Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jentejente18
Skrevet

Hei!

Hva mener gutter når de sender en jente et kyss på msn? Jeg snakket med en gutt på msn og etter noen samltaler sier han plutselig "take care" og sender et kyss. Han gjorde dette på slutten av samtalen. Jeg er redd for å overanalysere ting:s Trenger noen synspukter :)

jente 18

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer HELT an på forholdet du har til gutten. Jeg har flere guttevenner som kunne finne på å sende meg kyss, men som kun mener det som et kyss på kinnet, omtrent tilsvarende klem. Hva han som sendte det til deg mente, er umulig for oss å vite.

Gjest Gjest
Skrevet

kyss og klem!

har en god venn som sier han savner meg og sender xxx(kyss) til meg. ikke noe mer ved det fordi han tar meg som sin beste venn.

ikke alle er så maskuline da.

Gjest jentejente18
Skrevet

Jeg og gutten har nettopp blitt kjent, og de første samtalene pleide han ikke å sende noe sånt.

Gjest gammel mann
Skrevet

Jeg er redd for å overanalysere ting:s Trenger noen synspukter :)

Kommentar overfødig...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han mener garantert ikke noe med det.

Skrevet

Det spørs på gutten, men jeg er også av den overanalyserende typen som ser etter alle former for smileyer, om det er punktum eller om det er prikk prikk eller om det er utropstegn etc. Merker at jeg tilogmed legger merke til slike tegn i tekstmeldinger fra kjæresten, og har flere ganger spurt han om han kan være så snill å putte på en =) i slutten av meldinger som "ok" eller "ja" bare fordi da ser det så mye hyggeligere ut :gjeiper:

med andre ord TS, jeg ville tolket det "msn-kysset" som at det har en underliggende betydning. Han er ikke nødvendigvis forelsket eller betatt, men han er sannsynsligvis intressert. Kanskje han ønsker å gå på en date?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...