o..o Skrevet 4. juni 2010 #1 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg prøver å leve miljeøvennlig. Jeg kjører ikke bil selv, spiser ikke kjøtt og kjøper nesten ingenting. Jeg prøver spise opp maten jeg kjøper, men siden jeg bare er én person så greier jeg rett og slett ikke unngå for mye mat. Jeg kaster kasnkje rundt 200-500 gram mat i uka. Jeg skammer meg veldig over det. Men hva kan jeg gjøre? Kan alt fryses? Og hva er "akseptabelt" å kaste? Hvor mye mat? Og hvor mye generelt? Jeg kaster en pose med papirrester, gratisreklame (som kommer selv om det står nei takk på postkassa mi), innpakninger og matrester. Er jeg et forbrukersvin eller kaster jeg passe mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Del Skrevet 4. juni 2010 Det aller meste kan vel fryses, og det aller meste kan vel også oppbevares i kjøleskap over natta slik at en kan spise restene dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 4. juni 2010 #3 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg vil ikke si du kaster for mye! Ps, å ikke spise kjøtt er ikke nødvendigvis miljøvennligt. Det finnes masse økologisk kjøtt, og kjøtt er bra for kroppen! Endret 4. juni 2010 av Konstantin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 4. juni 2010 #4 Del Skrevet 4. juni 2010 Så lenge du er bevisst, og ikke frotser og forsøpler som en annen gris, så er det egentlig nok, spør du meg Slapp av, frys mat, og ikke ta det så tungt om noe kastes i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevenpop Skrevet 8. juni 2010 #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis reklamen kommer i posten din selv om du har klistrelapp kan du ringe inn og klage. Jeg har også klistrelapp og fikk reklame en periode. Det gav seg da jeg sa fra. Synes du er flink jeg. Du kaster slett ikke mye mat. Frys ned, pakk rester som lunsj, spis de til kvelds, etc. hvis du synes du kaster for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå