Sølvdugg Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Det finnes maaange filmer ute i verden, både gode og dårlige. Spørsmålet mitt er dermed: Hvilken filmer kan du se gang på gang uten å bli lei? (For filmer kan jo være gode uten at man ønsker/orker å se de så mange ganger.) Mine favoritter er: -Annie (Hadde den på vhs når jeg var liten, og så den så mange ganger at filmen ble ødelagt ) -Fredsmegleren (Synes denne er utrolig spennende, og en kjekk George Clooney er ikke å forrakte ) -Kill Bill (vol 1 og 2) (Tarrantino og dame som får ta hevn etter all urett som ble gjort mot henne. Genialt!) Endret 4. juni 2010 av Sølvdugg
Gjest TanjaS Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Goodfellas Edward Scissorhands No Country for Old Men
pittie Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Istid filmene The toothfairy The pacifier Indiana Jones filmene National treasure filmene
Shade Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Cruel Intentions, elsker den filmen! Soundtracket er fantastisk (hadde cd`en og ja..) og skuespillerene passer så godt til rollene sine. Grease Hehe ble hekta når jeg var 10-11 og kommer nok til å se den/de en gang i året til jeg ligger i graven Hmm, jeg kommer faktisk ikke på flere jeg. Det er mange filmer jeg har likt veldig godt men før eller siden blir jeg lei av de hvis jeg ser de for mange ganger, bortsett fra disse to da
Gjest Marlo Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Secondhand Lion og det meste av Tim Burton, og selvfølgelig det meste basert på Marvel. Blir aldri lei av dem tror jeg
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Star Wars - A New Hope. Star Wars - The Empire Strikes Back. Star Wars - Return of the Jedi. Star Wars - The Phantom Menace. Star Wars - Attack of the Clones. Star wars - Revenge of the Sith. ~ Alien. Aliens. Alien 3. Alien Resurrection. ~ Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring. Lord of the Rings - The Two Towers. Lord of the Rings - The Return of the King. ~ Casshern. 2012. Avatar. Dragonheart. Braveheart. Dirty Dancing 1-2. Grease. Slipp Willy Fri. Tre Nøtter til Askepott. ~ Transformers. Transformers - Revenge of the Fallen. ~ The Matrix. The Matrix Reloaded. The Matrix Revolutions. ~ Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl. Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest. Pirates of the Caribbean - At World's End. ~ Resident Evil. Resident Evil Apocalypse. Resident Evil Extinction. ~ Brother Bear 1-2. Ice Age 1-2. Spirit - Stallion of the Cimarron. Howl's Moving Castle. Final Fantasy 12. Løvenes Konge 1-2. ~ Det er de eg kommer på for øyeblikket... Endret 4. juni 2010 av Syringa_Lilac
Meaty Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Grease Hehe ble hekta når jeg var 10-11 og kommer nok til å se den/de en gang i året til jeg ligger i graven Samme her! I tillegg: This is Spinal Tap! Blir aldri lei av denne! Genial humor, så vanvittig mye skjult humor som det tar litt tid å oppdage, pluss kul musikk. Har også sett alle Monty python-filmene utallige ganger. Endret 24. juli 2010 av Meaty
Sølvdugg Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2010 Her kom det flere som jeg hadde glemt ja: Grease Top Gun Resident Evil-filmene
Caramello Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Stepmom - Utrolig bra, men samtidlig litt trist film
Gjest Huffsa Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ringenes herre-filmene Black Beauty Horsewhispere Finding Nemo Dumbo Slipp Jimmy Fri XXX The Fast And The Furious filmene Tre nøtter til askepott (men den ser jeg bare en gang i året, men har gjort det nesten hele livet, og er jo ikke lei enda) Edward saksehånd Ulvehunden Endret 4. juni 2010 av Huffsa
Fanteria Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 The Matrix Die hard filmene XXX Fast and the furious Gah... Alt med action egentlig Ellers, Grease Dirty dancing også er det en til som jeg ikke husker tittelen på. Handler om en som forelsker seg i "outsideren" og viser henne verden når han får vite at hun har en dødelig sykdom.
Gjest Pet Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Magnolia Edward Saksehånd A requiem for a dream Monsters ball Endret 4. juni 2010 av Pet
Darkannie Skrevet 4. juni 2010 #17 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Edward Saksehånd What's Eating Gilbert Grape Ricky Bobby Hot Rod Grandmas Boy Monsters Inc. Nightmare Before Christmas The Grinch Tre Nøtter til Askepott Reisen Til Julestjernen Alene Hjemme 1 og 2 Hjelp det er Juleferie Rocky Horror Picture Show de gamle gode slasher filmene som Halloween, Fredag 13. osv osv Endret 4. juni 2010 av Darkannie
Gjest goodtwin Skrevet 4. juni 2010 #18 Skrevet 4. juni 2010 The fifth element! Elsket denne filmen når jeg var mindre, og kjøpte den for noen måneder siden på dvd. Siden da har jeg sett den en 5-6 ganger, delvis fordi jeg digger den og delvis fordi jeg også må vise alle andre hvor tøff den er!
skoeska Skrevet 4. juni 2010 #19 Skrevet 4. juni 2010 også er det en til som jeg ikke husker tittelen på. Handler om en som forelsker seg i "outsideren" og viser henne verden når han får vite at hun har en dødelig sykdom. A walk to remember?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå