Gjest Gjest20000 Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Hvor åpent kan dere snakke om sex eller seksuelle erfaringer med vennene deres? Jeg(mann) har en venninne som jeg pleide å snakke om seksualitete med. Jeg tror hun satte like stor pris på det som jeg. Vi er nå begge fullt opptatt med jobb og familie så vi treffes sjelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julius Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 snakker med mange om det jeg ja.... f.eks dama mi,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg ønsker ikke å snakke om slikt med vennene mine. Jeg snakker om det med mannen min, han er jo deltager. Jeg har en venninne som kan si direkte ting, og det synes jeg er fint. Men for resten så føler jeg meg beklemt hvis de skal lasse ut av seg det innerste innerste som de deler med en annen enn meg. Jeg føler kanskje at de tråkker over lojaliteten til sin partner ved å dra meg inn i deres sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Nei, det hadde jeg ikke følt meg komfortabel med... Har med lojaliteten til partner å gjøre, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg snakker faktisk veldig åpent om sex både med venner og samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Vi i den gjengen som jeg er medlem i; snakker sjeldent om annet enn kuk,fett og pupper...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Snakker lite. Har en venninde jeg har tatt opp et problem med, men det gikk på meg, ikke han. Ingen detaljer. En av mine beste venninder vet jeg ikke engang når debuterte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 har en venninne som jeg diskuterer omtrent alt med, og det samme gjør hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har etpar venninner som jeg KAN snakke helt åpent med - vi snakker om sex - men IKKE om sex i våre respektive forhold. Det ville da være lite lojalt overfor evnetuelle partnere, ville det ikke? Men å diskutere sex, hva vi liker hva vi ønsker og ikke minst hva vi ikke vil er da helt OK i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 jeg er veldig åpen av meg, så de fleste vennene mine samt faktisk mine foreldre og familie er vant til å høre det meste fra denne kjeften :-) Dessuten så ser jeg på meg selv som heldig som har foreldre som nærmer seg 60år, men allikevel er unge og de forteller sine historier de også og tåler å høre det meste - de bare smiler av meg de. Viktig å ha noen i livet man kan være total åpen mot som ikke dømmer deg på noe som helst måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg snakker faktisk veldig åpent om sex både med venner og samboer. Jeg kan også snakke om temaet, men generelt. Ville aldri avslørt eller lagt ut om intime detaljer. Det er tillitsbrudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har en venninne jeg kan snakke med og nå er det rett som det er at vi snakker om sex sammen. Men jeg diskuterte ikke min daværende kjæreste med henne noe særlig. Klem Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northstar_ Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg og noen av mine venninner snakker om absolutt alt tror jeg, og jeg snakker ganske åpent med mange av mine kompiser også. Men det er slett ikke alle... Kun de jeg har kjent lengst og som jeg kjenner best. +++ at jeg har venner for et hvert samtale emne... jeg snakker med noen om sex og andre om problemer osv... Funker for meg! :yy: Northy :yy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg synes det er helt greit å snakke om sex på generelt grunnlag med andre. En helt annen sak blir det hvis man utleverer sin partner. Da blir det, som enkelte har vært inne på, snakk om lojalitetsbrudd. Utlevering av ONS er selvsagt noe annet. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArMada Skrevet 11. oktober 2003 #15 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg snakker om sex med venner og venninner. De fleste kan jeg snakke helt åpnet med, noe jeg synes er veldig fint. Ikke alle er "helt på nett", og da unngår jeg å brette ut tankene mine om diverse detaljer - men de fleste synes det er fint å kunne være åpne på dette området, akkurat som meg. Når det er sagt, så gjelder dette kun "anonyme" temaer. Jeg vil aldri si noe ang. kjæresten min og sexlivet vårt, til venner - det er mitt og hans. Det er vårt. Å fortelle hva vi gjør sammen, og eventuelt hva vi ikke gjør - det er brudd på lojalitet, og lojalitet setter jeg svært høyt. Men generelt - gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå