Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hei! Jeg vurderer å skaffe meg extensions for å variere litt. Har akkurat klippet meg (er midt inni et "gro nytt hår"-prosjekt), så er veldig kort på håret nå. Har hår til haken, litt lengre bak, men litt oppklippet. Alt håret er vel en 8-15cm. Det jeg lurer på, er om det kommer til å synes veldig om jeg kjøper meg clip-ons. Jeg brukte mye extensions tidligere, da jeg hadde lenger hår, så har blitt ganske flink til å sette på etterhvert, men lurer på om dette prosjektet er litt dødfødt likevel..
Gjest fireflies Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Nei, ikke nødvendigvis, men det kommer selvsagt litt ann på hvor tykt hår du har. Lengden har vel for så vidt ikke noe å si, hvis det er slik at håret går ned til nakken bak. Exstensionsene skal jo settes på ved hodebunden.
Rumohra Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Ok! Takk for svar.. Det jeg er redd for er at det vil se veldig utnaturlig ut, at det synes veldig at det er et "topplokk", hehe.. Men tror jeg skal prøve, i værste fall kan det brukes når mitt eget blir lengre.
Gjest fireflies Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Hvis du har veldig oppklipt hår, så kan det være at det vil bli et "topplokk". Anbefaler deg å få frisøren til å "klippe til" exstansionene og håret ditt, slik at det ser mest mulig naturlig ut. Det har jeg pleid å gjort, og folk blir bestandig overrasket over at jeg har exstensions. Alle tror det er mitt eget hår
Rumohra Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Smart! Evt. kan jeg klippe de til selv også, for å spare litt penger.. Håret er ganske oppklippet nemlig, det håret som begynner fra bakerst på skillen og faller bakover (det som vil dekke mye av ext.), er nemlig bare 6-7cm.. Pluss at jeg har fall! Så krever nok en del styling, men likevel veldig moro å ha langt hår innimellom. Gir det ihvertfall en sjanse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå