Quiet Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er i den første halvdelen av 30 årene og begynner nå til min fortvilelse å merke at huden endrer seg og at rynkene begynner å komme. Jeg har veldig lys og til dels også sensitiv hud som har blitt utsatt for en del sol opp i gjennom, så jeg regner med at det er det jeg begynner å se resultatet av nå, i tillegg til arvelige faktorer. Er det noen som har noen tips til gode hudpleieprodukter som jeg kan bruke forebyggende? Jeg tenker spesielt på øyekremer, serum og fuktighetsprodukter. Burde jeg for eksempel begynne å bruke syreprodukter?
Gjest Stachtari83 Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 www.marykaynorway.no Tenker da spesielt paa Timewise serien. Baade jeg (27) og min mor (51) er veldig fornöyd med disse produktene:)
Xtra_lilje Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Ville gått til en god hudpleier Personlig bruker jeg exuviance og decleor, og er super fornøyd med disse, men det er ikke sikkert det passer til din hudtype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå