fink Skrevet 20. juli 2010 #81 Skrevet 20. juli 2010 Så lenge jeg ikke føler at han knekker hvis jeg sitter på ham så.. Men jeg er lita selv, og veier 50 kg, så det er skjeldent.
Gjest Bianca26 Skrevet 20. juli 2010 #82 Skrevet 20. juli 2010 Så lenge jeg ikke føler at han knekker hvis jeg sitter på ham så.. Men jeg er lita selv, og veier 50 kg, så det er skjeldent. om du er tynn så betyr ikke det at beina knekker lettere.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. juli 2010 #83 Skrevet 20. juli 2010 Hvis du ikke er det minste usikker på din egen stil, betyr det ingenting hva andre mener. Det er som med alt annet i verden: noen liker det og noen liker det ikke. Hovedsaken er om DU liker det eller ikke. Jeg liker den jeg er og min stil, men er kanskje litt selvopptatt og vil jo helst bare høre positive tilbakemeldinger, men det r jo slik at alle har forskjellig stil, det viktigste er jo at jeg liker meg selv og at ikke minst at dama liker meg:)
Gjest zzZzz Skrevet 20. juli 2010 #84 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er en gutt på 187cm og veier 77kg, og syns det er skinny. Jeg er av den typen som ikke legger på meg uansett om jeg spiser tre middager og tre frokoster om dagen . Han som sier han er 184cm og veier 56kg må ha en eller aen sykdom!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #85 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er en gutt på 187cm og veier 77kg, og syns det er skinny. Jeg er av den typen som ikke legger på meg uansett om jeg spiser tre middager og tre frokoster om dagen . Han som sier han er 184cm og veier 56kg må ha en eller aen sykdom! De fleste kvinnelige modeller veier jo rundt 50 - 55kg selv om de er nærmere 1.80m høye.... Er de syke? Det er jo dem vi ser i kvinne - og moteblader. Menn blir sett som som syke hvis de er anorektiske, mens anorektiske kvinner blir sett på som "perfekte".
fink Skrevet 20. juli 2010 #86 Skrevet 20. juli 2010 om du er tynn så betyr ikke det at beina knekker lettere. Du skjønte kanskje ikke at det var ment som en humoristisk kommentar?
Gjest Bianca26 Skrevet 21. juli 2010 #87 Skrevet 21. juli 2010 Du skjønte kanskje ikke at det var ment som en humoristisk kommentar? Er ikke humoristisk for alle. Er man skikkelig tynn så kan en sånn kommentar faktisk være sårende
fink Skrevet 21. juli 2010 #88 Skrevet 21. juli 2010 Var absolutt ikke min intensjon å støte noen. Skal sies at det meste som sies på dette forumet kan støte _noen_.
cyanid Skrevet 22. juli 2010 #89 Skrevet 22. juli 2010 tja. Kjæresten min veier det samme som deg, og er 1.70, og jeg synes han er tynn (fin-tynn da), ser for meg 15 cm til og samme vekt hadde blitt litt hengslete, spesielt hvis en har en lut og usikker holdning..
Gjest jeansgutt21 Skrevet 22. juli 2010 #90 Skrevet 22. juli 2010 tja. Kjæresten min veier det samme som deg, og er 1.70, og jeg synes han er tynn (fin-tynn da), ser for meg 15 cm til og samme vekt hadde blitt litt hengslete, spesielt hvis en har en lut og usikker holdning.. Jeg skjønner hva du mener og kunne nok tenkt meg noen kg mer for å si det sånn! Ellers trener jeg mye, (dans og turn), kan vel ikke si jeg har en lut og usikker holdning da! Har ellers en veldig tynn midje og smal hofte. De musklene jeg har er i overkropp, armer og i beina. Men har ingen bulemuskler hvis du skønner, mer sånn du ser i turn, dans og tynne langdisdanse løpere, (feks. maratonløper).
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #91 Skrevet 22. juli 2010 Jeg syns ærlig talt ikke det er så veldig sexy, men det er bare meg da. Min lillebror var som deg for noen år siden, høy og syltynn. Han var ekstremt tynn da, innovermage og fuglebryst. Hadde mye komplekser for dette. Han begynte med tricking, og holdt masse på med dette, og fikk endel muskler. Senere har han satset på en karriere i militæret, og han ser nå annerledes ut. Han har fremdeles ikke et eneste gram fett på kroppen, men han har mye muskler og har en helt annen kroppsholdning, så nå ser han ikke tynn ut lenger, selv om han har veldig lav fettprosent. Trene masse styrke er vel gjerne et tips, istedenfor å prøve å spise på seg noen kilo... Evt bruke proteintilskudd også.
Gjest off humelion Skrevet 3. november 2010 #92 Skrevet 3. november 2010 Jinnovermage og fuglebryst. "innovermage og fuglebryst". LOL Slikt er gefundendes fressen for oss forfattere. Takk skal du ha:)
Gjest hogwash Skrevet 3. november 2010 #93 Skrevet 3. november 2010 Har ikke målt meg før nå, måtte finne frem målebåndet. Jeg er 1.84 cm høy, veier 56 kg Rundt midjen er jeg 59 cm Rundt hoftene er jeg 69 cm. Rundt midt på låra er jeg 38 cm. Rundt midt på legga er jeg 31 cm. Ser jo at jeg egentlig har en skikkelig pinglekropp! Jeg trodde jeg var skinny... Er såvidt høyere enn deg og veier 30 kg mer.
Gjest Xelle Skrevet 3. november 2010 #94 Skrevet 3. november 2010 Siden du spør, så skal jeg svare. Jeg syns ikke så tynne gutter er noe attraktivt. Foretrekker at de er noe større og sterkere enn meg selv. Men nå er jeg neppe drømmejenta di, så jeg regner med du ikke tar det så tungt ; D
Gjest jeansgutt21 Skrevet 4. november 2010 #95 Skrevet 4. november 2010 Siden du spør, så skal jeg svare. Jeg syns ikke så tynne gutter er noe attraktivt. Foretrekker at de er noe større og sterkere enn meg selv. Men nå er jeg neppe drømmejenta di, så jeg regner med du ikke tar det så tungt ; D Skjønner at endel jenter ikke liker supertynne gutter, men opplever endel som liker det og syns det er kult! Får endel blikk, spesielt siden jeg har veldig langt mørkt brunt hår og åletrange jeans:) Det er også litt at jeg har en litt spes stil og noen tar meg for jente, spes bakfra i åletrange jeans og langt hår:) hehe. Litt kult syns jeg!
Karmosin Skrevet 4. november 2010 #96 Skrevet 4. november 2010 Slanke, senete menn uten bulemuskler men med smale hofter og markante kravebein, mmmmm. Blir det veldig fyrstikktynt blir det litt avtennende igjen for meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 #97 Skrevet 4. november 2010 Jeg trodde jeg var skinny... Er såvidt høyere enn deg og veier 30 kg mer. Du er sjokkert? De fleste kvinnelige modeller har jo den samme høyden og vekten som han. Folk flest synes de er vakre...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #98 Skrevet 4. november 2010 Men dere jenter, synes dere gutter som er litt bamsete er like sexy som de slanke med flat mage? Snakker altså om NORMALVEKTIGE gutter som absolutt er slanke, men en naturlig småkraftig kropp og bittelitt kosemage? Eller er det mest sexy med flat mage?
Kråkesaks Skrevet 4. november 2010 #99 Skrevet 4. november 2010 Jøss, jeg syntes han er veldig tynn jeg da.... http://escoladorock.files.wordpress.com/2008/06/ville_valo155.jpg http://emo-ville.com/wp-content/uploads/2008/05/emo_ville_valo.jpg http://img.blogcu.com/uploads/venomouskiss_Ville_hottie--large-msg-118837090895.jpg Tynn eller ikke tynn. Pen er han ikke.
Gjest Tynn Gutt Skrevet 5. november 2010 #100 Skrevet 5. november 2010 56 kg og 1,84 m er veeeldig tynt. Du sier at du prøver å legge på deg. Har du trent styrke? Tror det kan være lurt. Finns de som er naturlig tynn og nesten ikke legger på seg av å spise. Som du sier... du går ikke opp i vekt av å bare spise. Eneste måten å gå opp i vekt er da å trene styrke. Jeg er en av de. Er selv en gutt på 1,81 og 69 kg og føler meg ganske skinny. Trener en del styrke og jogger ganske mye. Fikk en fin vektøkning i begynnelsen etter at jeg begynte å trene styrke. Nå går jeg knapt opp i vekt uansett hva jeg spiser/trener (blir fortsatt sterkere da ) Før jeg begynnte å trene styrke regelmessig holdt jeg mye på med fotball (har lyst å begynne med det igjen) men trente ingenting styrke. Veide bare 62 kg på den tiden. Prøver å bli allsidig godt trent og da trengs styrketreningen for å legge på seg. For å provosere litt... I juletider da jeg bare spiser kaker, kalkun, pinnekjøtt og generelt veeeldig mye fet mat + ingen trening går jeg ned i vekt :ler: Idealvekten min tror jeg må være 75 kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå