Gå til innhold

Blir du automatisk pålogget??

Blir du automatisk pålogget?  

1. 1. Blir du automatisk pålogget?

• Ja.
      35
    • Nei.
      16
    • Noen ganger.
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt nyskjerrig bare jeg nå men jeg blir alltid automatisk pålogget hver gang jeg går inn på KG.

Synes det er veldig greit, og hvis jeg vil være anonym logger jeg bare av.

Blir dere automatisk påloggen hver gang, eller logger dere på hver gang dere går inn??

Har ingenting å sjule, så om min mann går inn på KG, så er han logget inn som Merete. (Noe han ikke gjør, ettersom han har sitt eget forum en annen plass...hehe)

:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også aut. pålogget når jeg klikker meg inn på KG. Jeg vet at mange hardnakket påstår at jeg har ørten andre nick men det er altså ikke tilfelle.

Mae

Gjest mattahara
Skrevet

nei er ikke det... ikke noe spes grunn egentlig. Har jo ikke noe å skjule..

Kansje jeg skal gjøre det :ler:

Skrevet

Alltid automatisk pålogget. Jeg har ingen andre nick så jeg bestemmer meg for hvilket jeg skal bruke, liksom. Min mann har dessuten sin egen pc og er vel neppe så interessert i hva som skjer her - og ingen andre bruker denne pc-en så...

Skrevet

Jeg blir automatisk pålogget så lenge jeg ikke har slettet Cookies. :)

Skrevet

Blir automatisk pålogget ja. Sambo har sin egen pc, har allikevel ikke noe å skjule. Han vet uansett nicket mitt her inne.

Det eneste dumme er at hvis jeg av en eller grunn ikke blir automatisk pålogget, skjedd et par ganger, kan det gå en stund før jeg merker at jeg skriver innlegg som gjest..

Skrevet

Ikke automatisk, men jeg bruker opera og wand. Klikker derfor bare på tryllestaven, så er jeg logga inn :)

Skrevet

Automatisk pålogging her også, men kun fra MIN bruker på PCen, så det er ingen fare for at dattera logger på KG som meg :blunke: Sambo har sin egen pc, så det er ingen fare der heller :ler:

Skrevet

Jeg blir alltid automatisk pålogget, og jeg har forumets hovedside som startside....hver gang min mann er inne på PC'en hører jeg alltid; "huff altså, de her KG greiene...." :ler:

Skrevet

Jeg blir automatisk pålogget fre min egen PC.

På sambo sin PC og på jobben logger jeg på manuelt.

Skrevet

Automatisk pålogget. Får håpe sønnen min ikke begynner å snoke omkring her da... :wink:

Skrevet

Jeg også er automatisk pologget. synes det er best, så slipper jeg styret med å logge meg inn. Har heller ikke noe å skjule, så da er det lettest :D

Smilla

Skrevet

Alltid automatisk pålogget ja, men så har jeg min private pc som ingen andre rører og da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...