Gå til innhold

Bryllupskameraer

Fremhevede innlegg

Gjest 14062003 - ulogget
Skrevet
Foto Knudsen har billige engangskameraer nå. De selger 2 pk Focus WildCam til 99 kroner (på tilbud nå - aner ikke hvor lenge). Da kan du sjo istedet bruke litt ekstra penger på å dekorer dem selv så de blir litt mer "bryllup"?!?

Foto Knudsen

Jeg har bare ett råd å gi: ikke kjøp fra FotoKnudsen!

1) Du vet aldri når du får det du har bestilt

2) Du vet aldri om du får det du faktisk har bestilt

3) Du vet aldri om de sier de ikke har fått varer i retur, selv om du sitter med bevis for det - og har gjort slik de har bedt deg om

4) Du vet aldri hvor mye du må klage for å forhindre at saken går urettsmessig til inkasso

Alle disse punktene for 6 kameraer feillevert etter mange ukers venting og sendt i retur. 300kr!!! 2 lange brev. Til slutt ga jeg opp og sa direkte "vi møtes i forliksrådet, for et inkassoselskap skal ikke ta en slik sak". Plutselig ga de seg på alle punktene - etter måneder med kverulering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig heldig jeg, etter som svigers var i USA for en liten stund tilbake og kjøpte med engangskameraer til oss med "bryllupsmotiv". I tillegg kjøpte de såpebobler som vi skal bruke istedenfor ris.

Hvis vi ikke hadde fått disse engangskameraene ville jeg ha dratt av alt dillet på "vanlige" engangskameraer og kanskje limt på noen klistremerker.

Gjest Anonymous
Skrevet
Så på www.weddingchannel.com at de selger engangskameraer med bryllupsmotiver' date=' men dessverre sender de ikke til norge :([/quote']

Hva i all verden skal du med bryllupsmotiv utenpå et kamera som skal brukes en dag, sendes til framkalling og ødelegges?

Har du ikke bedre ting å bruke penger på bør du

a: invitere et par venner ekstra til bryllupet

b: ønske deg en gave til et veldedig formål i stedet for bryllupsgaver.

*makan*

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er egentlig problemet, cappo? Engangskameraer finnes overalt, er det sånn at det på død og liv må være bilde av brudepar på dem? Hallo?

Innimellom blir jeglitt svett her inne - engangskameraer, frimerker med bryllupsmotiv, forhåndsvarsler...

Forøvrig enig med revedamen.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke ha slike kameraer i det hele tatt. Det er så mange som har digitalkameraer at jeg syns det blir tullete å bruke penger på det.....

Skrevet

syns nå du begynner å uttale deg om ting du ikke har noe forutsetning for å uttale deg om.....

og jeg spurte ikke hva DU syns jeg skal bruke mine penger på.. har jeg lyst på engangskameraer så kjøper jeg det. Er de billigere i USA/UK er det selvfølgelig en fordel! Og skulle jeg være så heldige å få de med brudemotiv i tillegg, ja da er faktisk bryllupsdagen min reddet!!!!

Takk for innlegget men please hold deg til tema....

Skrevet

Innimellom blir jeglitt svett her inne - engangskameraer, frimerker med bryllupsmotiv, forhåndsvarsler...

Så flott at vi kan hjelpe deg av med litt svette da :roll:

Blir du for sliten av å være sammen med oss går det jo faktisk an å besøke noen irl venner istedet....

Skrevet

***gjest...*** hvilken gjest???****

Skrevet
***gjest...*** hvilken gjest???****

:ler:

Jeg glemte meg igjen jeg........ :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er faktisk ikke noe krav om å registrere nick her inne, tex. "Gjest" trenger ikke nødvendigvis være faste som vil slenge dritt, - det kan være feks. meg selv, jeg har ikke nick her inne og skriver så sjelden at jeg ikke gidder registrere meg. Og det er LOV.

Forresten - er det bedre å svare en som kaller seg tralala enn en som bare heter gjest? Hva pokker er forskjellen?

Skrevet

Vi prøvde oss frem og laget vårt eget mønster til kamerene vi. Det du kan gjøre er å kjøpe vanlige kameraer, ta av pappen rundt og klippe til ditt eget motiv. Kjempekjekt + at det blir personlig.

Skrevet

Har prøvd islyktene cappo, de var nydelige. Dette må jo bare bli bra :D

Skrevet

Så bra! Glad jeg kunne hjelpe :)

Har du hatt noe oppi, eller bare vann?

Skrevet

Bare prøvd vann først, men skal prøve med roseblader ol. har du noen gode forslag ?

Hvordan går forberedelsene ? Jeg har akkurat sendt ut innbydelser dekket med snøkrystaller :D

Ble fine synes jeg, litt annerledes :o

Skrevet

Var innom Lisenett i dag og de har vist tilbud på slike engangskameraer.

90kr. trot jeg :D

Skrevet

Vi kjøpte helt vanlige engangskameraer og la ut på bordene etter middag. Vi hadde også en som tok bilder hele dagen for oss, mye bra, men allikevel mer morsomt med bildene fra festen som mange forskjellige har tatt.

Det var mange hos oss som brukte digitalkameraer, men har av mange av disse vanskeligere med å få kopier, enn fra de som hadde vanlige kameraer med seg....

The Knot har ofte mange fine engangskameraer.

Skrevet

Åh.. har akkurat skrevet ferdig svar også fikk jeg en feilmelding så det ble borte! ÆRGH!!!

men her kommer en forenklet svar :)

Bare prøvd vann først' date=' men skal prøve med roseblader ol. har du noen gode forslag ?[/quote']

Blomsterblader av blomstene dere skal ha på bordet.

Små kvister farget i sølv

Juletregrener med litt kunstig snø på tuppene

Kjør en hvit pose i makuleringsmaskin et par ganger, så får du kunstig snø.

Sliter fortsatt med invitasjonene.. les i dagboken min...

Men ellers så begynner ting å ordne seg.. sakte men sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...