Gå til innhold

Blir du ofte sjekket opp?

Fremhevede innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

Veldig greit å være anonym her på kg når man skal slenge dritt.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Veldig greit å være anonym her på kg når man skal slenge dritt.

Du har lagt merke til det du og ja? ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Du har lagt merke til det du og ja? ;)

yes ingen tør å vise sitt bruker navn når de er frekke/spydige.

Gjest brutal_mann
Skrevet

yes ingen tør å vise sitt bruker navn når de er frekke/spydige.

He he. Det er helt sant. Jeg får mye tyn for mine meningers mot her inne. Men alltid fra AnonymBruker og Gjest ;)

Gjest lolita___
Skrevet

He he. Det er helt sant. Jeg får mye tyn for mine meningers mot her inne. Men alltid fra AnonymBruker og Gjest ;)

Feige mennesker kaller jeg det.Jeg tåler motstand men da får man tørre å vise hvem man er og ikke gå rundt å slenge dritt som ANONYM.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Feige mennesker kaller jeg det.Jeg tåler motstand men da får man tørre å vise hvem man er og ikke gå rundt å slenge dritt som ANONYM.

Det blir slik når KG, og verden forøvrig, renner over av mennesker uten ryggrad.

Skrevet

Er virkelig norske menn blitt så frampå at de spør om damers telefonnummer på bussholdeplassen?

Gjest lolita___
Skrevet

Er virkelig norske menn blitt så frampå at de spør om damers telefonnummer på bussholdeplassen?

Nå er det ikke bare NORSKE menn i NORGE :)

Skrevet

:bolledeig:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er jo blitt så inn med PUA...

Gjest brutal_mann
Skrevet

:bolledeig:

Ville du jublet like mye om vi menn her på KG ba deg sende personlige opplysninger via pm? ;)

Skrevet

Pøh :popcorn:

Skrevet

Jeg forbinder sjekking for det meste på fest og sosiale sammenhenger,men jeg har i det siste opplevd å bli sjekket opp på de rareste steder og tidspunkter hvor du virkelig ikke forventer det..

Noen andre som har det slik?

yes

Skrevet

Ville du jublet like mye om vi menn her på KG ba deg sende personlige opplysninger via pm? ;)

Ikke bland epler og appelsiner nå. Selv den største dotten kan være tøff i trynet på nett :ninja:

Men det hadde ikke vært feil om menn hadde sluttet å klage på utilgjengelige damer og istedet turte å stotre frem ett eller annet i kassakøen :) Hva da glasshus, aldri hørt om :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Har blitt sjekka opp på jobb mer enn en gang, for å si det sånn. :gjeiper: Og da av alt fra 16-åringer til 50-åringer. Har hørt en del rare sjekkereplikker, og har fått meg mange gode latterkuler på bakrommet etterpå.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke bland epler og appelsiner nå. Selv den største dotten kan være tøff i trynet på nett :ninja:

Men det hadde ikke vært feil om menn hadde sluttet å klage på utilgjengelige damer og istedet turte å stotre frem ett eller annet i kassakøen :) Hva da glasshus, aldri hørt om :)

Ikke for å være en gledesdreper, men det er gode grunner til at norske menn ikke sjekker opp til hverdags. Norske kvinner er alt annet enn mottakelige for slikk sjekking ser du. En lærer etter å ha brent seg noen ganger...

Skrevet

Nå er det ikke bare NORSKE menn i NORGE :)

Viste de deg passet?

Skrevet

Hva er PUA?

Skrevet

slikk sjekking

Ville blitt litt skeptisk jeg og, ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...