Gjest Hanne Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 For noen mnder (begynnelsen av januar) siden gjorde eksen det slutt med meg. Han har hele tiden vært fast bestemt på at det er det han vil og vi hadde ikke noe kontakt i begynnelsen. Tok mange uker og til og med en mnd mellom hver gang. Han svarte kun på det jeg spurte om og var ikke interessert i å snakke. I det siste har vi hatt litt mer kontakt og han har til og med kontaktet meg og sendt meldinger til meg først. Er det bare for å være hyggelig eller begynner han å savne meg? er så vanskelig å forholde seg til, for han er veldig hyggelig og nyskjerrig på hva jeg gjør og om jeg treffer noen andre. Jeg vet hvertfall at jeg ikke hadde giddi å kontakten eksen min om jeg ikke ville noe mer, for er ikke interessert i å bare være venn med han. Har noen opplevd linknende og hva tenker dere??
Gjest julie Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Hmm. Det er vanskelig å si, men jeg syns det virker som han er litt på savnet. Jeg hadde heller ikke giddi sendt meldinger til min eks om jeg ikke var intr.
Gjest anonym Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Er i samme situasjon selv og lurer veldig på det samme spm. Er så vanskelig å forstå, man vil jo ikke mase heller. Men hva skal man tro?? Hadde vært fint om flere også svarte om hva de tenker og føler! Vi har hatt 0 problemer, bare småting som ikke er verdt å nevne. Men brått var det over i januar. Hadde vært sammen i 1 og et halvt år.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Han kjeder seg og vil ha noen å pule på mens han er på jakt etter ei anna enn deg.
Gjest anoym Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Godt det er noen som er positive!! Er vel ikke akkurat så lett det om man ikke møtes og sees. Alle er kanskje ikke som deg vettu!
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Alle har heller ikke like lang og bred erfaring som meg heller...
ism85 Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Tror brutalmann har rett! Eks er eks men man kan jo savne litt kos noe og prate med eller mest sannsynlig sex.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Kjempe enig med deg!! Du kan bare pakke sakene og dra langt vekk til H*****. er ikke nødvendig å kommentere når det bare kommer dritt ut av det alikevell. Er rett og slett respektløst av folk som har det vondt og er lei seg. Jeg syns det kan virke som han savner deg litt og jeg håper virkelig det ordner seg for deg!!
Piper Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Brutal mann kan ha rett, men han kunne kanskje pakket det litt penere inn. Det er en del som gjerne ønsker litt, men ikke hele pakken. Så finnes det de som savner det å ha noen, og de som savner akkurat den personen. Umulig å vite hva han egentlig vil, uten at du faktisk spør han rett ut. Har du egentlig noe å tape på å spørre han?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Ja, for da skjønner han med en gang hvor han har meg og kanskje han drøyer mer?? Aldri kranglet eller hatt det dritt, alltid fint! Han sa det var meg han skulle gifte seg med og få kid med. Hvorfor brått ta kontakt? hadde du gjort det? om du aldri ville tilbake? ikke jeg.
Gjest Micka Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Han savner deg nok litt, og fant vel ut at det var tomt når du var borte. Dessuten har han kanskje funnet ut at gresset ikke er så mye grønnere på den andre siden.
Gjest Micka Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Alle har heller ikke like lang og bred erfaring som meg heller... Den ene dagen har han bred erfaring, den neste har han aldri hatt noen kjæreste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Den ene dagen har han bred erfaring, den neste har han aldri hatt noen kjæreste. Han har to barn så han har ihvertfall pult to ganger. Og det teller jo litt.
Piper Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Ja, for da skjønner han med en gang hvor han har meg og kanskje han drøyer mer?? Aldri kranglet eller hatt det dritt, alltid fint! Han sa det var meg han skulle gifte seg med og få kid med. Hvorfor brått ta kontakt? hadde du gjort det? om du aldri ville tilbake? ikke jeg. Du håper at han skal savne deg, og ønsker derfor at vi her inne skal si at det stemmer? Det er helt umulig for oss å si noe slikt, for ingen av oss er inne i hodet hans, og leser tankene hans. Du behøver jo ikke spørre han om han savner deg, men du kan spørre hvorfor han tar kontakt så mye som han gjør.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Den ene dagen har han bred erfaring, den neste har han aldri hatt noen kjæreste. selektiv hukommelse er en fin
Kristin Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler.]Regler Kristin, mod
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #17 Skrevet 4. juni 2010 Han har to barn så han har ihvertfall pult to ganger. Og det teller jo litt. To ganger er alt for lite til å skilte med bred erfaring
Kristin Skrevet 6. juni 2010 #18 Skrevet 6. juni 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler.]Regler Kristin, mod
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #19 Skrevet 6. juni 2010 Jeg må være litt enig med brutal mann.. Eneste gang ekser har tatt kontakt med meg eller jeg med de har det vært utelukkende for sex. Og virker som om det gjelder med vennene mine også..
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #20 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har ofte tatt kontakt med ekser. Noen for å hevne meg og avlyse avtalene..Andre bare for hyggelig besøk, men de har jo trodd at de skulle ligger over og nesten lagt seg i senga med det samme de trådde over dørstokken. Noe de da ikke har fått. Hehe. Har aldri hatt sex med en eks. Og andre fordi jeg virkelig har savnet de, men da ikke så lenge etterpå. Men det kan jo sikkert skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå