Gjest terra Skrevet 5. november 2010 #101 Skrevet 5. november 2010 56 kg og 1,84 m er veeeldig tynt. Du sier at du prøver å legge på deg. Har du trent styrke? Tror det kan være lurt. Finns de som er naturlig tynn og nesten ikke legger på seg av å spise. Som du sier... du går ikke opp i vekt av å bare spise. Eneste måten å gå opp i vekt er da å trene styrke. Jeg er en av de. Er selv en gutt på 1,81 og 69 kg og føler meg ganske skinny. Trener en del styrke og jogger ganske mye. Fikk en fin vektøkning i begynnelsen etter at jeg begynte å trene styrke. Nå går jeg knapt opp i vekt uansett hva jeg spiser/trener (blir fortsatt sterkere da ) Før jeg begynnte å trene styrke regelmessig holdt jeg mye på med fotball (har lyst å begynne med det igjen) men trente ingenting styrke. Veide bare 62 kg på den tiden. Prøver å bli allsidig godt trent og da trengs styrketreningen for å legge på seg. For å provosere litt... I juletider da jeg bare spiser kaker, kalkun, pinnekjøtt og generelt veeeldig mye fet mat + ingen trening går jeg ned i vekt :ler: Idealvekten min tror jeg må være 75 kg. Ærlig talt, du må da kunne gå opp i vekt hvis du spiser masse? Selv er jeg gutt, 175 høy og veier 65 kilo - altså slank og normalvektig! Men jeg må passe på å trene og aldri gå over 2500 kcal per dag - for rent genetisk har jeg stort anlegg for å bli feit. Pluss at jeg elsker usunn mat. Jeg klarer ikke å skjønne at det er mulig å ikke klare å gå opp i vekt. Det ee jo bare å spise, til slutt må du jo legge på deg? Spis pommes frittes, hamburgere og fire sjokoladeplater hver dag, drikk 12 glass coca cola og ha med deg boller og skolebrød som du spiser konstant. Spis 12 000 kalorier daglig - til slutt må dere jo gå opp i vekt?
Gjest Tynn Gutt Skrevet 5. november 2010 #102 Skrevet 5. november 2010 Sjokolade... Æsj Ja jeg hadde vel gått opp i vekt hvis jeg hadde stappet i meg burgere, cola, potetgull og annen feit mat hver dag. Men måtte vel ha spist såpass at det hadde gjort vondt og rett og slett "arbeidet" for det. Antall kalorier som du nevner har jeg ikke noe forhold til og vet ikke hva som kan regnes som et normalt inntak. For å være helt ærlig så tror jeg til og med da at jeg ikke hadde lagt såpass mye på meg. Hadde sannsynligvis fått noen syltynne armer og bein uten en eneste muskel og en feit "ølvomm-aktig" mage. Det er minst like usunt som å være kraftig overvektig. Når sant skal sies så er det ikke noe jeg vil teste Har en ganske stor svakhet for syntetisk godteri; eks godt og blandet, sur sild, stjernemix, vingummi osv men vet ikke om det er den typen usunn mat du går opp i vekt av?
Gjest wild bird Skrevet 5. november 2010 #103 Skrevet 5. november 2010 Nå er jeg helt ute av målgruppen for det TS spør om, men kjæresten min er veldig tynn, og legger ikke på seg uansett. Jeg har alltid likt menn med litt kropp, litt å ta i liksom. Ironien i det hele, er at de tre siste partnerene mine har vært veldig tynne. Så for meg er det personen som teller mest, ikke kun kroppen. Selvfølgelig skulle jeg ønske at kjæresten min veide mer enn meg, men slik er det ikke. Den yngste sønnen min er også veldig lang og tynn og elsker skinnyjeans. Syns han kler det, jeg. Han ser ikke det minste homo ut.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 6. november 2010 #104 Skrevet 6. november 2010 56 kg og 1,84 m er veeeldig tynt. Du sier at du prøver å legge på deg. Har du trent styrke? Tror det kan være lurt. Finns de som er naturlig tynn og nesten ikke legger på seg av å spise. Som du sier... du går ikke opp i vekt av å bare spise. Eneste måten å gå opp i vekt er da å trene styrke. Jeg er en av de. Er selv en gutt på 1,81 og 69 kg og føler meg ganske skinny. Trener en del styrke og jogger ganske mye. Fikk en fin vektøkning i begynnelsen etter at jeg begynte å trene styrke. Nå går jeg knapt opp i vekt uansett hva jeg spiser/trener (blir fortsatt sterkere da ) Før jeg begynnte å trene styrke regelmessig holdt jeg mye på med fotball (har lyst å begynne med det igjen) men trente ingenting styrke. Veide bare 62 kg på den tiden. Prøver å bli allsidig godt trent og da trengs styrketreningen for å legge på seg. For å provosere litt... I juletider da jeg bare spiser kaker, kalkun, pinnekjøtt og generelt veeeldig mye fet mat + ingen trening går jeg ned i vekt :ler: Idealvekten min tror jeg må være 75 kg. Ja, det er tynt, jeg veit det! Veier faktisk 57 kg nå Det er faktisk sånn at jeg har utrolig vanskelig for å legge på meg jeg! Men aldri i livet om jeg begynner å gå op junkfood diett for å prøve å gå opp i vekt! Jeg har et sunt og variert kosthold og prøver å få i meg nok mat som er sunn. Jeg trener mye, siden jeg er ballett danser, og tidliger turn, men holder ikke på med sånn trening som gir store muskler, kan ikke ha sånn trening for det går utover mine prestasjoner, mister mykheten min da. Min idealvekt, vanskelig å si, kanskje 60-62 kg? Liker trange klær og jeans for at det er lissom min stil og får også høre at jeg er kul sånn:)
Gjest Tynn Gutt Skrevet 6. november 2010 #105 Skrevet 6. november 2010 Du trenger ikke å trene så fryktelig mye styrke da. 2 Treninger i uka kan være nok for å legge på deg noen kg. Litt ekstra muskler tror jeg kan være en ganske stor fordel i ballet? Hvis du tøyer godt burde du klare å beholde mykheten og det er ikke meningen at du skal bli stor og svær uansett. Hvis du trener litt styrke, holder deg myk og driver med ballet tror jeg du vil få en fin atletisk kropp.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2010 #106 Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke noe i mot magre gutter, men det jeg ikke liker er når de fremhever hvor ekstremt tynne de er med åletrange klær. No, no, no... Men dette er jo bare min personlige mening : p Jeg er ikke den mest overfladiske jenta, og så lenge du hadde vært en grei gutt hadde jeg ikke brydd meg Hvor gammel er du, forresten? Tror alderen kan ha litt å si for hvordan folk reagerer på stilen din.
Gjest jensgutt21 Skrevet 6. november 2010 #107 Skrevet 6. november 2010 Jeg har ikke noe i mot magre gutter, men det jeg ikke liker er når de fremhever hvor ekstremt tynne de er med åletrange klær. No, no, no... Men dette er jo bare min personlige mening : p Jeg er ikke den mest overfladiske jenta, og så lenge du hadde vært en grei gutt hadde jeg ikke brydd meg Hvor gammel er du, forresten? Tror alderen kan ha litt å si for hvordan folk reagerer på stilen din. Er 21. Trange klær er bare stilen min:)
Gjest jeansgutt21 Skrevet 6. november 2010 #108 Skrevet 6. november 2010 Du trenger ikke å trene så fryktelig mye styrke da. 2 Treninger i uka kan være nok for å legge på deg noen kg. Litt ekstra muskler tror jeg kan være en ganske stor fordel i ballet? Hvis du tøyer godt burde du klare å beholde mykheten og det er ikke meningen at du skal bli stor og svær uansett. Hvis du trener litt styrke, holder deg myk og driver med ballet tror jeg du vil få en fin atletisk kropp. Det er som du sier, de få ekstra kg muskler som hadde gjort meg litt mer atletisk uten at det hadde blitt for store muskler lissom.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #109 Skrevet 6. november 2010 Jenter, hva liker dere best? Gutter med flat veltrent mage/sixpack, eller mer beefy? Med beefy mener jeg ikke tykke gutter med 7 kilo for mye magefett, men med idealvekt, men bare mer kraftig kroppstype? Hva er mest sexy?
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2010 #110 Skrevet 6. november 2010 Svar til den over ^ Jeg aner ikke hva jeg synes er mest sexy... har alltid fokusert mest på øynene og fjeset i helhet enn kroppen, men så lenge kroppen ikke bikker unormalt tynn eller unormalt tung bryr jeg meg fint lite. Hva som er sexy er forskjellig fra person til person. Er ingen fasit : )
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #111 Skrevet 7. november 2010 Svar til den over ^ Jeg aner ikke hva jeg synes er mest sexy... har alltid fokusert mest på øynene og fjeset i helhet enn kroppen, men så lenge kroppen ikke bikker unormalt tynn eller unormalt tung bryr jeg meg fint lite. Hva som er sexy er forskjellig fra person til person. Er ingen fasit : ) Men du selv, har egentlig ingen mening om hva du synes er sexy? Du synes altså at en smålubben gutt med magefett er akkurat like sexy som en veltrent gutt med sixpack?
Gjest gjest Skrevet 7. november 2010 #112 Skrevet 7. november 2010 Helt enig med TS. Mye viktigere med et sunt kosthold, enn aa spise masse dritt bare for aa bli tykkere! Det som er viktig og som avgjoer hva som er fint eller ikke, er hvordan du selv foeler deg. Hvordan du baerer deg. Selv slet jeg i yngre aar med aa legge paa meg. Det er nok ikke saa lett som folk skulle tro. Men et sunt kosthold og mosjon er igjen viktigere enn hvor mye en veier. Personlig foetrekker jeg skinny gutter, det er sexy! Men jeg synes nok ikke det er pent om de bruker like trange jeans som jenter gjoer. Dette fordi jeg ikke liker saatrange jeans paa gutter, uansett stoerrelse. 'Vanlige' size jeans synes jeg fremhever en slank/tynn figur mye bedre, og det er det osm er hot! Men har du noe behov for aa legge paa deg da? Siden du liker aa gaa i trange jeans saa hoeres det jo ut som om du selv synes du ser bra ut og vil fremheve det? Ikke la deg presse til aa bli noe annet bare fordi du skiller deg ut. Liker du deg selv er det vel ingen grunn til aa endre paa noe? Engelsk tastatur, haaper det er leselig allikevel
Gjest jeamsgutt21 Skrevet 7. november 2010 #113 Skrevet 7. november 2010 Helt enig med TS. Mye viktigere med et sunt kosthold, enn aa spise masse dritt bare for aa bli tykkere! Det som er viktig og som avgjoer hva som er fint eller ikke, er hvordan du selv foeler deg. Hvordan du baerer deg. Selv slet jeg i yngre aar med aa legge paa meg. Det er nok ikke saa lett som folk skulle tro. Men et sunt kosthold og mosjon er igjen viktigere enn hvor mye en veier. Personlig foetrekker jeg skinny gutter, det er sexy! Men jeg synes nok ikke det er pent om de bruker like trange jeans som jenter gjoer. Dette fordi jeg ikke liker saatrange jeans paa gutter, uansett stoerrelse. 'Vanlige' size jeans synes jeg fremhever en slank/tynn figur mye bedre, og det er det osm er hot! Men har du noe behov for aa legge paa deg da? Siden du liker aa gaa i trange jeans saa hoeres det jo ut som om du selv synes du ser bra ut og vil fremheve det? Ikke la deg presse til aa bli noe annet bare fordi du skiller deg ut. Liker du deg selv er det vel ingen grunn til aa endre paa noe? Engelsk tastatur, haaper det er leselig allikevel Går helt fint å se det du skriver! Har ingen ønsker om å gå spesielt mye opp i vekt heller, kanskje litt mer muskler da. Er jo også sånn jeg ser det, bare skinny gutter som kler trange klær, syns jeg da:) Så kan jeg ikke bli for stor heller pga dansingen min.
Gjest Odd Fellow Skrevet 8. november 2010 #114 Skrevet 8. november 2010 Da jeg var i tenårene og helt opp i 25-årsalderen var jeg ganske tynn. 178cm/65kg. Jeg hadde komplekser for kroppen, og synes det var vanskelig med jenter. Synes også sex var vanskelig fordi jeg var redd de skulle synes jeg var for tynn. Etter som jeg har blitt eldre har jeg skjønt at mine bekymringer har vært ganske bortkasta. Jenter flest er ikke så overfladiske. Jeg angrer imidlertid på at jeg ikke startet med styrketrening og tilpasset kosthold tidligere. Da jeg fikk litt mer muskler (og fett) på kroppen steg selvtilliten og jeg slappet mer av. Absolutt ikke kroppsbygging, men normalt trent. Men først og fremst: Vær deg sjøl, og ikke bekymre deg!
Gjest Odd Fellow Skrevet 8. november 2010 #115 Skrevet 8. november 2010 Da jeg var i tenårene og helt opp i 25-årsalderen var jeg ganske tynn. 178cm/65kg. Jeg hadde komplekser for kroppen, og synes det var vanskelig med jenter. Synes også sex var vanskelig fordi jeg var redd de skulle synes jeg var for tynn. Etter som jeg har blitt eldre har jeg skjønt at mine bekymringer har vært ganske bortkasta. Jenter flest er ikke så overfladiske. Jeg angrer imidlertid på at jeg ikke startet med styrketrening og tilpasset kosthold tidligere. Da jeg fikk litt mer muskler (og fett) på kroppen steg selvtilliten og jeg slappet mer av. Absolutt ikke kroppsbygging, men normalt trent. Men først og fremst: Vær deg sjøl, og ikke bekymre deg! Mente 187cm/65kg
MaxHansen Skrevet 10. november 2010 #116 Skrevet 10. november 2010 ...er du 185cm vil ideal vekten din ligge på rundt 85kg. Altså antall cm over meteren kan en ha som en god regel. Du har ideal høyden inne allerede, det minste problemet er å fylle på med kvalitets kilo. Så lenge du ikke har noen issues med insulin responsen så vil du beholde de kaloriene du putter i deg. Ta andre blodprøver og for å sjekke om noen verdier er anormale, som fritt testosteron osv. Evt får noe testosteron tilskudd foreskrevet for å raskt øke på med muskelmasse i respons til trening med vekter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå