Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hei! Dama mi har begynt å sprute i det siste, eller mulig jeg har skjønt hvordan jeg skal trigge det ;-) Men hun sier at hun ikke liker det! Noen som egentlig vet hva det skyldes? Og hvorfor det skjer?
Gjest KateW Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg spruter når jeg er kåt. Verken mer eller mindre, altså er jeg kåt nok og kommer så spruter jeg. Sjeldnere alene enn med hjelp.
Stor&Sterk Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Kanskje hun syns det er litt flaut..(redd for at det er urin?) Eller kanskje hun rett og slett ikke liker det ?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Faktisk så er det urin i det. når det tørker lukter det jæv**ig!
Gjest mami Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Hei! Dama mi har begynt å sprute i det siste, eller mulig jeg har skjønt hvordan jeg skal trigge det ;-) Men hun sier at hun ikke liker det! Noen som egentlig vet hva det skyldes? Og hvorfor det skjer? Er det lov å spørre om hvordan du trigger det? Lenge siden sist, hadde vært gøy å gjort det igjen!! Jeg husker at jeg synes det var litt pinlig, skjønte ingenting. Men kjæresten likte det, så da var det ikke så farlig lenger
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Hei! Det jeg gjør er ved samleie. Sørger for at jobbe med hodet lengst ut i vagina. Så vidt innenfor. Samtidig som jeg forsøker å ligge litt lavt slik at presset blir opp i front. Når jeg kjenner det begynner å bli litt ekstra vått, går jeg litt dypere og litt mer kraft.
Gjest KateW Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Faktisk så er det urin i det. når det tørker lukter det jæv**ig! Dette er feil. Det går faktisk ikke an å tisse når man kommer. Om det lukter så er det på samme måte som at kjønnssafter og sperm påvirkes av det man spiser og drikker. Det skal lukte rent kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Dette er feil. Det går faktisk ikke an å tisse når man kommer. Om det lukter så er det på samme måte som at kjønnssafter og sperm påvirkes av det man spiser og drikker. Det skal lukte rent kjønn. Hva forklarer du den gule fargen da, og mengden som noen får?
Gjest KateW Skrevet 6. juni 2010 #10 Skrevet 6. juni 2010 Jeg forklarer ingenting, jeg bare taler av erfaring og basert på artikler jeg har lest og samtaler jeg har hatt med leger og sexologer.
Gjest urinsprut? :p Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Jeg forklarer ingenting, jeg bare taler av erfaring og basert på artikler jeg har lest og samtaler jeg har hatt med leger og sexologer. Da syns jeg det er så ufattelig rart med meg da. Jeg er helt tømt for urin, og det har mange ganger hendt at jeg får sprutorgasme. Men jeg hadde lest og hørt at den var blank og luktet ikke, + at det bare var noen spiseskjeer som kom ut. En gang i senga var det en liten dam, og den luktet når det tørket. Husker det fordi det var første gang med sprutorgasmen, og jeg turte ikke å skifte på senga så jeg sov med noe tøy oppå dammen. En annen gang tenkte jeg å ta med klut for sikkerhetskyld. Jeg hadde vert på do osv, men da jeg fikk en sprutorgasme var hele kluten våt! Den luktet ikke når den var våt, men når den tørket luktet det urin av den. Så har jeg også fått det en gang på badet. Og jeg fikk en sprutorgasme hvor det så ut som gul urin. Jeg bråstoppet fordi jeg trodde den skulle være blank... Jeg vet også at det kan være urin i urinblæren selv om man har vert på do, men du sier jo at det ikke går an å tisse når man får orgasme. Men gul og luktene væske fra underlivet når jeg har orgasme sier noe annet. Hmm...Enten så er jeg formet feil med feil innstillinger i kroppen, eller så har leger osv tatt feil :/
Focklop Skrevet 6. juni 2010 #12 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er også redd for at det er urin, siden jeg har sett det som kommer ut ikke er blankt... Men kjæresten digger at jeg spruter (noe jeg forstår, det er jo så klart fordi han gjør en utrolig bra jobb!), og jeg har også samtidig "lært" meg å sprute, så jeg kan unngå det hvis jeg/han vil.
Gjest kalle kølla Skrevet 20. juli 2011 #13 Skrevet 20. juli 2011 til katew tro ikke alt du leser,jeg har også bestandig lest/hørt at det for gutter iallefall er fysisk umulig og tisse når penisen er stiv og på plass inni fitta.men jeg har riktig nok etter mye styr og mange forsøk greid og tisse i min dame.litt ekkelt men skulle bevise for henne at det går.ble med den ene gangen for vår del må jeg innrømme.
Gjest kalle kølla Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 men tisse under selve orgasmen som jeg først nå så du skrev,det har jeg tro på er umulig ja.
Erotisk Flukt Skrevet 20. juli 2011 #15 Skrevet 20. juli 2011 Når ei kvinne ejakulerer, så er det ikke urin. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå