Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg leser, og leser og leser, og er mindre og mindre sikker på noe! Men: Hvor vanlig er det å prøvesmake meny(er) og kaker? Og smaker man da hos både leverandør 1 2 og 3 før man velger hvem man vil satse på ? Vm i usikker her!
lilleGrethe Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Vi har ikke fått mulighet til å smake på maten til middagen, men har blitt invitert til kakesmaking på Pascal. Nå spørs det om vi får mulighet til å dra på kakesmaking før kaken skal bestilles, siden vi bor i utlandet, men synes det er fint at de tilbyr det. For middagen må vi rett og slett stole på at det vi har valgt er godt - heldigvis har kokken gode erfaringer og referanser å vise til, og det vi har sett av bilder ser veldig bra ut. Så det er bare å håpe på at det faller i smak både hos oss og gjestene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Vet du hvordan man kan bli invitert på noe sånnt? Må man registrere seg noe sted?
lilleGrethe Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Jeg sendte en epost til Pascal om at vi var interessert i å ha bryllupskaken fra dem, og da svarte de at de anbefalte å komme på prøvesmaking hos dem.
LimaLama Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Ang. kake: Vi tok kontakt med konditor. Vi ble kalt inn på møte. Da fikk vi smake på fire kakestykker "fra disken". Om en uke er de ferdig med en liten prøvekake som vi får smake på. (Om dette er vanlig vet jeg ikke. Siden jeg ikke tåler melkeprodukter, må de teste litt...) Så smake? Jepp: 2 ganger.... Glede seg...Mmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå