thirteen Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Har alltid forstått det slik at sensurfrist er den dagen man fikk eksamensresultatet. Men nå hadde jeg sensurfrist på en eksamen for 4 dager siden, fikk resultatet i går. Og for 2 dager siden var det sensurfrist på en annen eksamen. Det resultatet er ikke kommet ennå. Så hvordan fungerer det egentlig, og hva er den beryktede sensurfristen egenetlig?
Hinata Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror resultatene kommer litt senere til studentene fordi sensor ikke legger resultatene inn i datasystemet, men dette er det noen på fakultetet som gjør. Sensurfrist tror jeg da er når sensor overleverer resultatene til fakultetet (eller hvem det nå er som har ansvaret)
Green Lady Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Hehe, er det BI du går på? De er kjent for å ikke holde sine egne sensurfrister. En gang kom karakteren over en måned etter sensurfristen. Det er den fristen man skal få karakteren sin, så vidt jeg har forstått.
thirteen Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Hehe, går ikke på BI nei. :gjeiper: Men vi i klassen har en teori om at de glemte å regne med helligdagene når de satt sensurfristen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå