Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tar alltid intiativ til å treffes men har brøte de 2 ganger nå på rad... Selv om vi bare er venner har jeg et stort øye til han å han er 29 år å jeg er 21. Han sitter å sier at jeg er så herlig jente.. Å han bare : ring meg viss du vill finne på noe igjen... Å de 2 gangene etter han sa det kommer han med en unnskyldning... Hva skal jeg si til han? Å jeg skjønner ikke hvorfor han oppfører seg slik... Kan dette ha noe med hasjrøyking å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags mannfokk er det du har funnet deg, jente, finn deg en ordentlig kar med litt mer ambisjoner ;-)

Skrevet

Hva slags mannfokk er det du har funnet deg, jente, finn deg en ordentlig kar med litt mer ambisjoner ;-)

hehe tja si det:) så du mener at jeg bare skal la det være å at vi bare skal vær venner å ikke lage no " spetakkel" ut av det? Jeg tåler ikke når folk bryter avtaler spesielt ikke mannfolk.... Han er liksom kjempekoselig å være rundt å slikt... Å har sakt til meg st han er ute etter en seriøs dame å slikt

Skrevet

Har han hatt gode unnskyldninger da? Noen ganger er det faktisk så tilfeldig som at det ikke passer, selv om det er to ganger på rad.

Eller kanskje han ikke er interessert mer?

Skrevet

Har han hatt gode unnskyldninger da? Noen ganger er det faktisk så tilfeldig som at det ikke passer, selv om det er to ganger på rad.

Eller kanskje han ikke er interessert mer?

Ja en kompis kom hjem på ferie, å at han ikke kunne komme før neste uke... Skulle spille live med far sin så måtte "lade" opp

Skrevet

Det tenker jeg egentlig høres ut som gode unnskyldninger da :)

Ville ikke bekymret meg for mye da, kanskje heller bare ventet og latt han ta initiativ neste gang i tilfelle du skulle føle at du gir for mye av deg selv nå.

Det er jo som jeg forstår også slik at dere foreløpig bare er venner, så da er det bare å kose seg og la det utvikle seg uten å fortolke noe som kan være bare tilfeldigheter!

Lykke til!

Skrevet

Det tenker jeg egentlig høres ut som gode unnskyldninger da :)

Ville ikke bekymret meg for mye da, kanskje heller bare ventet og latt han ta initiativ neste gang i tilfelle du skulle føle at du gir for mye av deg selv nå.

Det er jo som jeg forstår også slik at dere foreløpig bare er venner, så da er det bare å kose seg og la det utvikle seg uten å fortolke noe som kan være bare tilfeldigheter!

Lykke til!

Ja det kan jo hende :) takk :) 1 uke etter sisst gang vi møttesfekk jeg denne meldingen på facebook " hei bouver, veldig koselig å møte deg sisst helg... Du virker som ei herlig jente :) så du hadde ringt meg i helgen men har vært i studio med bandet mitt å derfor ikke hatt mulighet til å svare... Det er bare til å plinge på i morgen :) er uten pc fortiden men får sjekket Facebook i ny og ne. Vi prates ".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...