Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hvor stor dose hadde dere/gikk dere opp til? Var det noen som fikk pergotime samtidig? Og ikke minst, fungerte det, og etter hvor mange pp? setter stor pris på svar:)
lulle Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Er metformin et middel til hjelp for å bli gravid. Jeg trodde det var en medisin for diabetes 2 for å få nyttegjøre insunlinet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Er metformin et middel til hjelp for å bli gravid. Jeg trodde det var en medisin for diabetes 2 for å få nyttegjøre insunlinet. Det stemmer forsåvidt. Men jeg har PCOS, og metformin er et forholdsvis vanlig medikament i behandlingen av dette, da mange utvikler insulinresistens som har mye til feller med diabetes 2. Jeg går uansett på metformin og ville gjerne høre om andres erfaringer. Ble i utganngspunktet satt på det for å gå litt ned i vekt, da jeg har noen ekstra gravidekilo fra forrige gang som nekter å gi slipp. Vi prøver nå på andremann, og gynekologen min håpte at jeg skulle bli gravid bare med metformin denne gangen (fikk pergotime sist). Hvis det ikke funker kommer jeg til å høre om jeg kan få pergo i tillegg, om disse to kan kombineres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå