Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har bestemt meg for å bruke medlemsskapet mitt på sats igjen. Saken er bare den at jeg er veldig overvektig og jeg har ikke trent på ett år, om ikke mer. Hvordan går jeg trem? Jeg vil både bli sunn og slanke meg. Har endret kosthold også, og vil virkelig gjøre noe ut av dette. Hvilke maskiner bør jeg bruke? Kan jeg trene på alle styrkemaskinene uten å bli breiere? Hvilke maskiner bør jeg i så fall bruke? ALT av tips mottas med takk
Sæzzy Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Du blir ikke breiere av å trene styrke. Det skal mye til før man blir breiere av styrketrening. Hvorfor ikke følge tn.no sitt RYP? Du kan laste ned heftet deres der, og lese deg frem til det meste. Endret 3. juni 2010 av Sæzzy
Chanel.No5 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Anbefaler at du booker deg en time med en personlig trener eller en treningsveileder på senteret du er medlem hos. Dere kan sammen sette opp ett program som vil hjelpe deg å nå dine mål. Du vil få treningstips samt tips til kosthold dersom du ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå