Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #21 Skrevet 22. september 2003 Nei, bruker manuelt. Har alt for mange datavenner som stadig er inne på pc'n vår. Vil ikke at de skal vite jeg er her, og ihvertfall ikke hvem jeg er. Deler også pc med sambo.
Gjest Zirine Skrevet 22. september 2003 #22 Skrevet 22. september 2003 Jeg blir automatisk pålogget så lenge jeg ikke har slettet Cookies. Ah ... NÅ skjønner jeg hvorfor den automatiske pålogginga ikke funker lengre. Nettleseren tømmer for cookies hver gang jeg booter maskinen. Takk :D
Soul Skrevet 23. september 2003 #23 Skrevet 23. september 2003 Blir aut. pålogget ja. Mye enklere det Mannen min har sin egen pc (er), og det ingen andre som vet at jeg har et nick her tror jeg.
Lilly Skrevet 23. september 2003 #24 Skrevet 23. september 2003 Er så tungvint å logge seg på hver gang. Eller, det var i hvertfall det da jeg hadde tid til å være her en del. Men som de fleste andre så er det bare på min private pc jeg har automatisk pålogging.
Dødspingvinen Skrevet 23. september 2003 #25 Skrevet 23. september 2003 Dataen min klarar av en eller annen grunn ikke å la meg bli automatisk pålogget i det hele tatt. Har prøvd flere ganger, og på flere steder, men det funker bare ikke.
Padmee Skrevet 23. september 2003 #26 Skrevet 23. september 2003 Jeg blir også automatisk signet inn. Eller det vil si, jeg signer aldri ut, så da er jeg vel alltid signet inn.
Malou Skrevet 23. september 2003 #27 Skrevet 23. september 2003 Har automatisk pålogging på min jobb PC, men på hjemme PC'en logger jeg meg på hver gang... Har ikke noe behov for at andre logger seg på KG som meg, selv om jeg vel tviler på at noen ville hatt interssen... Gidder heller ikke "annonsere" for sambo hvem jeg er her inne, selv om det godt kan være mulig at han vet det allikevel... Jennifer
Ridder Reddik Skrevet 23. september 2003 #28 Skrevet 23. september 2003 Automatisk pålogget, ja... Og gubben bruker nesten ikke pc'n. Her i huset er det jeg som er datanerden...
Gjest dr. ian Skrevet 23. september 2003 #30 Skrevet 23. september 2003 Aldri. Automatisk pålogging er en dårlig vane å legge seg til Aller helst foretrekker jeg å ikke være innlogget i det hele tatt. dorian
*Lavendel* Skrevet 24. september 2003 #32 Skrevet 24. september 2003 Nei, blir ikke automatisk pålogget. Foretrekker å være anonym både her og der.... ....dessuten er det flere som bruker samme PC, så nei.....
birgitte242 Skrevet 24. september 2003 #33 Skrevet 24. september 2003 Jeg blir automatisk pålogget på min egen laptop samt pc'en. Selvfølgelig ikke når jeg er på kg mens jeg er på jobb og skole.
Gjest Alive Skrevet 24. september 2003 #34 Skrevet 24. september 2003 Jøss er det så mange som gjør det automatisk? :o Jeg foretrekker å holde nicket mitt skjult for kolleger og familie... Har vel ingenting å skjule, men vil holde på at dette bare er mitt!!
Edie Skrevet 24. september 2003 #35 Skrevet 24. september 2003 Jøss er det så mange som gjør det automatisk? :o Jeg foretrekker å holde nicket mitt skjult for kolleger og familie... Har vel ingenting å skjule, men vil holde på at dette bare er mitt!! Mange som også har det sånn, men hvis det bare er en selv som bruker pc'en er det jo bare praktisk med automatisk pålogging...
Joplaya Skrevet 24. september 2003 #36 Skrevet 24. september 2003 Automatikk er tingen. Manuelt tar for lang tid
Gjest *marte*, unplugged Skrevet 25. september 2003 #37 Skrevet 25. september 2003 Ikke automatisk, det er det to grunner til: - Det skjedde mye rart når jeg brukte mozilla/opera med automatisk innlogging. F.eks logget den meg plutselig ut, og så inn igjen, og da forsvant jo oppmerkingen over innleggene jeg ikke hadde lest. - Jeg blir sittende mye lenger hvis jeg er innlogget :oops: Skal bare lese ditt og har ikke lest datt... Derfor er det en dårlig ide å logge inn hvis jeg bare skal titte litt :D
Fauna Svecica Skrevet 25. september 2003 #39 Skrevet 25. september 2003 Nei, jeg får ikke til dullet... Er alltid uinlogget hvis jeg kommer inn på siden igjen.
ringblomst Skrevet 25. september 2003 #40 Skrevet 25. september 2003 Automatisk pålogging hjemme (stort sett da jeg er innom KG), ellers ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå