Gå til innhold

kåt hele tiden

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg er en mann som er konstant kåt. Kunne hatt sex mange ganger om dagen om jeg hadde fått.

Er dette normalt?

Får ikke utløp for all kåtheten hos samboeren min. Er det dårlig gjort å skaffe seg en elskerinne for å få dekt behovet?

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hei!

Jeg er en mann som er konstant kåt. Kunne hatt sex mange ganger om dagen om jeg hadde fått.

Er dette normalt?

Får ikke utløp for all kåtheten hos samboeren min. Er det dårlig gjort å skaffe seg en elskerinne for å få dekt behovet?

har det samme "problemet" selv, er ustanselig kåt:) Men dette er ikke noe problem, siden dama mi er like kåt og sexgal som meg selv:) Har også en greie med en kamarat, som er med oss ganske ofte når vi har sex, dette gjør at vi alle får tilfredsstilt våre sexbehov og lyster, også mine bilfile sider!

Syns ikke du skal dekke ditt sexbehov bak dama di sin rygg! Prøv heller å diskuter dette med henne, kanskje du blir positivt overrasket:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske min kjæreste var like kåt som meg. Det er nok ikke unormalt og levde med en mann i mangen år som alltid var klar :) Men å være utro synst jeg du ikke burde gjøre. Snakk med kjæresten din.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Er det dårlig gjort å skaffe seg en elskerinne for å få dekt behovet?

Spør samboeren din.

Gjest Gjest
Skrevet

Har snakket med henne masse om det. Hun ser/vet jo mine store behov, men hun orker/vil rett og slett ikke så mye som jeg har behov for. Maks 2-3 ganger i uka.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Maks 2-3 ganger i uka.

Var vel en mann her inne for litt siden som hadde "samme" problemet, men det var maks 2-3 ganger i året. Så det kunne vært værre, faktisk så tror jeg du får mer en de fleste :)

Gjest Gjest
Skrevet

Huff da, da skal jeg vel ikke klage. Men når jeg tenker meg godt om er det kanskje bare 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som ville ha sex en gang i måneden. Falt meg aldri inn at utroskap skulle være løsningen. Løsningen ble heller til at jeg brøt forholdet, orket ikke å vente i en måned for så å ha 5 minutters sex. Du får finne ut om du orker å leve med henne selv om hun

vil så sjeldent, vist ikke er nok det beste å bryte, selv om det ikke er så lett. Vet selv at sex er utrolig viktig og skaper mye frustasjon om det ikke fungerer.

Gjest sardintroll
Skrevet

Ja. Hørt om å runke?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Du får finne ut om du orker å leve med henne selv om hun

vil så sjeldent

1-2 ganger i uka er ikke sjeldent, la oss ikke skremme vettet av forholdene her inne :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ja. Hørt om å runke?

Uhm, hva er det igjen? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...