Daiquiry Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Fy søren så spent jeg er! Liker han kjempe godt og jeg håper kvelden blir en suksess. Ønsk meg lykke til
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Dette blir en perfekt fredagskveld! Kos deg!
Optimist40 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Lykke til Vær deg selv og kos deg masse -- dette blir en flott og solrik fredag
Suzy Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Dette går så fint atte - kose deg og senk skuldrene
Pooo Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 dersom det er like fin sol og varmt der du er som jeg er så kommer du nok til å få en super kveld med kald hvitvin... ikke tenk på at det kan bli kleint, tenk at du skal kose deg!
Daiquiry Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2010 Tusen takk folkens! Det er nydelig vær her, så det blir nok en koselig kveld. Skal bare slappe av og nyte kvelden. Er ikke stresset på dette, tar ting som det kommer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Dette går så fint atte - kose deg og senk skuldrene Kanskje ikke senke skuldrene så mye at kjolen faller av med en gang?
Daiquiry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2010 Det gikk strålende!!! Det ble veldig sent/tidlig skal treffe ham igjen idag
Daiquiry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2010 hehe, vi skal sitte hos meg å se en film og spise take-away. Jeg har barn, så jeg kan ikke forlate leiligheten i ukedagene. Og siden han ikke har barn, må han komme til meg, og det var ingen problem. Han er en ganske voksen mann, så jeg er litt spent...
Daiquiry Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 8. juni 2010 Det var super koselig!!! Men det er noen skjær i sjøen for oss, kan ikke gå i detalj i frykt for å bli gjenkjent, men han sa at hvis man ønsker noe hardt nok, finner man alltid løsninger. Så det lover jo godt . Vi skal prøve å treffes igjen på fredag, men jeg har barna, så jeg vet ikke helt hvordan vi skal få dette til, vil gjerne at han skal overnatte, og det er ikke aktuelt så lenge jeg har eldste jenten her. Kanskje hun vil overnatte hos en venninne eller noe?? hehe Men jeg må si at jeg virkelig gruer meg til sexen....har hatt sex etter bruddet, men det var ikke noe annet en en ONS, og det hadde jeg ikke noe problem med. Han er en voksen mann, så jeg kvir meg litt....
Daiquiry Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 9. juni 2010 Han er veldig mann når det kommer til sms. Fikk kun en kort sms i går om at han håpet at jeg ikke var for trøtt etter kvelden vår sammen. that's it. Prøver å ikke overanalysere, men det er pinadø ikke lett, vi jenter gjør jo det hele tiden......
Daiquiry Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2010 En liten oppdatering. Skal på vår tredje date i kveld . Middag hjemme hos meg. Gleder meg veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå