Lilandry Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hva er egentlig forskjellen på bioglycolic cream og bioglycolic bioclear cream? Kan foreksempel bioclear kremen brukes dag og kveld? Mente selfølgelig bioCLEAR og ikke bioCLEAN! Endret 3. juni 2010 av Lilandry
Vill&Vakker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jan Marini bioglycolic bioclear cream inneholder både glycolsyre og salisylsyre, mens bioglycolic cream inneholder kun glycolsyre. Begge kemene inneholder ca 15 % syre.
Vill&Vakker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Bioglycolic bioclear kan brukes morgen og kveld, men lurt med gradvis tilvenning og bruk høy faktor med tanke på at det er sommer. Jeg har selv sluttet med bioclear kremen nå til sommeren, og vil vente til høsten før jeg begynner med den igjen.
Lilandry Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Tusen takk for svar! Jeg har endelig begynt å skjønne Jan Marini nå, etter mangen timer med lesing!
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg lurer også på om Skin Zyme masken bør brukes med Clean Zyme? Jeg forstod det slik at de burde brukes sammen. Kan solkremen deres brukes som en "dagkrem"? Jeg vet ikke helt hvilken dagkrem jeg skal bruke, nå som det er sommer... Dette er produktene jeg tenker å bruke; Bioglycolic Facial Cleanser C- esta Serum Bioglycolic Bioclear Cream Antioxidant Daily Face Protectant Transformation Cream (de kveldene jeg trenger ekstra fukt?) Skin Zyme og evt. Clean Zyme Ser denne listen noe grei ut? Jeg har brukt veldig lang tid på å sette meg inn i Jan Marini, men føler meg enda litt usikker... Endret 7. juni 2010 av Lilandry
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Eller skal jeg bare droppe Transformation Cream nå i sommer? Jeg tenker å legge syrepeeling til høsten, da må vel jeg iallefall ha denne?
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2010 *dytte opp* Hvor er Jan Marini gjengen?
Frua Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker solkremen som dagkrem og synes den gir bra med fukt iallefall! Har den med farge og kan tenke meg det blir helt perfekt med c esta serumet under.
Lilandry Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2010 Gydd! Da slipper jeg å kjøpe enda en dagkrem til bruk de dagene det er sterk sol og skal være ute!
pittie Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Enig med frua (jeg har uten farge). Transformation cream er deilig, hverken for fet eller tynn og kan fint brukes om sommeren. Da kanskje ikke om dagen, det kan bli litt shiny. Synd jeg reagerte på den
Vill&Vakker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Jeg vil absolutt anbefale transformation cream, jeg bruker denne som både natt og dagkrem. Føler at denne kremen ikke gjør huden fet, men det kommer jo litt an på hvilken hud du har Godt mulig det holder å bruke serum og antioxidant face protector om dagen for deg. På det andre spørsmålet om skin zyme masken og cleanzyme, så går det helt fint å erstatte cleanzyme med bioglycolic cleanser
Lilandry Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2010 Takk for svar dere! Da kjøper jeg det jeg hadde tenkt. Tror kanskje Transformation Cream kan bli for fet for meg på dagen, for jeg har fet hud. Men det jeg tenkte egentlig med denne, er å bruke den av og til om kveldene. For som jeg har skjønt så kan en begynne å flasse litt av påstart av Jan Marini. Jepp, jepp! Burde vel kanskje heller kjøpt Bioclear lotion istedetfor cream, men den hadde kanskje blitt for "lett" til bruk på natten. Så jeg tenkte litt dag\natt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå