SiljeMa Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 jeg har en valp som er ca 4,5 mnd. Den har sovet hver natt siden jeg fikk den hjem. selv om han har våket tidlig, så har han sovnet fint osv. I det siste er ikke det et tema lenger. Vi gjør akkruat som vi pleier å flytter han ned der vi sover når vi legger oss. Di siste nettene så har han bare stått i sengen sin å bjeffet, og vært veldig aktiv hele natten. Han har mistet 5 tenner i munnen og nye er på vei opp. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Er det dumt å ha han i samme rom som oss når vi sover? Han er alene omtrent 6 timer på dagen, og da er han så rolig og ligger i sengen osv (har webcam på). hilsen en noe sliten valpe eier.
Capricorn Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Det er nok tennene som klør. Han har vel noe å bite på? Jeg har opplevde med mine valper at de kan ha en litt vanskelig og nesten trassende periode rundt den alderen der. Ungdomsopprør??
SiljeMa Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2010 Han får frossen kong, tauleke som er frys ned og føler det er tyggebein overallt hvor jeg tråkker for tiden Det kan absoultt være en måte å "plage" oss på, for han vet jo at han holder oss våkne, men da kanksje det er smart å la han ligge i stua alene, som han gjør når vi ikke er der.
Capricorn Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Det er jo mulig han roer seg mer der siden han ligger der ellers. Dere kan jo prøve. Kjenner meg igjen med tyggeting over hele huset. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tråkket på ekle, seige, våte ting i halvsøvne om morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå