Ethereal Skrevet 4. juni 2010 #21 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde ALDRI kastrert meg - verken om jeg var mann eller kvinne.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #22 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde ALDRI kastrert meg - verken om jeg var mann eller kvinne. Men nå er du ingen av delene så nå går det greit? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #23 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde ALDRI kastrert meg - verken om jeg var mann eller kvinne. Nå er nå ikke det som er temaet her heller? Sterilisering er noe helt annet. Hormonprevensjon er faktisk teknisk nærmere kastrering enn det en operativ sterilisering er, pga at de skal endre hormonproduksjonen i kroppen og sette den ut av spill.
Ethereal Skrevet 4. juni 2010 #24 Skrevet 4. juni 2010 Nå er nå ikke det som er temaet her heller? Sterilisering er noe helt annet. Hormonprevensjon er faktisk teknisk nærmere kastrering enn det en operativ sterilisering er, pga at de skal endre hormonproduksjonen i kroppen og sette den ut av spill. Åja, jeg trodde det var noenlunde det samme Men med hormonprevensjon er ikke forandringen like absolutt, er den vel? Har hørt at det går an å reversere en sterilisering på menn, men er dette fakta?
Ethereal Skrevet 4. juni 2010 #25 Skrevet 4. juni 2010 Men nå er du ingen av delene så nå går det greit? :klø: Hahaha. Korrekt
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2010 #26 Skrevet 4. juni 2010 Åja, jeg trodde det var noenlunde det samme Men med hormonprevensjon er ikke forandringen like absolutt, er den vel? Har hørt at det går an å reversere en sterilisering på menn, men er dette fakta? Kastering: Fjerning av kjønnsdeler (testikler eller eggstokker) Sterilisering: Fjerning av "ledningen" mellom kjønnsdeler og omverdenen. Det kommer an på. Søker du på permanently lowered sexdrive and hormonal birth control og liknende søkestrenger så er det mye som tyder på at det er ikke alle som det er like lett å reversere det på. Og ja, både mannlig og kvinnelig sterilisering er mulig å reversere, men det går langt fra alltid bra.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #27 Skrevet 5. juni 2010 Er faen ikke synd i deg. Greit at kvinnfolk er redd for fødsler, men der tar vi menn dere igjen. Sterilisering er 10 ganger mer skremmende for oss. Prat for dæ skjøl!
Gjest Far Skrevet 5. juni 2010 #28 Skrevet 5. juni 2010 Sterillisering i en alder av tretti uten å ha eller ville ha unger? Jeg syns det er en merkelig avgjørelse, men det er heldigvis ikke jeg som avgjør. Jeg kan i allefall fortelle om mine erfaringer. Både min kone og jeg var sterile, og hadde svært få sjanser for å få barn. Etter en runde hos legestaben der de foreslo prøverør, avlyste vi alle muligeter for barn. I stedet skulle vi leve livet. Men etter tretten år kom den første jenta til verden og sjokkerte alle. Noen etter kom nummer to. Det var da vi fant ut at vi ikke skulle ha flere. Selv om vi begge var "sterile" måtte noe gjøres. Kondomer og p-piller var helt uaktuelt. Så da ble det til at jeg la utstyret på huggestabben. Jeg har ingen problem med å prate om det, og regner med at de ferreste har det. Operasjonen var vellykket, ingen sedceller på avveie. Selve operasjonen opplevde jeg som et mareritt da det kjentes ut som bedøvelsen ikke virket. Sårene vesket og værket i et halvt år, siden jeg har legeskrekk gikk jeg ikke til legen med slike bagateller. Over tid har sexlivet har blitt langt bedre. Tidligere kunne jeg bli så kåt at det sprengte i ballene. Det var ingen god følelse og kunne stoppe sexen rett som det var. Nå er det ingen problem lengre. Nå kan jeg gå en hel dag og hisse både meg og min kone opp til skyene, noe vi begge setter pris på.
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. juni 2010 #29 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde ALDRI kastrert meg - verken om jeg var mann eller kvinne. Men nå er du ingen av delene så nå går det greit? :klø: Off topic: Med den avataren er det sannsynlig at du/hun er "sent from another planet"............. On topic: Som mann er sterilisering i høyeste grad en kurant affære. Men - det er et valg mannen skal ta selv, punktum! Ømt noen dager etterpå ja men til opplysning, som en liten bonus. For å være sikker på at fertiliteten er terminert bør han ha ekspedert 25-40 utløsninger før man kan være helt safe. De som har en partner som har applaudert valget kan dermed se den korte fremtid lyst i møte
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #30 Skrevet 5. juni 2010 Bare så synd at det ikke er hennes bakdel :o)
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #31 Skrevet 6. juni 2010 Han jeg traff sa han var sterilisert, men han var impotent også...ikke helt sikker på hva han egentlig mente. Men uansett - jeg vil ha flere barn! Dog naturligvis ikke med han. Naturlig nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå