Gå til innhold

Skinny gutt.

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Som tittelen sier! Hvordan ser dere jenter på gutter som er helt skinny, nesten helt radmagre gutter?

Selv er jeg en lang og veldig tynn og skinny gutt. Jeg går i helt trange skjorter og åletrange jeans og vans til! Syns dette blir kult til min skinny stil, men blir dette pinglete og stygt på gutter?

Selv opplever jeg både positive og negative kommentarer!

Jeg prøver å spise mer for å legge på meg litt, men det funker ikke, legger ikke på meg et gram!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg er helt overfladisk og ikke ser på annet enn utseende har jeg absolutt ikke sansen for veldig tynne gutter / menn, særlig ikke med åletrange klær. Det ser helt feil ut, gutter / menn skal være større enn meg!

Gjest Anniken
Skrevet

Om du er ganske tynn, så for all del ikke kjøp deg sånne tettsittende jeans/bukser som alle går med om dagen. Det er så ufattelig turn-off og feminimt at du aner ikke. Jeg ser mange ungdommer går med slike bukser inne i byen og de ser rett og slett ut som homofile. Bedre at du kjøper deg ei litt løs utvasket jeans med en kul hettegenser/collegegenser. Ser mye mandigere ut og mer smakfult for oss damer. :)

Anniken 19. :)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva legger du i lang og skinny, målt i cm og kg?

Skrevet (endret)

Er det noe tilnærmet han i rødt du tenker på? (finnes nok bedre eksempler, men jeg gadd ikke bruke mye tid på søket)

I så fall må jeg innrømme at det ikke faller i smak hos meg. Jeg velger ikke guttene mine etter utseende, men hvis jeg skal være fullstendig overfladisk her (siden jeg fikk inntrykk av at det var det du ønsket), så er ikke radmagre gutter spesielt pent. Du kan absolutt være en pen gutt selv om du er tynn, men slik du ordlegger deg får jeg inntrykk av at du selv er klar over at du er litt for tynn, og å kle seg i veldig stramme klær blir jo bare å fremheve svakhetene ved utseendet ditt. Litt løsere både bukser og t-skjorter/gensere er nok er bedre idé for deg.

Endret av Gjesten
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Er det noe tilnærmet han i rødt du tenker på? (finnes nok bedre eksempler, men jeg gadd ikke bruke mye tid på søket)

I så fall må jeg innrømme at det ikke faller i smak hos meg. Jeg velger ikke guttene mine etter utseende, men hvis jeg skal være fullstendig overfladisk her (siden jeg fikk inntrykk av at det var det du ønsket), så er ikke radmagre gutter spesielt pent. Du kan absolutt være en pen gutt selv om du er tynn, men slik du ordlegger deg får jeg inntrykk av at du selv er klar over at du er litt for tynn, og å kle seg i veldig stramme klær blir jo bare å fremheve svakhetene ved utseendet ditt. Litt løsere både bukser og t-skjorter/gensere er nok er bedre idé for deg.

Jeg er nok inst så tynn som han, tror jeg er tynnere! Har valgt en stil med helt trange klær, for å fremheve min tynnhet, nesten litt kick på en måte. Og så klarer jeg uansett ikke å skule min skinny kropp bare med store klær, uten at dette blir pløsete og stygt, har heller valgt en tight klesstil:)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva legger du i lang og skinny, målt i cm og kg?

Har ikke målt meg før nå, måtte finne frem målebåndet.

Jeg er 1.84 cm høy, veier 56 kg

Rundt midjen er jeg 59 cm

Rundt hoftene er jeg 69 cm.

Rundt midt på låra er jeg 38 cm.

Rundt midt på legga er jeg 31 cm.

Ser jo at jeg egentlig har en skikkelig pinglekropp!

Skrevet

Jeg mener ikke at du skal skjule at du er tynn, du skal være stolt av og fornøyd med kroppen du har, men klær fremhever jo ting på forskjellig måte. Om du er mest komfortabel i den stilen er det det du skal gå for, men siden du spurte får du svar. Veldig trange klær er ganske feminint, og det pleier ikke å være spesielt populært blant jenter. Alle er forskjellige, og det er nok jenter som liker det og, men jeg ville altså anbefalt deg å gå for jeans som sitter litt løsere, og ikke gå med tettsittende overdeler heller.

Jeg tenker at buksene hvertfall ikke bør være strammere enn hva de to øverste her har på seg

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg mener ikke at du skal skjule at du er tynn, du skal være stolt av og fornøyd med kroppen du har, men klær fremhever jo ting på forskjellig måte. Om du er mest komfortabel i den stilen er det det du skal gå for, men siden du spurte får du svar. Veldig trange klær er ganske feminint, og det pleier ikke å være spesielt populært blant jenter. Alle er forskjellige, og det er nok jenter som liker det og, men jeg ville altså anbefalt deg å gå for jeans som sitter litt løsere, og ikke gå med tettsittende overdeler heller.

Jeg tenker at buksene hvertfall ikke bør være strammere enn hva de to øverste her har på seg

Jeansene mine er ganske mye trangere enn de to guttene går i! Mine jeans er nok like trange som de trangeste som dere jenter går i:) Går forøverig i str 25 i livvidde og 34 i lenden, disse målene er det bare jentejeans som har!

Tar det du sier innover meg og skal vurdere å gå opp litt i str kanskje?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker virkelig ikke tynne gutter, mens søsteren min får ikke nok av de. Bukser som er såpass trang som fjotiser bruker synes hverken hun eller jeg hører hjemme på en mann. Men gå i det du liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Kroppstørrelsen din høres helt grei ut, om du klarer bære det uten å se "syk" ut. Jeg har to venner som er i omtrent samme BMI som deg (mener de begge er 185 cm høye og rundt 60-65kg). Men jeg er usikker på om du har samme størrelse som deg. For midjemålet ditt er det samme som jeg måler rundt låret, og det får jeg ikke til å stemme på de. Begge er også ganske feminine, både i hvordan de ser ut, og hvordan de er. De er noen av de flotteste mennene jeg kjenner!

Men klesstilen du beskriver hadde nok fått meg til å rygge.

Skrevet

Jeansene mine er ganske mye trangere enn de to guttene går i! Mine jeans er nok like trange som de trangeste som dere jenter går i:) Går forøverig i str 25 i livvidde og 34 i lenden, disse målene er det bare jentejeans som har!

Tar det du sier innover meg og skal vurdere å gå opp litt i str kanskje?

Jeg tror nok det er lurt ja.

Skrevet (endret)

Som tittelen sier! Hvordan ser dere jenter på gutter som er helt skinny, nesten helt radmagre gutter?

Selv er jeg en lang og veldig tynn og skinny gutt. Jeg går i helt trange skjorter og åletrange jeans og vans til! Syns dette blir kult til min skinny stil, men blir dette pinglete og stygt på gutter?

Selv opplever jeg både positive og negative kommentarer!

Jeg prøver å spise mer for å legge på meg litt, men det funker ikke, legger ikke på meg et gram!

Regner med at du har mer å fare med enn en tynn og skinny kropp?. Personligheten din er sikkert fin.... skjønner at du ønsker å vite hvordan jenter ser på din kropp, men etterhvert du blir eldre og finner en som matcher din personlighet så "who cares" ? Det er sikkert mange jenter som tiltrekkes av kroppen din, selv om du er skinny, bamsete eller overvektig.

Og dere som diskutere vekt, høyde osv... Jeg er 186cm, bred over skuldra, og idealvekten min er omtrent 100 kg...

Endret av Stor&Sterk
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mange ungdommer går med slike bukser inne i byen og de ser rett og slett ut som homofile.

Er det noe galt med å se litt homo ut da? :klø:

Jeg synes skinny gutter er råsexy, og synes bare det er positivt at de ikke er redd for å vise det frem. For de fleste er det bare en kortere periode i livet at man er så tynn, og da bør man gjøre mest mulig ut av det, hvis man liker stilen. Det er sikkert en del jenter som ikke liker det, men alle trenger jo ikke å like det samme.

Min kjæreste var like tynn da jeg traff han, og hadde en stil med mye tettsittende klær og sminke, og det var råsexy. Men da han nærmet seg tredve begynte han også å legge seg ut, og nå begynner han å blir bred over brystkassa osv. Han er like sexy som før, og kler seg fortsatt i trange klær, den eneste forskjellen er at han har måttet gå drastisk opp i størrelse.

Så ikke stress med å legg på deg, spis sunt og tren styrke, så kommer det av seg selv med alderen. Og kle deg slik du synes er fint, så finner du nok en jente som liker deg for den du er.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har ikke målt meg før nå, måtte finne frem målebåndet.

Jeg er 1.84 cm høy, veier 56 kg

Rundt midjen er jeg 59 cm

Rundt hoftene er jeg 69 cm.

Rundt midt på låra er jeg 38 cm.

Rundt midt på legga er jeg 31 cm.

Ser jo at jeg egentlig har en skikkelig pinglekropp!

Kjære i all verden, du ser ut som rene belsenfangen, jo! Jeg tror du trenger både psykologisk og annen behandling for å komme opp på et mer normalt nivå.

Går du på speed eller noe?

Endret av Belladonna
Gjest Gjest
Skrevet

Alt under 100 kilo er femi. Jeg tar en date med nicket Stor&Sterk any day! :gjeiper:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hvordan ser dere jenter på gutter som er helt skinny, nesten helt radmagre gutter?

Men blir dette pinglete og stygt på gutter?

Ja, det synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...