Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å gå til en klarsynt og finne litt mer ut om meg selv. Men det må jo selvsagt være en som virkelig kan sakene sine, ikke en som bare skal loppe meg for penger. Er det noen her som har erfaring med å bruke klarsynt? Noen som har gått til spådamer/spåmenn?

Jeg er også interessert i å finne ut mer om healing og litt om mine tidligere liv for å se om de kan ha noen betydning for livet jeg nå lever og menneskene jeg har rundt meg. som dere sikkert skjønner er jeg veldig nysgjerrig på alt slikt som har med klarsynthet, spådommer og healing å gjøre, men kan svært lite om det selv og kjenner ingen som kan det. Derfor håper jeg noen av dere kan guide meg videre til noen som kan hjelpe meg litt.

Jeg bor i Vestfold forresten.

takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Kva får deg til å tru at du har hatt tidlegare liv? Er du hindu?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kva får deg til å tru at du har hatt tidlegare liv? Er du hindu?

Nei? Det har jo stadig blitt mer populært å gå til en slik time hvor man finner ut hva som har hendt i tidligere liv... Det heter regresjon, og jeg ser stadig flere steder det blir skrevet om det, blant annet i en rekke kvinneblader... Må ikke være hindu fordet..

Men er tydeligvis ikke så mye info å hente på dette forum!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei? Det har jo stadig blitt mer populært å gå til en slik time hvor man finner ut hva som har hendt i tidligere liv... Det heter regresjon, og jeg ser stadig flere steder det blir skrevet om det, blant annet i en rekke kvinneblader... Må ikke være hindu fordet..

Desverre TS. Du burde ikke spørre om slike råd her. Kvinneguiden består bare av surmulende kjærringer som faktisk tar seg tid til å gå inn i en tråd om et emne de tydeligvis ikke er interessert i bare for å lage diskusjon! Da selv om det de sier er OFF TOPIC!!

Jeg vet ikke om noen der du bor. Kanskje du burde reise til Oslo eller no? Lilli Bendris tror jeg har lange ventelister, men det kan jo være verdt å vente.

Marion Dampier Jeans vet jeg har ventelister på et par år :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så lyst til å gå til en klarsynt og finne litt mer ut om meg selv. Men det må jo selvsagt være en som virkelig kan sakene sine, ikke en som bare skal loppe meg for penger. Er det noen her som har erfaring med å bruke klarsynt? Noen som har gått til spådamer/spåmenn?

Jeg er også interessert i å finne ut mer om healing og litt om mine tidligere liv for å se om de kan ha noen betydning for livet jeg nå lever og menneskene jeg har rundt meg. som dere sikkert skjønner er jeg veldig nysgjerrig på alt slikt som har med klarsynthet, spådommer og healing å gjøre, men kan svært lite om det selv og kjenner ingen som kan det. Derfor håper jeg noen av dere kan guide meg videre til noen som kan hjelpe meg litt.

Jeg bor i Vestfold forresten.

takk!

Hei, jeg har vært hos ei klarsynt. Var veldig skeptisk på henne da jeg var redd ho lurte meg osv. Men ser nå i ettertid at ting ho sa stemmer. Ho heter Nina Karud og er å finne i Oslo, like ved oslo S. Hun er også healer.

Er ei til som er healer. Trine B. Høiberg heter ho og bor i Vestfold. Du kan gå inn på hjemmesiden hennes og lese litt mer om henne: www.tempelgaarden.info

Har også vært hos en regresjonsterapeut i Oslo (ikke så langt fra Karl Johans gate). Vil virkelig anbefale henne, ei veldig koselig dame. May Irene Wikeby heter ho. Hjemmesiden hennes er www.innsikten.no :)

Gjest VinglePetter
Skrevet (endret)

.

Endret av VinglePetter
Gjest VinglePetter
Skrevet (endret)

Regresjon? Mener du ikke resesjon? En ting man får av å lese i slike kvinneblader: "Rasjonalitetsresesjon"

Endret av VinglePetter
Gjest Child of nature
Skrevet

Regresjon? Mener du ikke resesjon? En ting man får av å lese i slike kvinneblader: "Rasjonalitetsresesjon"

Vet du hva som menes med regresjon? Å hva det er?

Resesjon? tror ikke helt at tilbakegang eller økonomisk nedgang er det riktige ordet her...ettersom ordet resesjon er et økonomisk uttrykk?

Eller mener du at man blir mindre fornuftig og får tilbakegang i hva?, ved å lese kvinneblader?

Dette må du nesten forklare litt nærmere!

Gjest VinglePetter
Skrevet
Eller mener du at man blir mindre fornuftig og får tilbakegang i hva?, ved å lese kvinneblader?

Ja, jeg vil hevde man får tilbakegang i vettet i skolten av å lese slike kvinneblader. Det er min mening.

Skrevet

Regresjonsterapi er ikke noe annet enn hypnotisk påføring av falske minner. Jeg kan ikke fatte at du vil BETALE en person for at vedkommende skal fucke til hukommelsen din.

Gjest Child of nature
Skrevet

Ja, jeg vil hevde man får tilbakegang i vettet i skolten av å lese slike kvinneblader. Det er min mening.

Hehe, din mening ja :)

Skrevet

Hehe, din mening ja :)

Forlanger du objektive sannheter, nå, plutselig? Det er ikke så lenge siden du mente at erfaringer og meninger var gangbar mynt. For hvert innlegg du skriver, blir du mer lik oss. :lur: Det er uunngåelig.....

Join the Dark Side... :twisted:

We have cookies... :kaffekopp::kokk:

Gjest Child of nature
Skrevet (endret)

Forlanger du objektive sannheter, nå, plutselig? Det er ikke så lenge siden du mente at erfaringer og meninger var gangbar mynt. For hvert innlegg du skriver, blir du mer lik oss. :lur: Det er uunngåelig.....

Join the Dark Side... :twisted:

We have cookies... :kaffekopp::kokk:

Nei du Mann 42. :)

Men det var en slik uttalelse som din her jeg håpet komme! Hehe! Jeg får selv alltid høre det samme her inne, å har blitt gjort narr av. Mine egne erfaringer og meninger!

Så da er det fint og kunne si ditto!

Forskjellen er at jeg går på sak og ikke person. Tror aldri jeg har nevnt at jeg har noen formeninger om dere skeptikeres tilstand i intelligens eller lignende. Jeg har prøvd å holde meg til sak så godt jeg har kunnet!

I innlegget jeg svarte på var det akkurat det som skjedde, en mening om at de som leser kvinneblader altså blir dummere!

Å da kan jeg ikke dy meg! :)

Endret av Child of nature
Gjest VinglePetter
Skrevet
I innlegget jeg svarte på var det akkurat det som skjedde, en mening om at de som leser kvinneblader altså blir dummere!

Siden du er så påståelig. Kan du bevise at det ikke er sånn?

(Nå kunne ikke jeg dy meg)

Gjest Child of nature
Skrevet

Siden du er så påståelig. Kan du bevise at det ikke er sånn?

(Nå kunne ikke jeg dy meg)

Hehe! Vet du, jeg gidder ikke diskutere saker som dette! Det blir litt for snodig!

:)

Gjest VinglePetter
Skrevet

Hehe! Vet du, jeg gidder ikke diskutere saker som dette! Det blir litt for snodig!

I min store omgangskrets, er dette med kvinneblader og fordumming, ikke bare en påstand, men en sannhet. Det er hundretusenvis på verdensbasis som også mener dette. Derfor blir det opp til deg som påstår at det _ikke_ er sant, å forklare hvorfor du mener dette.

(forstår du hvor jeg vil med dette? - du ga meg dette helt gratis)

Skrevet (endret)

I min store omgangskrets, er dette med kvinneblader og fordumming, ikke bare en påstand, men en sannhet. Det er hundretusenvis på verdensbasis som også mener dette. Derfor blir det opp til deg som påstår at det _ikke_ er sant, å forklare hvorfor du mener dette.

(forstår du hvor jeg vil med dette? - du ga meg dette helt gratis)

Jeg vil da mer eller mindre sidestille kvinneguiden og kvinneblader og du er jo her så....:gjeiper:

Endret av Solros
Gjest VinglePetter
Skrevet

Jeg vil da mer eller mindre sidestille kvinneguiden og kvinneblader og du er jo her så....:gjeiper:

Hvis hele omgangskretsen din, pluss hundretusen på verdensbasis mener dette, skal jeg ikke påstå at det ikke stemmer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...