Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Så herlig! Jeg ble skikkelig rørt av denne jeg, da.
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2010 Seksti visninger, og ingen andre som syns at denne har noe positivt ved seg?!? I sannhet en merkelig samling mennesker på dette forum. Meg selv inkludert, men det er en helt annen historie.
MiniMuffin Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Det virket jo som om det var en reklame da....
Marabou Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Åh, den var helt herlig! Begynte å grine jeg og.. *rørt*
Fjonana Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 ÅÅåh! Den var bare helt herlig! Det er slik alle folk burde se en gang til dagen. Det kan hjelpe på å løfte en ellers tung hverdag. Ble helt rørt jeg
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg levde meg helt inn i sjåførens dag på jobben; nok en monoton dag...og ble så kjempepositivt overrasket på hans vegne, og over at det finnes mennesker som faktisk setter himmel, jord OG buss i bevegelse for å gjøre et annet menneske GLAD! Sånn burde vi alle gjøre litt oftere; noe hjertegodt for våre medmennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå