Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal gifte meg om 8 dager. Prøvde brudekjolen idag, og den er for liten. Jeg har gått opp ca 8kg siden sist, og de har ingen mulighet til å sy den ut pga stor trafikk. Er det mulig å gå ned 5 kg på den tiden? Jeg skal ikke gjøre det lenge, bare så jeg kommer inn i brudekjolen, også blåser jeg i det etterpå. Frukt og vann diett, vil det funke? Jeg trenger HJELP
feuerstein Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er i utgangspunktet slank og gikk midlertidig ned 4 kg på 5 dager. To brødskiver til dagen, så mye vann jeg ville ha, stappfull sekk på ryggen og 16-18 timer fysisk aktivitet i døgnet. Gikk noen uker før jeg var fullt ut restituert, og de første dagene jeg spiste normalt igjen var jeg ikke i stand til å gjøre noe særlig krevende. Tviler på at du ønsker å bli så redusert i "evne" for ditt eget bryllup, selv om det reduserer vekten din.
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal gifte meg om 8 dager. Prøvde brudekjolen idag, og den er for liten. Jeg har gått opp ca 8kg siden sist, og de har ingen mulighet til å sy den ut pga stor trafikk. Er det mulig å gå ned 5 kg på den tiden? Jeg skal ikke gjøre det lenge, bare så jeg kommer inn i brudekjolen, også blåser jeg i det etterpå. Frukt og vann diett, vil det funke? Jeg trenger HJELP Fem kilo på åtte dager vil jeg neppe tro du klarer, men et par kilo burde du vel klare hvis du "gir jernet".
Vilma Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Fruktdiett og vann! Dra på butikken i morgen, kjøp masse deilig frukt og spis det resten av uken. Kanskje noen knekkebrød, ryvita eller "sponplater" som mamma sier i tillegg. Du kan også kjøpe små bokser med makrell i tomat, det er et perfekt mellommåltid! Hvis du liker det så klart. Salat til middag, med kylling evt? Lykke til og gratulerer!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 ^ Cup the carbs. Fokuserer på PROTEINER! Også litt fett, da vil du ikke føle deg sulten, i motsetning til å pøse på med karbohydrater. Ligg på ca. 1200 kcal. per dag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Jeg ligger på 1200cal om dagen, og går ikke mer ned enn MAKS 1kg i uken. Oftest 0,3 - 0,5kg. Jeg er normalvektig og har et normalt aktivitetsnivå. Jeg foreslår heller at du rett og slett faster, eller ligger på så lite som 300 - 500cal om dagen. Det er absolutt ikke vanskelig bare du velger de rette matvarene. Ikke spiser kjøtt, melk og brød, og stort sett holder deg til grønnsaker. Den tredje dagen er vanskeligst, etterpå går det bedre. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg ville anbefalt under normale omstendigheter, men i desperate situasjoner tyr man til drastiske metoder!
Gjest Micka Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer med den store dagen! Frukt og vann diett vil funke, ja. Har prøvd det selv og kiloene rant av, men vips så var de på igjen og vel så det. Men man vil jo være perfekt akkurat den ene dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå