Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Gjest goodtwin
Skrevet

Har du prøvd å bruke rettetang? Søk opp videoer på youtube som viser deg hvordan =)

Skrevet

har du prøvd bølgetang? hjelper meg veldig hele tiden, men hugs varmebeskyttelse! :D

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Eller vanlig krølltang bare at du ikke holder for lenge, bare noen sekunder.

Eller bare bruke vanlig hårruller. Har sett at de bruker det på Victorias secret modellene før catwalken.

VictoriasSec_Kambouris_56197775.jpg

Gjest Micka
Skrevet

del opp håret i partier. tvinn hver enkelt del, bruk så rettetang på det du har tvinnet. Eller, krøll hver tvinnede del og fest i strikk. Spray over, la det tørke. Når du tar ut strikkene, vil du få bølgete hår.

Skrevet (endret)

del opp håret i partier. tvinn hver enkelt del, bruk så rettetang på det du har tvinnet. Eller, krøll hver tvinnede del og fest i strikk. Spray over, la det tørke. Når du tar ut strikkene, vil du få bølgete hår.

Oi, dette skal JEG prøve! :D

(...jøssameg så mange smarte triks jeg lærte av å ta en tur innom velvære, hår og kosmetikk! pleier ikke å være her inne å lese jeg... :sjenert: )

Endret av Lemming
Gjest Micka
Skrevet (endret)

Så kjekt:) Har prøvd ut mye med mitt lange hår. Jeg kan jo tilføye at tykkelsen på delene avgjør hva slags bølger du får. Vil du ha masse bølger - tynnere deler (og raskere effekt). Store, tunge bølger - tykkere deler (og kanskje finest).

Endret av Micka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...