Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei alle sammen:) Jeg er en jente på 20 år som har fått det uønskede fettet (pølsa) under navelen. Jeg har skiftet til sunt kosthold og prøver å være flink til å trene. Men jeg har lyst på litt fortgang i det, samt at jeg har litt slaskete lår og rumpe(vil ikke så mye ned i vekt her) og jeg synes dessuten det er vanskelig å trene magen og bli kvitt det uønskede fettet. Jeg vurderer noen timer his Bailine. Lønner det seg? Er det noen som har erfaringer med å bli kvitt fett med denne metoden?
Cata Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg prøvde, men det virket ikke på meg. Ikke gikk jeg inn særlig (i cm) og ikke gikk jeg ned i vekt. Og jeg ble heller ikke "fastere i fisken".
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg prøvde, men det virket ikke på meg. Ikke gikk jeg inn særlig (i cm) og ikke gikk jeg ned i vekt. Og jeg ble heller ikke "fastere i fisken". TS her. Takk for svar Men hvor lenge prøvde du - altså hvor mange timer hadde du? Og hvis jeg kan spørre om dette,- var du tykk eller tynn, eventuelt hvor "mye" fett var det snakk om?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Glemt alle slike håpløse snarveier og gjør det på den ordentlige og sunne måten i stedet: Tren! Knebøy med tunge vekter (man bør ikke klare mer enn ca 10 reps per sett) kombinert med et sunt, proteinrikt kosthold, løser garantert problemet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Ok, men hjelper knebøy (med tunge vekter i hendene? er litt grønn på området.. ) på magefettet også? Eller bare på lår/rumpe. Hva er effektivt mot magefett? Synes det er vanskelig å få bort. Blir lett til at man bare bygger muskler - under fettet... ?
Capricorn Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Ja, det funker, men altfor dyrt!! Trening er gratis og mye sunnere for hele kroppen! (hvis man trener hjemme da)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Ok, men hjelper knebøy (med tunge vekter i hendene? er litt grønn på området.. ) på magefettet også? Eller bare på lår/rumpe. Hva er effektivt mot magefett? Synes det er vanskelig å få bort. Blir lett til at man bare bygger muskler - under fettet... ? Trening fungerer ikke på den måten! Punktslanking er fysisk umulig! (Hadde jeg fått en krone hver gang jeg skriver den setningen, hadde jeg vært rik... ). Fatter ikke at slike vrangforestillinger fremdeles kan eksistere... Knebøy, akkurat som sit ups og alle andre styrkeøvelser, "gjør" ingenting med fettet. Ingen øvelser gjør noe med fettet som ligger rundt/over muskelen. Det som skjer er at øvelsene belaster musklene i kroppen, noe som fører til at kroppen reagerer ved å danne større muskler. Jo større muskler man har, desto mer fett må kroppen forbruke for å opprettholde musklene. Det du må gjøre er altså å spise korrekt mengde og type mat, trene kardio (jogge, gå fort, svømme, sykle eller lignende) og trene ordentlig styrketrening (baseøvelser som knebøy, markløft, benkpress osv med tunge nok vekter til at man klarer maks ca 10 repetisjoner pr sett). Glem snarveiene, de kan aldri gjøre for helsen og utseendet ditt det en sunn livsstil kan.
Cata Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 TS her. Takk for svar Men hvor lenge prøvde du - altså hvor mange timer hadde du? Og hvis jeg kan spørre om dette,- var du tykk eller tynn, eventuelt hvor "mye" fett var det snakk om? Tror jeg hadde 15 timer (husker ikke helt - det er flere år siden nå). Hvor mye fett det var aner jeg ikke. Selv anser jeg meg for å være overvektig,men ikke feit. Dvs. pølse rundt midjen, men kan ikke forveksles med en kule .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå