Gå til innhold

Fotsoneterapi??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Har over lang tid prøvd å slanke meg, med 5 små måltider pr. dag og har gjort alt etter boka, men kan ikke si at det raser nedover, er såvidt kommet i overgangsalderen så det gjør vel ikke akkurat saken bedre. Har tenkt å besøke en fotsoneterapist, kanskje det er noe som har "knyttet" seg i kroppen. Noen som har erfaringer med dette? Har prøvd Xenical (fysj) og går 1 time pr. dag med staver, føler meg til tider veldig oppblåst. Skal visst ikke ha hvetemel, men der er jeg ikke så flink, har ikke cøliaki, men det kan kanskje utvikle seg til det. Håper noen kan svare meg om fotsoneterapi kan hjelpe til å løsne på saker og ting. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd en del fotsoneterapi (får behandling av min mor jeg :blunke: ) og da hjelper det svært godt på stiv nakke og hodepine, noe jeg kan slite med. Men mot slanking tror jeg ikke det er så bra. Jeg lurer på hva du mener med at noe har "knyttet!" seg fast? Tenker du på psykisk energi?

Jeg tror og har erfaring med fotsoneterapi i forhold til fysisike plager, men mot psykiske plager er jeg mer usikker.

Skrevet

Nei, ikke psykisk, men noe i systemet, tenker på fysisk! :oops:

Skrevet
Nei' date=' ikke psykisk, men noe i systemet, tenker på fysisk! :oops:[/quote']

:oops: Da misforstod jeg. Ja, da er fotsoneterapi veldig bra. Innenfor dette området jobber fotsoneterapauter også med å løse opp tette meridinaner og dette er veldig godt for hvis det evt,. sitter noe fast. Jeg vil absolutt anbefale deg å gå til fotsoneterapaut - men husk, forhør deg om, ikke alle er like gode :blunke:

Skrevet

Helt i orden, jeg ordla meg kanskje litt dumt, tusen takk for svar, ja, skal sjekke ut at jeg får en flink en, har veldig tro på dette. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...