siste du skrev, så er grunnen at vi har veldig like seksuelle-fantasier, og vi passer derfor veldig godt sammen. Det eneste som er i mot oss er alderen, og det er derfor vi ikke har noen plan om å være kjærester Du driter deg ut. Ikke fordi du skaffer deg en eldre knullekompis, men fordi du prøver å fortelle deg selv at dere ikke har lyst å ha et forhold. Som regel er jo seg selv den det er vanskeligst å være 100% ærlig med...
Fotballfrøken Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2010 Det er mulig jeg driter meg ut, og ja, jeg er veldig redd for at jeg kun skal ende opp med et knuse hjerte.. Men er det verdt det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Du kommer til å ende opp med et knust hjerte, fordi denne eldre mannen kommer til å ta det med storm. Likevel mener jeg du skal kjøre på. Dersom det er lystbetont for dete begge, og der ebegge nyter hverandre er det ikke noe galt i å bare nyte litt. Knuste hjerter får man uansett her i livet, men det ikke alltid man får god og spennende sex med på kjøpet. Hilsen en del eldre kvinne, som mener det er lov å være ung og dum, leve livet litt og prøve og feile litt mens man nyter sin unge seksualitet. Bare husk å ta avstand med ett du skulle oppleve at du ikke lenger nyter, og at det utvikler seg til noe mer enn du egentlig hadde tenkt i forhold til fantasier og hva dere skal prøve ut. En eldre mann kan lett ha andre fanasier enn deg...
Gjesten Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Det er mulig jeg driter meg ut, og ja, jeg er veldig redd for at jeg kun skal ende opp med et knuse hjerte.. Men er det verdt det? Nei.
Gjest brutal_mann Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Det er mulig jeg driter meg ut, og ja, jeg er veldig redd for at jeg kun skal ende opp med et knuse hjerte.. Men er det verdt det? Overhode ikke.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Det er mulig jeg driter meg ut, og ja, jeg er veldig redd for at jeg kun skal ende opp med et knuse hjerte.. Men er det verdt det? Om det er verdt det? Spør deg heller hva dere er blitt enig om.
gbnj Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Hvis begge er oppegående nok til å forstå hva noe slikt faktisk innebærer, slik at ingen blir lurt eller såret, så er det i prinsippet bare å pule i vei. Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til, er at en 30 år gammel mann overhodet er interessert i å ha sex med en tenåringsjente som er så mye yngre enn ham selv. Han må enten være en anelse umoden, eller bare veldig ekkel og småpedo... Er det kun sex, så er det nok ikke noen ulempe med en 18-årig kropp(stram/fast ol.).
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til, er at en 30 år gammel mann overhodet er interessert i å ha sex med en tenåringsjente som er så mye yngre enn ham selv. Han må enten være en anelse umoden, eller bare veldig ekkel og småpedo... Hmmm... Så hvis han er 30 og sammen med en på 18 er han "småpedo". Hvis han er 32 og sammen med en på 20 er han helt normal. Merkelig hvordan to års forskjell gjør han enten til en "småpedo" eller til en helt frisk og normal mann. Men det er jo standarden her på KG. Det er alltid mannen som gjør feil, alltid mannen som er syk, alltid mannen som skal til pers... En jente på 18 som er sammen med en på 30 er det visst nok ikke noe i veien med, hun er helt normal.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Hvis begge er oppegående nok til å forstå hva noe slikt faktisk innebærer, slik at ingen blir lurt eller såret, så er det i prinsippet bare å pule i vei. Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til, er at en 30 år gammel mann overhodet er interessert i å ha sex med en tenåringsjente som er så mye yngre enn ham selv. Han må enten være en anelse umoden, eller bare veldig ekkel og småpedo... Er du en som er blitt dumpet pga en som er mye yngre enn deg? Kan da ikke mene at en på 30 er umoden ekkel eller småpedo. Måte på!
sebra Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Hmmm... Så hvis han er 30 og sammen med en på 18 er han "småpedo". Hvis han er 32 og sammen med en på 20 er han helt normal. Merkelig hvordan to års forskjell gjør han enten til en "småpedo" eller til en helt frisk og normal mann. Men det er jo standarden her på KG. Det er alltid mannen som gjør feil, alltid mannen som er syk, alltid mannen som skal til pers... En jente på 18 som er sammen med en på 30 er det visst nok ikke noe i veien med, hun er helt normal. Man forandrer seg jo ganske mye på de to åra. Og blir mye mer voksen.
Fotballfrøken Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2010 Man forandrer seg jo ganske mye på de to åra. Og blir mye mer voksen. Man vokser kanskje litt på de to årene, men jeg for min del har en mental alder som er vesentlig høyere enn 20 år, selv om jeg er 18 år. Det sier til og med mine foreldre.
Gjest 19 Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 Nei det er da ikke galt! Du er 18 år, du bestemmer dette selv! Single skal da få lov til å prøve seg litt, og når man er ung hvorfor ikke prøve en eldre mann på 30 år. Da har man ihvertfall prøvd. De første gangene kan dere jo prøve, og så kan dere se om dere funker som knullekomposer eller om dere bare skal slutte, men du har ihvertfall prøvd. Det kan noen ganger være tryggere med en eldre mann da man føler at de vet hva de gjør og kanskje har litt erfaring. Så de vet det å passe på deg. Det man må se på er om han er klar over hva han gjør, og at du er klar over det du gjør. En mann er en mann. Er du over den seksuelle lavalderen så er det ingen som kan hindre deg i å ha sex. Det blir også feil å se på en som kunne ha vert faren sin, da svært få blir pappa som 12-15 åring. Så han er jo ikke pedofil eller noe heller. Du er voksen. Kjør på, kjenner dere hverandre, så er jo det en fordel Som min mor sier, UTFORSK!
Fotballfrøken Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 5. juni 2010 Nei det er da ikke galt! Du er 18 år, du bestemmer dette selv! Single skal da få lov til å prøve seg litt, og når man er ung hvorfor ikke prøve en eldre mann på 30 år. Da har man ihvertfall prøvd. De første gangene kan dere jo prøve, og så kan dere se om dere funker som knullekomposer eller om dere bare skal slutte, men du har ihvertfall prøvd. Det kan noen ganger være tryggere med en eldre mann da man føler at de vet hva de gjør og kanskje har litt erfaring. Så de vet det å passe på deg. Det man må se på er om han er klar over hva han gjør, og at du er klar over det du gjør. En mann er en mann. Er du over den seksuelle lavalderen så er det ingen som kan hindre deg i å ha sex. Det blir også feil å se på en som kunne ha vert faren sin, da svært få blir pappa som 12-15 åring. Så han er jo ikke pedofil eller noe heller. Du er voksen. Kjør på, kjenner dere hverandre, så er jo det en fordel Som min mor sier, UTFORSK! Takk for skikkelig svar! Jeg kjenner ikke fyren veldig godt. Vi har snakket over nettet over en lenger periode. Og det andre punktet er at jeg fortsatt er jomfru ;-)
Ellevill Skrevet 5. juni 2010 #19 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg kjenner ikke fyren veldig godt. Vi har snakket over nettet over en lenger periode. Og det andre punktet er at jeg fortsatt er jomfru ;-) Jeg anbefaler deg å treffe en som er mer på din egen alder og som du kjenner godt. Så kan du isteden eksperimentere når du blir litt eldre. Denne mannen vet akkurat hva han skal si til deg for at du skal bli smigret og forelsket. Uansett om du er en moden 18-åring eller ei, du burde ikke rote deg bort i dette. Jeg kan nesten garantere deg at det ender i hjertesmerte på en eller annen måte for din del. Og det at dere har like seksuelle preferanser...? Hva mener du med det? Du er jo jomfru? Han kan fortelle deg hva som helst - du kjenner ham jo ikke hverken slik eller sånn. Endret 5. juni 2010 av Ellevill
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Takk for skikkelig svar! Jeg kjenner ikke fyren veldig godt. Vi har snakket over nettet over en lenger periode. Og det andre punktet er at jeg fortsatt er jomfru ;-) Dette vil jeg ikke anbefale deg i det hele tatt. Sexuelle fantasier og hva man har lyst til å gjøre i virkeligheten er to helt forskjellig ting. Hva du har lyst til å gjøre vet du ikke før du er der, og da er det stor sjanse for at du ikke har lyst til å være med på det han foreslår i senga. Det å leve ut fantasier osv bør du vente med til du har møtt en du kjenner godt og stoler på + at du kjenner deg selv litt bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå