Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg forbinder sjekking for det meste på fest og sosiale sammenhenger,men jeg har i det siste opplevd å bli sjekket opp på de rareste steder og tidspunkter hvor du virkelig ikke forventer det.. Noen andre som har det slik?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Nei, aldri! Hvor er det du har blitt sjekket opp da, der du ikke forventet det?
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 når jeg er i butikken står og venter på buss og sånne ting.Hmmm dette har der skjedd mye av i det siste synes det er litt rart.Hadde aldri blitt sammen med noen på den måten.
Marabou Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Opplevde en gang å bli blikkflørta med på bussen, dvs. jeg koste meg med den illusjonen helt til jeg kom hjem og fant en bille i luggen. Hvorfor hadde du aldri blitt sammen med noen på den måten? Er folk som sjekker opp på uvanlige steder litt koko og best å holde seg unna? Huff, vi nordmenn altså.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Sjekket hvafornoe :klø: Sist jeg sjekket hadde noen bygget et kloster rundt meg...
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Opplevde en gang å bli blikkflørta med på bussen, dvs. jeg koste meg med den illusjonen helt til jeg kom hjem og fant en bille i luggen. Hvorfor hadde du aldri blitt sammen med noen på den måten? Er folk som sjekker opp på uvanlige steder litt koko og best å holde seg unna? Huff, vi nordmenn altså. vet ikke men jeg ser ikke på det som normalt:)hehehe så da tenker jeg de må være litt kokko
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Sjekket hvafornoe :klø: Sist jeg sjekket hadde noen bygget et kloster rundt meg... hehehe:)Brutal mann jeg har funnet drømmedama di.Hun er en serbisk sangerinne Tina Ivanovic,tror at det er sånn du vil beskrive en kvinne som er for deg.Sjekk hun ut og si hva du synest har jeg rett?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 når jeg er i butikken står og venter på buss og sånne ting.Hmmm dette har der skjedd mye av i det siste synes det er litt rart.Hadde aldri blitt sammen med noen på den måten. Tror nok det er ganske vanlig at menn snakker litt med en på bussholdeplasser og i butikkø etc. Det behøver jo ikke bety at de sjekker deg opp hver gang, kanskje de bare vil slå av en prat, være hyggelig eller gi en kompliment? Det er vel bare hyggelig?
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 hehehe:)Brutal mann jeg har funnet drømmedama di.Hun er en serbisk sangerinne Tina Ivanovic,tror at det er sånn du vil beskrive en kvinne som er for deg.Sjekk hun ut og si hva du synest har jeg rett? лепа жена! Men fæææææl musikk... Gi meg heller EKV, Goran Bregovic, Partibrejkers og Beogradski sindikat Ellers så er utseendemessig flotte kvinner Nevena Coneva, Alizee, Penelope Cruze, Audrey Tautou, Audrey Hepburn o.l. Tror du ser den røde tråden
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 лепа жена! Men fæææææl musikk... Gi meg heller EKV, Goran Bregovic, Partibrejkers og Beogradski sindikat Ellers så er utseendemessig flotte kvinner Nevena Coneva, Alizee, Penelope Cruze, Audrey Tautou, Audrey Hepburn o.l. Tror du ser den røde tråden Er ikke Audrey slik en fysjom tynn modell som ser ut som noen under press fra homofile moteskapere da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Er ikke Audrey slik en fysjom tynn modell som ser ut som noen under press fra homofile moteskapere da? Eh, skal tråden handle om hvilke kvinner Brutal Mann liker, når TS spør om det er vanlig å bli sjekket opp på bussholdeplasser og andre steder?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Opplevde en gang å bli blikkflørta med på bussen, dvs. jeg koste meg med den illusjonen helt til jeg kom hjem og fant en bille i luggen. Til spørsmålet: Jeg ble sjekket opp på konsert for sånn to måneder siden eller noe. Er mange år siden jeg sist ble sjekket opp på dagtid.
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Tror nok det er ganske vanlig at menn snakker litt med en på bussholdeplasser og i butikkø etc. Det behøver jo ikke bety at de sjekker deg opp hver gang, kanskje de bare vil slå av en prat, være hyggelig eller gi en kompliment? Det er vel bare hyggelig? Jeg vet forskjell på prate og sjekke opp.Når en person spør om nummeret ditt og om han kan ta deg med ut på middag er å bli sjekket opp.Svar heller på spørsmålet du istedenfor å henge deg opp i hva jeg sier.Jeg vet godt forskjellen og nei de ville ikke bare prate
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 лепа жена! Men fæææææl musikk... Gi meg heller EKV, Goran Bregovic, Partibrejkers og Beogradski sindikat Ellers så er utseendemessig flotte kvinner Nevena Coneva, Alizee, Penelope Cruze, Audrey Tautou, Audrey Hepburn o.l. Tror du ser den røde tråden jeg er for ung til å vite så mye om de der:)Men vet at goran har skrevet sangen til serbia i gp.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 Jeg vet forskjell på prate og sjekke opp.Når en person spør om nummeret ditt og om han kan ta deg med ut på middag er å bli sjekket opp.Svar heller på spørsmålet du istedenfor å henge deg opp i hva jeg sier.Jeg vet godt forskjellen og nei de ville ikke bare prate Nyt det mens du kan. For til slutt er også du så gammel at menn slutter å se på deg
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #17 Skrevet 4. juni 2010 jeg er for ung til å vite så mye om de der:)Men vet at goran har skrevet sangen til serbia i gp. Youtube is your friend
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #18 Skrevet 4. juni 2010 Svar heller på spørsmålet du istedenfor å henge deg opp i hva jeg sier. Du bør tåle ulike svar når du stiller spørsmål! Jeez...
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #19 Skrevet 4. juni 2010 Jeg vet forskjell på prate og sjekke opp.Når en person spør om nummeret ditt og om han kan ta deg med ut på middag er å bli sjekket opp.Svar heller på spørsmålet du istedenfor å henge deg opp i hva jeg sier.Jeg vet godt forskjellen og nei de ville ikke bare prate Snakk om arroganse! Tipper du er i overkant innbilsk
Gjest lolita___ Skrevet 4. juni 2010 #20 Skrevet 4. juni 2010 Nyt det mens du kan. For til slutt er også du så gammel at menn slutter å se på deg javel hva har det med saken å gjøre.Jeg er ikke innbilsk i det hele tatt.Jeg spurte om andre opplever det likedan fordi jeg synest det er rart at folk sjekker på den måten.Og nei det skjer ikke såååå ofte,men i det siste så har det skjedd en del ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå