Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg er medlem på sukker. Der inne kom det en mann som er nesten ti år eldre enn meg og oppsøkte meg. Han spurte etter min msn-adresse etter noen mailer på sukker, men jeg sa at så lenge han ikke har bilde så ønsket jeg ikke å gi ut den. Han ga meg derfor et bilde pr mail, hvor navnet hans sto som avsender (trodde jeg). Når jeg så spurte om det var hans navn var det visst ikke det. Så selvsagt tror jeg han er gift. Det gjør meg i grunn ikke så mye siden han ikke er helt min type, og har også forklart at jeg kun ønsker vennskap til å begynne med inne på sukker, og ikke en sengekamerat eller sexprat. Det som irriterer meg da, er at han etter noen dager penser inn på sex-tema. Jeg svarer ikke på spørsmålene om sex, og dum som han er begynner han å legge ut om at han tenner på at andre menn liker sin eventuelle kjæreste, han liker å være dominant, også videre. Jeg svarer ikke, og blokkerte han til slutt. Hva slags hjerneskade har slike som han? Jeg sa i fra fra første stund at sexprat var utelukket. Jeg sa og at jeg ikke ønsket noe forhold til å begynne med. Kun vennskapelig. Alt dette var visst helt ok, inntil han tydeligvis ikke klarer å dy seg mer. Jeg er 99% sikker på at han er gift, og syns virkelig syns på konen hans som har et slikt ekkelt mannfolk som han å komme hjem til. Hadde jeg visst hvem kona hadde vært hadde det ikke kostet meg en dritt å fortelle henne hva jeg har opplevd av hennes ekle, grisete og desperate mann på 40 år, som sikler på oss i 20årene.
marylinm Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 jeg har også opplevd mange slike, på forskjellige nettsteder. skriver masse nasty piss.. helt enig.. hvorfor tror gamle griser på 50 at de har tjangs på 20 åringene i det hele tatt?! de er skikkelig ufordragelige! æsj..
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 De tror de har sjans fordi de har tilgang på dere når dere ligger ute på nett med profil. På sukker kan dere sørge for at alle som er for gamle, får en match under 70 med dere, ved å hake av for alder som ufravikelig krav. Da ser de ikke profilene deres når de søker. Ellers er det ganske vanlig at man ikke bruker mailkonto med navneopplysninger når man nettdater. Det betyr ikke at man er gift. Det betyr bare at man ikke har lyst til å avsløre hvem man egentlig er. Trådstarter kan forberede seg på å få mengder av mail med seksuelle hentydninger og annet søppel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Det er slike som han som ødelegger for andre seriøse. Og dessverre er slike slimåler i flertall på nettet. Selv om jeg er eldre enn deg ts, og understreker tydelig at jeg er ute etter et seriøst og langvarig forhold, så nytter det ikke. Men man må bare lære seg signalene. En som holder alt hemmelig, skriver lite om seg selv og ikke har bilde, ville jeg aldri svart. Det er ofte de samme som vil ha mail og smsadr med en gang, og de er ikke noe å samle på, har iallefall jeg funnet ut. Til og med på en seriøs side, som omhandler helt andre ting enn dating, fikk jeg en melding med det samme jeg meldte meg inn. "Mann, Oslo" var det hele. Han hadde hemmelig profil og ville ha meg som venn. Kjøss meg bak, sier jeg. Da kan jeg like godt bli venn med en krakk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Det er desverre helt vanlig. Har sagt i fra høflig til sånne, og måtte ta frem den verbale "pisken" - og det var det selvfølgelig også noen av dem som likte. Bare å ignorere dem om de prøver seg når du har sagt nei.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Det er slik fordi det over tid fungerer. Han får 47 avvisninger, og så får han pult så det griner etter. Velkommen til den virkelige verden.
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Det er slik fordi det over tid fungerer. Han får 47 avvisninger, og så får han pult så det griner etter. Velkommen til den virkelige verden. Har sett slike som ts nevner. Hadde aldri pult noen av disse. EVER!
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 "Mann, Oslo" var det hele. Han hadde hemmelig profil og ville ha meg som venn. Kjøss meg bak, sier jeg. Da kan jeg like godt bli venn med en krakk.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Har sett slike som ts nevner. Hadde aldri pult noen av disse. EVER! Nei du nei. Ikke du og 46 andre. Men hun nummer 48, hun puler fyren. Tro meg. Dette er observert i praksis mang en gang...
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Nei du nei. Ikke du og 46 andre. Men hun nummer 48, hun puler fyren. Tro meg. Dette er observert i praksis mang en gang... Ja, men at noen gidder å bruke så mye energi og tid for et ligg sier jo sitt. Hadde jeg vært mann hadde jeg heller gått på do og gjort meg ferdig der. Er vel ikke sikkert det 48'ende ligget er så fantastisk heller.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Ja, men at noen gidder å bruke så mye energi og tid for et ligg sier jo sitt. Hadde jeg vært mann hadde jeg heller gått på do og gjort meg ferdig der. Er vel ikke sikkert det 48'ende ligget er så fantastisk heller. Fitte er fremdeles bedre enn frøken høyre. Pluss at en kan få en avsugning og pupper på kjøpet.
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Fitte er fremdeles bedre enn frøken høyre. Pluss at en kan få en avsugning og pupper på kjøpet. Jaja... Dem om det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Fitte er fremdeles bedre enn frøken høyre. Pluss at en kan få en avsugning og pupper på kjøpet. Avsugning er det delte meninger om: mange damer nekter dette. Puppene? Menn her til lands verken tar eller suger på de, og de klarer ikke å gi seksuell begeistring ved hjelp av damas pupper.
Gjest KateW Skrevet 6. juni 2010 #14 Skrevet 6. juni 2010 Brutal mann, Du må VÆRE så snill å ikke kalle det AVsugning, jeg får vondt langt inn i livmorhalsen av å tenke på det. Jeg vet ikke om din påtatte kvinnebitterhet står i direkte relasjon til dette, men virkelige kvinner suger ikke AV deg tisseluren. OK? Dersom du har opplevd det, at noen har sugd den AV, så må du si at du vil ha tisseluren tilbake på plass, og så får du finne deg ei dame som faktisk bare suger. Ok? LOVER???
Gjest brutal_mann Skrevet 6. juni 2010 #15 Skrevet 6. juni 2010 Brutal mann, Du må VÆRE så snill å ikke kalle det AVsugning, jeg får vondt langt inn i livmorhalsen av å tenke på det. Jeg vet ikke om din påtatte kvinnebitterhet står i direkte relasjon til dette, men virkelige kvinner suger ikke AV deg tisseluren. OK? Dersom du har opplevd det, at noen har sugd den AV, så må du si at du vil ha tisseluren tilbake på plass, og så får du finne deg ei dame som faktisk bare suger. Ok? LOVER??? Prøvde bare å finne noe bedre enn det elendige ordet BJ. Suge pikk blir jo for grovt for en sart kvinne Jeg LOVER om jeg kan få en kvinne som gjøre MYE mer enn bare å suge pikk...
Gjest KateW Skrevet 6. juni 2010 #16 Skrevet 6. juni 2010 Suge pikk kan denne sarte kvinnen relatere til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå