Gå til innhold

Skinny gutt.

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1.84 cm høy og 56kg er ikke 'normalt'.

"Normalt" i betydningen av at det ikke behøver å være en sykelig tilstand som krever behandling.

Og "normalt" i form av at mange gutter jeg har kjent har vært sånn fra de var 15 til 25, og så legger de seg ut etterhvert som de blir eldre.

Jeg synes du skulle skjerpe deg også, før du uttaler deg om andres motiver for å svare. Jeg reagerte på TS' innlegg med forskrekkelse og bekymring. Det er langt fra normalt med en høyde på 184 cm og vekt 56 kilo. Jeg har mye erfaring med arbeid blant rusmisbrukere. Spesielt de som går på speed (amfetamin), kjenner ingen matlyst, glemmer å spise og blir radmagre mange av dem.

Sorry, men dette er bare usaklige "ergo er mor nille en sten" argumenter. Ja, man blir som regel tynn av å bruke for mye speed, men det betyr da på ingen måte at alle tynne misbruker amfetamin. Dette er på ingen måte ny og revolusjonerende kunnskap heller, så dersom det hadde vært tilfelle at TS bruker for mye pepper, hadde nok han selv vært klar over hva det første han måtte gjøre for å legge på seg var.

Og ja, han spurte hva folk mener, men jeg er faktisk så gammeldags at jeg synes det går an å være høflig også. Det skjer ganske ofte at både kvinner og menn legger ut bilder og mål på forumet som jeg synes er det styggeste jeg ser, men jeg har da ikke noe behov for å gni det inn i trynet på folk. Enten lar jeg da være å uttale meg, eller så sier jeg på en pen måte at dette ikke var min kopp te. Å gi etter for et hvert innfall om å bli høylytt forskrekket og bekymret synes jeg virker å springe ut fra ett litt sykelig behov for å tråkke på andre, muligens pga egne komplekser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting i mot tynne gutter, siden jeg tenner mer på det som er i hodet enn sixpacks. Allikevel kan jeg ikke fordra tettsittende jeans og slikt på gutter. Han blir liksom ikke noen mann i mine øyne da. Så enkelt er det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Før likte jeg bare kraftige menn, gjerne litt småtykke. Men så møtte jeg en skinny mann som er perfekt for meg og nå liker jeg det også. Tynt er hot :b

Så lenge du virker komfortabel i din egen kropp kan jeg ikke se at det skulle være noe problem. Det er når man skammer seg og forøker å skjule spinkelheten at det er turn off.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, takk for den du :gjeiper: . TS spurte om hva damer syntes om kroppen hans. Han oppgav ingen øvre eller nedre aldersgrense for å kunne svare på det. Jeg skrev hva jeg syntes. Mener du at bare de som synes en mager kropp er flott, skulle svare? Hva meg angår foretrekker jeg absolutt ikke det stikk motsatte, som vel må bety en smellfeit mann. Det er ikke enten det ene eller det andre, vet du.

Du skrev ikke hva du synes, men hva du trodde.

Å svare at man ikke liker et spesifikt utseende, og for den slas skyld at man får assosialsjoner til rus, er noe annet enn å antyde psykiske problemer eller rusmisbruk.

Gjest Eurodice
Skrevet

Sorry, men dette er bare usaklige "ergo er mor nille en sten" argumenter. Ja, man blir som regel tynn av å bruke for mye speed, men det betyr da på ingen måte at alle tynne misbruker amfetamin. Dette er på ingen måte ny og revolusjonerende kunnskap heller, så dersom det hadde vært tilfelle at TS bruker for mye pepper, hadde nok han selv vært klar over hva det første han måtte gjøre for å legge på seg var.

Og ja, han spurte hva folk mener, men jeg er faktisk så gammeldags at jeg synes det går an å være høflig også. Det skjer ganske ofte at både kvinner og menn legger ut bilder og mål på forumet som jeg synes er det styggeste jeg ser, men jeg har da ikke noe behov for å gni det inn i trynet på folk. Enten lar jeg da være å uttale meg, eller så sier jeg på en pen måte at dette ikke var min kopp te. Å gi etter for et hvert innfall om å bli høylytt forskrekket og bekymret synes jeg virker å springe ut fra ett litt sykelig behov for å tråkke på andre, muligens pga egne komplekser.

Du har gjort deg opp en mening om meg, ser jeg, uten å ha det ringeste kjennskap til meg og min bakgrunn for at jeg reagerte som jeg gjorde. Har du noen (andre) eksempler på at jeg "gir etter for ethvert innfall" og skriver min oppriktige (og ikke vondt ment) mening?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det må vel gå enn å si sin egen mening enn å antyde psykiske problemer som noen over her nevner.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Takk for mange ærlige og oppriktige svar, er jo det jeg ønsker:)

Ser av svara som kommer inn, at mange av dere ikke syns at slike tynne guttekropper er noe fint, og det er helt greit svar! Det var også meningen med tråden å høre hva dere jenter på KG syns om så tynne gutter!

Litt beskrivelse om meg selv!

Prøver å fortelle litt om meg selv, blir litt vondt å se meg beskrevet som et dophue.

Må bare avkrefte et par ting, min tynne kropp er ikke selvvalgt pga dop eller spiseforstyrrelser. Har aldri hverken hatt i tankene eller ville ha prøvet noe sånt! Kan ta en fest da, men har heller aldri røyket!

Anser vel meg selv til å være en sunn og frisk gutt! Er også av typen som ikke propper i meg av veldig usunn mat og masse gotterier og sånt. I tillegg så løper jeg orientering og går på ski, type utholdingstrening, kanskje dette er noe av grunnen? Ellers er begge foreldrene mine tynne/slanke, de sier det kanskje har med arv og sånt, når jeg har spurt. De har lissom ikke vært bekymra og sier som flere sier her, at jeg legger på meg når jeg blir eldre. Jeg har alltid vært tynn og følte jeg faktisk ble tynnere når jeg vokste på lengden, har bare blitt dratt ut på lenden, uten at jeg har blitt bredere og har samme kroppen som da jeg var 14, men bare vokst på lengden.

Jeg har ikke superpingle armer og bein, siden jeg trener ganske mye, men jeg syns absolutt ikke det er muskler jeg kan være stolt av heller! hehe, jeg vet jo at utholdningstrening ikke gir store muskler! Det er bare det at jeg har så sinnsykt tynn overkropp og midje og smale hofter!

Grunnen til at jeg spør, er at jeg av og til får høre, "så tynn du er, er du syk eller?", og flere ganger fra helt ukjente mennesker som jeg faktisk aldri har truffet før! Jeg blir litt lei av å høre dette og føle at jeg må forsvare meg selv, hvis dere skjønner! Er litt okey å vite hva dere på KG syns!

Kanskje få noen hints her, litt med valg av klær, men først og fremst om jeg kan legge på meg litt, men velger kategorisk bort og spise usunn mat og sånt for å oppnå vektøkning! Kan også si at jeg forsøker å spise riktig og har lært endel om dette både på idrettslinja og hjemme! Har forsøkt det som anbefales, men funker ikke, er bare like tynn!

Ser jo også at flere bemerker at når jeg er skinny skal jeg ikke gå i skinny/åletrange klær. Jeg har fått endel av de samme tilbakemeldingene fra noen av mine venner å bekjente, men også flere av mine venner som syns det er en dritkult stil og at jeg ikke må legge om stilen min:) Stilen min er forøverig endel av meg og mitt image og har vært det siden sånn ca 13-14 tenker jeg! Litt trendy, lett rocka tight skinny stil med mørkt brunt langt hår.

Er fortida sammen med en jente som syns stilen min er kjempekul og at jeg ikke får lov til å legge om stilen min, bare for at andre har negative meninger og memerkninger om den! Hun sier selv at det er personen "meg", hen er blitt forelsket i, deriblant også min stil. I Oslo ser jeg også at flere av trendsetterne blant gutta er skinny og går i trange klær! Jeg er ikke feminin, men er nok mer den metrosexuelle mannen med langt hår, hvis det er det det heter? Jeg har absolutt ikke veldig maskuline trekk, men er helt klart en gutt, hvis dere skjønner!

Har lært meg at vi lever i en verden der det faktisk ikke er stort rom for å "avvike" fra normen, uten at dette sees på som noe rart og farlig!? Verden blir så mye mer fargerik hvis ikke alle skal se ut som eller ligne på hverandre i alt og ett, det er min mening!

Gjest Eurodice
Skrevet

Det må vel gå enn å si sin egen mening enn å antyde psykiske problemer som noen over her nevner.

Ok, jeg ser den. Jeg ble nok litt for revet med i min (kall det gjerne moderlige i forhold til TS' alder) bekymring. Der kommer min bakgrunnserfaring med i bildet, blant annet. Hvis TS føler seg krenket, har jeg ingen problemer med å beklage overfor ham. Alle dere andre har ingenting med det

Skrevet

Verden blir så mye mer fargerik hvis ikke alle skal se ut som eller ligne på hverandre i alt og ett, det er min mening!

Det har du helt rett i. Du er den du er og det er det som er viktig og så lenge du tar vare på deg selv så er det ingen grunn til å bekymre seg heller. Trist at du får negative tilbake meldinger. Det er ikke bare tynne som får høre det fra fremmede. Det har både tykke, høye og lave opplevd. vi må bare holde hodet hevet og ikke bry oss om det. :blomst:

Gjest gammal kjerring
Skrevet

Ok, jeg ser den. Jeg ble nok litt for revet med i min (kall det gjerne moderlige i forhold til TS' alder) bekymring. Der kommer min bakgrunnserfaring med i bildet, blant annet. Hvis TS føler seg krenket, har jeg ingen problemer med å beklage overfor ham. Alle dere andre har ingenting med det

????

Når andre leser det "moderlige" oppgulpet ditt på et diskusjonforum, så må du regne med å få reaksjoner! Kommentarene dine var ekle og frekke.

Gjest *jente*
Skrevet

Har bare skumlest tråden;

Jeg synes tynne og "skinny" gutter i tettsittene klær ofte ser veldig trendy ut og ganske kule, men som kjæreste emne synes ikke jeg det er noe særlig, da jeg persinlig tenner på menn med litt kjøtt og muskler på kroppen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort deg opp en mening om meg, ser jeg, uten å ha det ringeste kjennskap til meg og min bakgrunn for at jeg reagerte som jeg gjorde. Har du noen (andre) eksempler på at jeg "gir etter for ethvert innfall" og skriver min oppriktige (og ikke vondt ment) mening?

Jeg gjorde meg ikke opp noen mening om deg som person, jeg bare forklarte hvordan du fremstår, basert på innleggene i denne tråden. Jeg har hverken tid eller interesse for å søke opp flere av dine innlegg på forumet, for å finne ut om dette er representativt for deg.

Jeg synes heller ikke at det å ha arbeidet innenfor rusfeltet er noen valid grunn til å være frekk med andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis TS føler seg krenket, har jeg ingen problemer med å beklage overfor ham. Alle dere andre har ingenting med det

Så at andre, feks med samme fysikk leser dette og blir såret har vi ingenting med? Jeg ble faktisk litt lei meg da jeg leste dette, siden du med innlegget ditt sier at kjæresten min også ser ut som en speedfreak.

Gjest Gjest
Skrevet

KG slutter aldri å imponere.

Skal vi se, vi har vel disse kategoriene (fra tynn til "tykk"):

* Konsentrasjonsleir-skinny: Ekstremt underernært, garantert å hyle i vinden - trenger hjelp

* Narkoman-skinny: Underernært, hyler i vinden - trenger hjelp

* Speedfreak-skinny: Litt narkoman aktig, trendy, kan risikere å hyle i vinden - trenger ikke hjelp. Har muligens godt av noen kilo ekstra.

* Normal-skinny: Ser ut som en spiser LITT mat iallefall, klarer stå oppreist i vinden uten problemer. Kun litt knokler og bein her og der. Kan være sexy ved rett fett % - om gode "trekk" kommer frem.

FEAR NOT!

Det finnes en kvinne for enhver mann i disse kategoriene!

Konsentrasjonsleir-skinny er derimot ikke å anbefale, da det er veldig farlig helsemessig.

Når skal folk lære å gi litt faen i hva som er "NORMALT" eller ikke - jeg inkludert..

Så lenge helsen er bra er det bare å kjøre på!!!

Skrevet

Jeg må være ærlig å si at skinny gutter er for meg turn off. Lite maskulint, og litt for mye feminint..

Skrevet

Jeg syns det er like fint som gutter med masse kjøtt på beina! Har ikke noe imot at gutter er tynne, så lenge de faktisk ser ut som menn! Litt skjegg, en mandig holdning osv. Guttevalper er ikke attraktivt.

Veldig enig med denne.

Gjest Bianca26
Skrevet

Når jeg er helt overfladisk og ikke ser på annet enn utseende har jeg absolutt ikke sansen for veldig tynne gutter / menn, særlig ikke med åletrange klær. Det ser helt feil ut, gutter / menn skal være større enn meg!

Enig

Skrevet

Er det forskjell på å være skinny og mager? Skinny = tynn, hvorfor skrive det på engelsk?

• 1 måned senere...
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hei!

Jeg er en superskinny gutt, min sportsgren er dans og turn. Det er ganske normalt at utøvere av disse sporsgrenene er skinny-tynne typer.

Føler allikevel at jeg er for tynn, har prøvd å legge på meg, men det funker ikke!

Skal jeg bare akseptere min tynnhet og ikke pese mer med det?

Ser av tidligere svar, jenter liker stortsett gutter som ikke er for skinny. Er vel litt sånn jeg opplever dette selv, men hun jeg er sammen med nå, sier at jeg ikke skal gjøre noe med det, hun digger skinny gutter, sier hun!

Flere som har synspunkter?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei!

Jeg er en superskinny gutt, min sportsgren er dans og turn. Det er ganske normalt at utøvere av disse sporsgrenene er skinny-tynne typer.

Føler allikevel at jeg er for tynn, har prøvd å legge på meg, men det funker ikke!

Skal jeg bare akseptere min tynnhet og ikke pese mer med det?

Ser av tidligere svar, jenter liker stortsett gutter som ikke er for skinny. Er vel litt sånn jeg opplever dette selv, men hun jeg er sammen med nå, sier at jeg ikke skal gjøre noe med det, hun digger skinny gutter, sier hun!

Flere som har synspunkter?

Det finnes noen for alle, vet du, iallfall for de fleste :) . Jeg synes du skal slå deg til ro med at du er som du er. Dessuten er det forskjell på en slank/tynn trent kropp, som du sikkert har, og en mager hengslete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...