Gjest Jannifer Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hei jenter og gutter her på KG En mann som jeg beskriver her,er han noe å tenke på eller satse på??? Brukt anabole steroider lenge(2 år kanskje mer) Tidligere kirminell har vært inne none ganger Brukt og prøved nesten alt av dop Han har hatt depresjon i 2 år og gått på medisiner,han er agressiv og hissig Han løper ifra problemmer,og ser ikke ut om han bryr seg så mye om andre. Han sa faktisk til meg at det er ikke lenge siden han brukte amfetamin,fordi han var så langt nede og han har vært arbeidsledig lenge,han begynner på en jobb og slutter etter kort tid.Jeg har hørt fra andre at han har tedens til å låne peneger ifra andre og bryr seg ikke om å betale de tilbake. Han mener at han er ferdig med fortiden og vil starte et godt og nytt liv uten disse tingene som jeg beskriver her.Men som han sa selv så er det bare noen måneder siden han brukte dop og er fortsatt arbeidsledig med masse gjeld og greier. Han begynte med alt det dritte nåe han var veldiggg ung i ungdomstiden og har ikke fullført noe skole heller. Hva hadde dere gjort og hva tenker dere om en sånn mannnnn?? Setter stor pris på ærlig svar:)
ism85 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Løp... høyst sannsynlig psykopat (veldig mange kriminelle er) og uansett ikke noe å satse på. Har du lyst på en spennende flørt ja kanskje om du er trygg på deg selv. Jeg ville ikke nedverdiget meg selv til det men ditt valg, kan også bli et problem når du finner en bra mann. Hadde ikke likt at en evt kjæreste hadde en slik eks og helt uaktuelt å forholde seg til en slik fyr pga ei dame.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Hold deg LANGT unna! Denne mannen har ikke begynt noe nytt og bedre liv ennå....det er lett å se det men verre å gjøre det. Alt du nevner om han er jo så negativti som det kan bli! Egentlig unødvendig å spørre om noe som er så glassklart som dette tilfellet.
Gjest MikeWaters Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Absolutt verdt å satse på, men det kan være lurt å parkere campignvogna litt unna allmenheten sånn for sikkerhets skyld.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Høres ut som drømmemannen for kvinner flest. Bare et pluss om han er en psykopat. Jenter elsker jo tøffe menn som er så tøffe at de gir blaffen i alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Nei. Der ligger det en eller annen diagnose i bunnen, og den blir ikke borte. Ikke engang om han selv innser det og søker profesjonell hjelp. Lite trolig at han gjør...
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er har valgt å svare anonymt her, er til vanlig en aktiv bruker. Kjæresten min var i mange år medlem i en av Norges mest kriminelle gjeng. Han var høyt oppe i systemet, og hadde "slaver" som løp rundt for han. Han har sittet inne en gang, men vært på glattcelle uttallige ganger, samt hatt multiple razziar hjemme hos seg. Han har prøvd litt forskjellig dop, men aldri brukt jevnlig/blitt avhengig. Penger kom så og si ut rumpa hans, og han har vært i politiets søkelys flere ganger. Han fant til slutt ut at det ikke er noe fremtid i det han holdt på med, og meldte seg derfor gradvis ut av miljøet. Jeg ble vel kjent med han litt etter han var ute, og vi har nå vært sammen i lengere tid. En snillere, mer omtenksom og veloppdragen person skal man virkelig lete lenger etter. Familien hans er kjempeherlig, og jeg kunne ikke fått en bedre match enn det kjæresten min og jeg er. Men det er visse bakdeler også. Jeg fikk politiet på døren med en ransakelsesordre midt på natten. Møter vi tilfeldig noen fra hans gamle gjeng, blir jeg litt skjøvet bort av han mens han prøver å være så kort som mulig mot de andre. Har vært et par ganger jeg lurte på hvorfor han gjorde slik, men forstod godt da han fortalte meg hvem det var. Grunnet miljøet han havnet i, fikk han heller ikke fullført skolen. Å bli med i gjengen var aldri et alternativ, det var noe han måtte gjøre for å "overleve". Han hadde problemer både hjemme og på skolen, og har på det personlige plan vært igjennom mye vondt. Dette var det eneste han kunne gjøre som sørget for at de hadde mat i kjøleskapet, og penger til å betale regninger. I utgangspunktet er han en veldig følsom og snill person. Husker det var en gang han kom hjem fra byen på morgenkvisten, og så noe han trodde var en skadet fugl. Han satte ut vann, og prøvde å få tak i den. Så viste det seg at det var en fugleunge som prøvde å lære seg å fly, og moren holdt den under oppsyn. En annen gang han skulle ta fjernkontrollen, satt det en dronningveps på den, og han ble stukket. Dronningen fløy avsted etterpå, og han endevendte hele leiligheten for å finne den. Da han endelig fant den, fanget han den og slapp den ut. Dette er kjæresten min i et nøtteskall! I tillegg reiser han seg alltid opp for eldre på kollektivtransport, og hjelper folk før de får rukket å spørre om hjelp. MEN, det betyr ikke at alle som har havnet på skråplanet er slik min kjæreste er. Jeg ville bare fortelle min historie for å vise at det faktisk er mulig å gjøre en helomvending, uansett hvordan man har vært tidligere. Om han er noe å satse på eller ei, det er vanskelig å si. I ditt tilfelle ville jeg vel satt meg ned og fortalt hvordan jeg hadde følt det, og tatt en dag av gangen. Han kan vise seg å være seriøs, men han kan også vise seg å være en skikkelig idiot. Han kan behandle deg som en prinsesse, men han kan også fucke opp livet ditt. Er du usikker på han, så hadde jeg sagt at jeg er interessert, men jeg vil ikke blande meg inn før han er "clean". Hvis han virkelig er interessert i deg, og lei av livet slik det er nå, kan det føre til at han får den ekstra motivasjonen han trenger for å komme seg ut av det han holder på med.
Gjest Spinell Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Når jeg leser beskrivelsen til TS blir jeg aller mest forundret over at det går an å være så lite kresen! Han har alle statistikker mot seg, og om han hadde hatt bare halvparten av disse fantastiske egenskapene ville det vært mer enn nok til å skremme vannet av meg, i alle fall.
Gjest sardintroll Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Høres ut som en koselig type. :gjeiper:
Gjest Jannifer Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er har valgt å svare anonymt her, er til vanlig en aktiv bruker. Kjæresten min var i mange år medlem i en av Norges mest kriminelle gjeng. Han var høyt oppe i systemet, og hadde "slaver" som løp rundt for han. Han har sittet inne en gang, men vært på glattcelle uttallige ganger, samt hatt multiple razziar hjemme hos seg. Han har prøvd litt forskjellig dop, men aldri brukt jevnlig/blitt avhengig. Penger kom så og si ut rumpa hans, og han har vært i politiets søkelys flere ganger. Han fant til slutt ut at det ikke er noe fremtid i det han holdt på med, og meldte seg derfor gradvis ut av miljøet. Jeg ble vel kjent med han litt etter han var ute, og vi har nå vært sammen i lengere tid. En snillere, mer omtenksom og veloppdragen person skal man virkelig lete lenger etter. Familien hans er kjempeherlig, og jeg kunne ikke fått en bedre match enn det kjæresten min og jeg er. Men det er visse bakdeler også. Jeg fikk politiet på døren med en ransakelsesordre midt på natten. Møter vi tilfeldig noen fra hans gamle gjeng, blir jeg litt skjøvet bort av han mens han prøver å være så kort som mulig mot de andre. Har vært et par ganger jeg lurte på hvorfor han gjorde slik, men forstod godt da han fortalte meg hvem det var. Grunnet miljøet han havnet i, fikk han heller ikke fullført skolen. Å bli med i gjengen var aldri et alternativ, det var noe han måtte gjøre for å "overleve". Han hadde problemer både hjemme og på skolen, og har på det personlige plan vært igjennom mye vondt. Dette var det eneste han kunne gjøre som sørget for at de hadde mat i kjøleskapet, og penger til å betale regninger. I utgangspunktet er han en veldig følsom og snill person. Husker det var en gang han kom hjem fra byen på morgenkvisten, og så noe han trodde var en skadet fugl. Han satte ut vann, og prøvde å få tak i den. Så viste det seg at det var en fugleunge som prøvde å lære seg å fly, og moren holdt den under oppsyn. En annen gang han skulle ta fjernkontrollen, satt det en dronningveps på den, og han ble stukket. Dronningen fløy avsted etterpå, og han endevendte hele leiligheten for å finne den. Da han endelig fant den, fanget han den og slapp den ut. Dette er kjæresten min i et nøtteskall! I tillegg reiser han seg alltid opp for eldre på kollektivtransport, og hjelper folk før de får rukket å spørre om hjelp. MEN, det betyr ikke at alle som har havnet på skråplanet er slik min kjæreste er. Jeg ville bare fortelle min historie for å vise at det faktisk er mulig å gjøre en helomvending, uansett hvordan man har vært tidligere. Om han er noe å satse på eller ei, det er vanskelig å si. I ditt tilfelle ville jeg vel satt meg ned og fortalt hvordan jeg hadde følt det, og tatt en dag av gangen. Han kan vise seg å være seriøs, men han kan også vise seg å være en skikkelig idiot. Han kan behandle deg som en prinsesse, men han kan også fucke opp livet ditt. Er du usikker på han, så hadde jeg sagt at jeg er interessert, men jeg vil ikke blande meg inn før han er "clean". Hvis han virkelig er interessert i deg, og lei av livet slik det er nå, kan det føre til at han får den ekstra motivasjonen han trenger for å komme seg ut av det han holder på med. Dette var utrolig bra skrevet,og tusen takk for at du tok deg tid og fortalte din historie!!Veldig bra at det går såååå bra med han og forholdet deres... For å være helt ærlig så tror jeg ikke at den mannen jeg beskriver kommer seg så langt din har gjort,for som jeg har skjønnt og sett så gir han opp ganske fort.Han her takler ikke en sjef hvis du skjønner,han takler ikke å få ordre ifra en sjef som er helt normalt å få når en jobber en plass.Han her vært i tidligere forhold der han forlovet seg med ei jente som han kjente bare i 2 måneder og dem gikk fra hverandre etter 11 måneder.Har hørt litt av venninene til eksen at hun gikk fra han fordi han var kontrllfreakkkk og at hun ikke fikk lov til å kle seg som hun ville og at hun ikke fikk lov til å treffe sine venninern osv osv . Så innerst inne så vet jeg at han ikke er noe for meg fordi jeg er en velstående jente med jobb,leilighet,bil og god familie!!! Jeg føler han løper fra det ene forholdet til det andre!! Jeg synes det er veldig greit å høre hva andre kvinner mener om slike ting for det gjør faktisk valget enkelt:) Takk til dere som har svart til nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Nekter å tro at dette er et seriøst spørsmål...? Svaret er i hvertfall så innlysende at man må være rimelig dopa selv, om man ikke skal forstå hva de fleste oppegående mennesker vil svare. Greit nok, det finnes noen ytterst få unntakstilfeller slik den ene gjesten over her illustrerer, men det utgjør nok et så mikrosopisk fåtall at det ikke er verdt å ta med i vurderingen engang. Og til guttegjesten over her som påstår kvinner flest liker "tøffe" psykopatiske dophuer: Dropp bitterheten, voks opp og kom deg ut i virkeligheten. Voksne, oppegående kvinner er mer enn i stand til å holde seg unna åpenbart ødelagte og farlige menn. De fleste vokser av seg sin fascinasjon for "bad boys" i løpet av ungdomsskolen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Etter det siste du skrev, ville jeg rådet deg til å, om ikke å løpe, ta det veeeeldig forsiktig med en klar "nødutgang". Og som noen andre her sa, selv med halvparten av det du har listet opp, er han fremdeles "skummel". Jeg ble kjent med min kjæreste uten å vite noe som helst om bakgrunnen hans. Han har bare fortalt litt og litt, men det tok tid før han sa noe som helst. Dersom jeg hadde visst om bakgrunnen hans fra dag 1, tror jeg ikke vi hadde vært sammen nå.
Gjest Jannifer Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 Nekter å tro at dette er et seriøst spørsmål...? Svaret er i hvertfall så innlysende at man må være rimelig dopa selv, om man ikke skal forstå hva de fleste oppegående mennesker vil svare. Greit nok, det finnes noen ytterst få unntakstilfeller slik den ene gjesten over her illustrerer, men det utgjør nok et så mikrosopisk fåtall at det ikke er verdt å ta med i vurderingen engang. Og til guttegjesten over her som påstår kvinner flest liker "tøffe" psykopatiske dophuer: Dropp bitterheten, voks opp og kom deg ut i virkeligheten. Voksne, oppegående kvinner er mer enn i stand til å holde seg unna åpenbart ødelagte og farlige menn. De fleste vokser av seg sin fascinasjon for "bad boys" i løpet av ungdomsskolen. Dette er seriøst spørsmål fra min side og jeg har fått følelser for den gutten her og grunnen til at jeg skriver her er for å få noen råd!!!Så dette er virkeligheten og sannheten!!! I begynnelsen så fikk jeg vondt av han og alle historiene og nå dersom jeg har skjøøønt hele greie og vet hvor mye han slitter med så er det vanskleig å gi opp og kutte han ut.Men som sagt det hjelper med gode råd fra andre og det gjør saken lettttere for meg og velge riktig. Takk
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #17 Skrevet 4. juni 2010 Etter det siste du skrev, ville jeg rådet deg til å, om ikke å løpe, ta det veeeeldig forsiktig med en klar "nødutgang". Og som noen andre her sa, selv med halvparten av det du har listet opp, er han fremdeles "skummel". Jeg ble kjent med min kjæreste uten å vite noe som helst om bakgrunnen hans. Han har bare fortalt litt og litt, men det tok tid før han sa noe som helst. Dersom jeg hadde visst om bakgrunnen hans fra dag 1, tror jeg ikke vi hadde vært sammen nå. Det var forresten jeg som skrev det lange innlegget
Gjest Jannifer Skrevet 4. juni 2010 #18 Skrevet 4. juni 2010 Det var forresten jeg som skrev det lange innlegget Tusssssen hjertelig takk til deg:)
Timar Skrevet 4. juni 2010 #19 Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror ikke du kan redde denne gutten.. La ham vise at han greier seg uten narko og annen dritt i lengre tid, og SÅ kan du eventuelt vurdere et forhold med ham. Å gå inn i et forhold med denne typen hørtes ut, om ikke som selvmord, så ihvertfall som en måte å gjøre livet surt for seg selv på.. Hvorfor ikke finne seg en helt normal, frisk gutt som kjæreste??
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror ikke du kan redde denne gutten.. La ham vise at han greier seg uten narko og annen dritt i lengre tid, og SÅ kan du eventuelt vurdere et forhold med ham. Å gå inn i et forhold med denne typen hørtes ut, om ikke som selvmord, så ihvertfall som en måte å gjøre livet surt for seg selv på.. Hvorfor ikke finne seg en helt normal, frisk gutt som kjæreste?? Fordi hun er en jente. Og som jenter flest så faller hun ikke for en normal, sunn og god gutt, men for en syk, dominerende, "bad boy" med psykopatiske trekk. Hvorfor jenter flest har så lite vett i skallen når det gjelder kjærlighet aner jeg ikke, men slik er det. Dette er rene drømmemannen for kvinner flest med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå