Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #21 Skrevet 4. juni 2010 Ikke bruk så tettsittende klær. Skikkelig turn-off. Kjenner ingen som syns dette er fint på gutter. Jeg må bare spørre? Er du så tynn fordi du synes det er fint, eller klarer du ikke gå opp i vekt? Jeg er 163 høy, og veier 55. Er ganske slank. Kan ikke forestille meg hvor radmager du må være.
feuerstein Skrevet 4. juni 2010 #22 Skrevet 4. juni 2010 Jeg må bare spørre? Er du så tynn fordi du synes det er fint, eller klarer du ikke gå opp i vekt? Han har nevnt at han ikke klarer å gå opp i vekt selv om han spiser. Jeg hadde samme problem selv, inntak av store mengder kaloririk mat gjorde ingen forskjell bortsett fra på frekvens og type toalettbesøk. Det som gjorde en forskjell var å trene styrke, da ble armer og andre trente muskler større og kroppen tyngre, men ikke "rundere". Så snart jeg trappet ned på treningen avtok musklene og vekten, selv med fortsatt høyt matinntak. Har forstått det slik at en del kvinner er misunnelige på menn med slike problemer
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #23 Skrevet 4. juni 2010 At du i det hele tatt tror alle jenter kan stå samlet om èn mening angående gutters kropp, lover dårligere for din del enn all verdens fysiske skavanker...
Ethereal Skrevet 4. juni 2010 #24 Skrevet 4. juni 2010 Jeg syns det er like fint som gutter med masse kjøtt på beina! Har ikke noe imot at gutter er tynne, så lenge de faktisk ser ut som menn! Litt skjegg, en mandig holdning osv. Guttevalper er ikke attraktivt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #25 Skrevet 4. juni 2010 Kjære i all verden, du ser ut som rene belsenfangen, jo! Jeg tror du trenger både psykologisk og annen behandling for å komme opp på et mer normalt nivå. Går du på speed eller noe? Skjerp deg, det er da ikke grunn for å slenge dritt bare fordi han er gutt og sliter med at han er for tynn? Tenker det hadde blitt leven her om jeg hadde skrevet noe lignende til ei jente som sleit med at hun veide for mye... Ts har forøvrig ett ganske normalt høyde/vekt forhold for gutter i begynnelsen av tjueåra, mange er veldig tynne da, men det går som regel over av seg selv når de runder tredve. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #26 Skrevet 5. juni 2010 1.84 cm høy og 56kg er ikke 'normalt'. Er skråsikker på at ts er såpass tynn at han hyler i vinden. Men.. Jeg ser ærlig talt ikke problemet.. Verden hadde vært dritkjedlig om alle skulle vært "sånn og sånn" - kjør på med din egen stil og gi faen i hva alle andre mener - så lenge du trivst å være slik selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #27 Skrevet 5. juni 2010 TS, jeg ville gitt fullstendig faen i alle kvinners obskøne slengbemerkninger om ditt utseende. Så lenge det ikke er helsefarlig, så kan du fremstå akkurat som du vil. Det er i dag desverre fullstendig legitimt for "frigjorte" Norske kvinner å rakke ned på menn som avviker fra ideen om idealmannen. Men du skal se bort fra det, for det er ikke annet enn lett gjennomskuelige forsøk på hersketeknikker for å få deg til å føle deg jævlig. 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2010 #28 Skrevet 5. juni 2010 Skjerp deg, det er da ikke grunn for å slenge dritt bare fordi han er gutt og sliter med at han er for tynn? Tenker det hadde blitt leven her om jeg hadde skrevet noe lignende til ei jente som sleit med at hun veide for mye... Ts har forøvrig ett ganske normalt høyde/vekt forhold for gutter i begynnelsen av tjueåra, mange er veldig tynne da, men det går som regel over av seg selv når de runder tredve. Jeg synes du skulle skjerpe deg også, før du uttaler deg om andres motiver for å svare. Jeg reagerte på TS' innlegg med forskrekkelse og bekymring. Det er langt fra normalt med en høyde på 184 cm og vekt 56 kilo. Jeg har mye erfaring med arbeid blant rusmisbrukere. Spesielt de som går på speed (amfetamin), kjenner ingen matlyst, glemmer å spise og blir radmagre mange av dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #29 Skrevet 5. juni 2010 TS, jeg ville gitt fullstendig faen i alle kvinners obskøne slengbemerkninger om ditt utseende. Så lenge det ikke er helsefarlig, så kan du fremstå akkurat som du vil. Det er i dag desverre fullstendig legitimt for "frigjorte" Norske kvinner å rakke ned på menn som avviker fra ideen om idealmannen. Men du skal se bort fra det, for det er ikke annet enn lett gjennomskuelige forsøk på hersketeknikker for å få deg til å føle deg jævlig. Han spurte hva jenter synes, da får man svar om hva jenter synes. Skal de lyve da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #30 Skrevet 5. juni 2010 Vel siden du spør så direkte, jeg liker ikke tynne gutter, synes det er stygt. Jeg liker at de har kjøtt på bena. Men nå er det jo ikke bare utseende det kommer ann på.
Kråkesaks Skrevet 5. juni 2010 #31 Skrevet 5. juni 2010 Jeg synes du skulle skjerpe deg også, før du uttaler deg om andres motiver for å svare. Jeg reagerte på TS' innlegg med forskrekkelse og bekymring. Det er langt fra normalt med en høyde på 184 cm og vekt 56 kilo. Jeg har mye erfaring med arbeid blant rusmisbrukere. Spesielt de som går på speed (amfetamin), kjenner ingen matlyst, glemmer å spise og blir radmagre mange av dem. Jeg har en kompis som var 195 og veide 63 kgJa, han var særdeles tynn. Brødrene hans og foreldrene han er også svært tynne. Ingen av disse er rusmisbrukerde. Faktisk bruker ikke rusmidler i det hele tatt av noe slag. De spiser normalt og er som folk flest. Kompisen min har blitt kraftigere etter at han ble voksen og begynte å trene. Nå er han blitt en kjekk mann. Kompisen min ble mye penere når han fikk litt kjøtt på beina og det samme gjelder brødrene hans. Det betyr ikke at tynne personer er tynne, men generelt synes jeg ikke det er veldig pent med veldig tynne menn. Jeg ser flere her mener man ikke skal svare det, men ts spør jo om hva vi synes. Selvsagt er det umulig å si om ts er pen eller ikke uten å ha sett han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #32 Skrevet 5. juni 2010 Synst ikke det er så tiltrekkendes med gutter som har tynnere armer en meg. Smaken er som baken. Jeg liker gutter som trener og ser sterke ut i kroppen, men trenger ikke ha svære muskler. Kan lett bli for mye. Det er ingenting som er tryggere og bedre en å ligge i en armkrok til en mann. Nå har jeg kjæreste som spiller fotball så naturlig nok er han ikke så stor han, men har store lår og legger hihi.
Gjest Badabing Skrevet 5. juni 2010 #33 Skrevet 5. juni 2010 Jeg synes skinny gutter som kjører litt rocka stil, kan være veldig sexy. Men jeg liker nok ikke den feminine stilen på veldig tynne gutter. Det må i så fall være noe sånt som det her (punkrock stil, ev. grunge-lignende): http://userserve-ak.last.fm/serve/_/2972821/Billie+Joe+Armstrong+++Rolling.jpg
K.A. Skrevet 6. juni 2010 #34 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kjære i all verden, du ser ut som rene belsenfangen, jo! Jeg tror du trenger både psykologisk og annen behandling for å komme opp på et mer normalt nivå. Går du på speed eller noe? Dette var da noget provoserende, vil jeg si. Jeg var selv radmager av samme slaget frem til jeg ble 25. Jeg kunne ikke legge på meg uansett hva jeg gjorde. Så ble jeg 25, og vips, så kunne jeg ikke spise noe uten at jeg la på meg. Jeg vil anslå at jeg er en ca. 15 kg. i overvekt, men jeg trives mye bedre nå enn da jeg var 20 kg. i undervekt. Jeg har mye erfaring med arbeid blant rusmisbrukere. Spesielt de som går på speed (amfetamin), kjenner ingen matlyst, glemmer å spise og blir radmagre mange av dem. Men hva er det som får deg til å tro at noe sånt er tilfelle her? Spesielt når han klart og tydelig skriver: "Jeg prøver å spise mer for å legge på meg litt, men det funker ikke, legger ikke på meg et gram!" Endret 6. juni 2010 av K.A.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #35 Skrevet 6. juni 2010 Jeg, for min del, tenner veldig på syltynne gutter om alt det andre er på plass (sjarm, utstråling, selvtillit, humor og en pent ansikt). Kjempedeilig! Men så kan jeg jo også tenne på bamsete godgutter om det overstående også er på plass. Eller muskelbunter. Eller de midt imellom. Ja. Jeg er nok ganske altetende. Men ikke bry deg så forferdelig mye om hva folk skriver her. Du finner nok fort ut at vi alle har helt forskjellige preferanser. Så ikke ta det for tungt om noen halvgamle kvinnfolk på kvinneguiden synes du minner mer om en speedfreak enn noe annet og heller foretrekker noe helt annet og stikk motsatt av hva du er utstyrt med og ikke. Og åletrange bukser får eggestokkene mine til å rasle, forresten. Yummeh.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #36 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har alltid likt menn som er større enn meg, noe å ta i og sånt. Men nå har jeg funnet meg en skinny fyr. Og han er helt nydelig. Skulle så klart ønske han var større, men dette er faktisk det eneste "negative" med hele gutten så jeg har sluttet helt å tenke på det. Å gå i altfor store klær ser bare dumt ut, men det samme gjør åletrange klær. Prøv å finne noe som sitter litt løsere på deg, det ser så mye bedre ut
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2010 #37 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 6. juni 2010 av Belladonna
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2010 #38 Skrevet 6. juni 2010 Så ikke ta det for tungt om noen halvgamle kvinnfolk på kvinneguiden synes du minner mer om en speedfreak enn noe annet og heller foretrekker noe helt annet og stikk motsatt av hva du er utstyrt med og ikke. Jo, takk for den du :gjeiper: . TS spurte om hva damer syntes om kroppen hans. Han oppgav ingen øvre eller nedre aldersgrense for å kunne svare på det. Jeg skrev hva jeg syntes. Mener du at bare de som synes en mager kropp er flott, skulle svare? Hva meg angår foretrekker jeg absolutt ikke det stikk motsatte, som vel må bety en smellfeit mann. Det er ikke enten det ene eller det andre, vet du.
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #39 Skrevet 6. juni 2010 Ikke noe problem med det i heletatt.. Han jeg holder på med nå vil jeg vel si at er ganske så godt under gjennomsnittet tynn og, vel, liker han jo så. Men, å kle seg i skinny jeans og ettersittende klær er ikke noe pent i mine øyne. Ikke at den må være stor og baggy, men den skal sitte godt og ikke vært helt stram nedover låra og leggene, det ser bare rart ut mener nå jeg da..
Kråkesaks Skrevet 6. juni 2010 #40 Skrevet 6. juni 2010 Men, å kle seg i skinny jeans og ettersittende klær er ikke noe pent i mine øyne. Ikke at den må være stor og baggy, men den skal sitte godt og ikke vært helt stram nedover låra og leggene, det ser bare rart ut mener nå jeg da.. Enig. Det finnes en mellomting mellom åletrangt og svært. Klær skal passe til kroppen uten at det er tettsittende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå