meg525 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei Det er på tide å bytte ut min hvite Macbook,da jeg er møkk lei utallige reperasjoner,og utallige riper som må fikses. Jeg står nå mellom macbook air og macbook pro. Jeg synes MBA ser vanvittig deilig og lekker ut,men har sett at den har fått en del kritikk,for eksempel for støyende vifte og treg prosessor,samt svarte merker rundt isight kameraet. Noen som har MBA,som kan fortelle hva de synes? At MBA ikke kan brukes med cd-er og dvd-er gjør ingenting,tenkte jeg skulle kjøpe meg superdrive for dette.HVIS jeg bestemmer meg for MBA da,fremfor MBP På forhånd takk for hjelpen!
Auri Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg personlig ville bare gått for en 13" pro; jeg synes Air er en dustedata, den er ikke liten nok til å være minibook og ikke kraftig nok til å være en "fullsize" notebook.
Dancingqueen Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Når jeg hadde min MBP inne til reperasjon, så fikk jeg en MBA som "lånedata" i mellomtiden, og jeg må si at jeg ble litt forelsket i den! Den var så forferdelig liten og lett at det var som en drøm å holde på med den. Men det er sant det som sies, at når du først begynner å få litt ting innpå den som tar litt plass så blir den veeeldig treg ( dette kan man lett unngå hvis du har en harddisk, har selv Time Capsule og kunne ikke vært mer fornøyd). Lydkvaliteten er også noe som ikke scorer særlig høyt, men jeg hadde ikke noe problem med at viftene bråkte, da Men hvis jeg skulle valgt i dag, så ville jeg valgt en av de nyeste MBPene, helt helt klart! En gang pro, alltid pro
meg525 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Ok,tusen takk for svar alle sammen! Da blir det en Macbook Pro 13 tommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå