Gå til innhold

Vannet ble svart!

Anbefalte innlegg

Gjest lulua
Skrevet

`Jeg dreiv og fylte oppi vann i vaskebøtte og plutselig renner det ut helt svart vann fra krana!

Hva kan det være? Blei vanlig igjen etter en liten stund..

Tror dere det kan være noe farlig?

Er det trygt å drikke vannet nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring kommunen og hør. Eventuelt vannverket.

Ingen av oss, vil jeg tro, kan vite om vannet er farlig.

Gjest lulua
Skrevet

Ja jeg regna jo ikke akkurat med at noen kunne fortelle meg om det var farlig eller ikke da ;)

Men tenkte kansje noen andre hadde opplevd det før og kansje visste hva det kunne være?

Gjest Spinell
Skrevet

Det kan være kommunen som har drevet spyling av vannrørene. Ring kommunen din, fortell hvor du bor og spør om det er noe slikt som har foregått.

Gjest lulua
Skrevet

okay.. skal gjøre det! :) Men et veldig dumt spørsmål her,hvordan finner jeg nummeret til kommunen? Skal jeg liksom spørre den som svarere telefonen?

Huff..dumme meg.. skjønner meg ikke på sånt jeg! :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slå opp på gulesider, og be om å få snakke med enten teknisk avdeling, eller vann/avløp....

Gjest Spinell
Skrevet

Nummeret til kommunen finner du på gulesider.no

Da alle kommuner er ulikt organisert er det best at du presenterer ærendet ditt kort til den første som tar telefonen. Si for eksempel:

"Hei, jeg bor i NN-gate (fyll inn det som passer) og har svart vann i vannkrana mi i dag. Hvem kan jeg snakke med om dette?" Da har du god sjanse til å bli satt over til rette vedkommende :)

Aller først bør du faktisk sjekke kommunens hjemmesider. Mange legger ut slike praktiske nyheter på forsiden.

Gjest lulua
Skrevet

Tuusen takk for hjelpen dere,jeg skal ringe dem nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...