Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Da har jeg fått dette på resept av legen.Hvor langt tid vil det ta før det skjer noe med huden min?Blir det verre før bedre?Virker de fortere hvis jeg tar flere enn den doseringen legen har gitt meg. Takker for svar
LadyStarlight Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Tviler på at det virker raskere om du fikser med doseringen selv. Det tar litt tid å bli kvitt kvisene, kanskje 2-3mnd eller noe, varierer litt. Jeg har iallefall den erfaringen at det blir verre før det blir bedre Bruker du en krem til kviser i tillegg?
Lilandry Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Det vil nok variere litt for hver enkelt. Jeg begynte å se litt resultater etter 5-6 uker tror jeg, etter 2 mnd. var jeg ganske bra. Men, da jeg sluttet med de kom de sakte, men sikkert tilbake... Jeg ble verre før jeg ble bedre, så det tror jeg nok vil skje de fleste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 uff vil ikke bli verre jeg bruker diferin i tilleg
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Det vil nok variere litt for hver enkelt. Jeg begynte å se litt resultater etter 5-6 uker tror jeg, etter 2 mnd. var jeg ganske bra. Men, da jeg sluttet med de kom de sakte, men sikkert tilbake... Jeg ble verre før jeg ble bedre, så det tror jeg nok vil skje de fleste. hva bruker du nå da for å holde kvisene borte
Lilandry Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Kvisene er nok ikke borte hos meg, tenker å prøve Jan Marini. Så håper det hjelper på min hud!
Avalon Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Du bør ikke ta mer enn hva legen har sagt du skal ta. Det er bivirkinger nok i medikamenter, tar en mer enn hva en skal kan man risikere å få verre bivirkinger, og ikke minst overmedisinere seg selv. Gjelder aller typer medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå