mamma_mia Skrevet 8. juni 2010 #61 Skrevet 8. juni 2010 Ja, jeg synes hun er pen/vakker. Hun holder seg jammen godt til å være en 4 barnsmor på 37 år
Gjest Mann over 40 Skrevet 5. desember 2010 #62 Skrevet 5. desember 2010 Aner ikke. Vakre mennesker har vakre personligheter. Kjenner ikke den tutta her. Men sånn ellers er hun pulbar. Hadde nok heller ikke sakt nei takk til en natt med henne ;-)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #63 Skrevet 6. desember 2010 Hun er ikke vakker, men pen på en kjedelig måte. Finnes så mange damer med et sånn type utseende synes jeg.
Antlers Skrevet 6. desember 2010 #64 Skrevet 6. desember 2010 Hun er langt fra stygg, men hun ser liksom så kjedelig ut. Synes hun mangler trekk som får henne til å skille seg ut.
Gjest Kim Skrevet 6. desember 2010 #65 Skrevet 6. desember 2010 Hadde ikke snudd meg på gata for å si det sånn. Ser helt normal ut spør du meg.
Gjest HunterLady Skrevet 6. desember 2010 #66 Skrevet 6. desember 2010 Nei, alvorlig talt. Vakker er ho ikke. Dette er vakker: Monica Bellucci
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå