Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #41 Skrevet 5. juni 2010 Og det kan du avgjøre utfra det lille som han er med på bildet ? Nei, han virket flott mente jeg. Til info så er jeg heteroseksuell og mer opptatt av menn enn kvinner + mett av den stadige fokuseringen på kvinners utseende. Hvorfor gjør vi det?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #42 Skrevet 5. juni 2010 Nei, han virket flott mente jeg. Til info så er jeg heteroseksuell og mer opptatt av menn enn kvinner + mett av den stadige fokuseringen på kvinners utseende. Hvorfor gjør vi det? Vel hvorfor kvinner fokuserer på kvinners uteseende vet jeg ikke. Men hvorfor menn gjør det vel det sier seg vel selv
epsilon Skrevet 5. juni 2010 #43 Skrevet 5. juni 2010 Forskjellen på vakker og pen: Pen er midlertidig, altså når du er 20, og ingenting å skryte av egentlig, for du er i godt selskap. Vakker er varig. Du er pen når du er 20 OG når du er 60. Og ja, du kan se på noen om de er vakre, eller bare pene. Ellers legger jeg merke til at kvinner vurderer jenter på en annen måte enn vi menn gjør, naturlig nok. Virker som kvinner ser på enkeltdeler som hår, hud, smil, pupper, holdning osv.. men menn ser bare på helheten, altså om de er tiltrukket av det mennesket. Det siste er vel egentlig fasiten? Hedda er søt nok til å være på TV, så da må vel svaret bli ja. Og det var vel det minst interessante i dette innlegget.
Wildy Skrevet 5. juni 2010 #44 Skrevet 5. juni 2010 Synes hun er søt og pen. Men vakker? Nei,i grunnen ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 5. juni 2010 #46 Skrevet 5. juni 2010 Nei, han virket flott mente jeg. Til info så er jeg heteroseksuell og mer opptatt av menn enn kvinner + mett av den stadige fokuseringen på kvinners utseende. Hvorfor gjør vi det? Nei... Hvorfor har du den avataren som du har? Kan det hende for å fremstå som vakker? Og hvorfor vil du fremstå som vakker?
Gjest mann 51 Skrevet 5. juni 2010 #47 Skrevet 5. juni 2010 Vakker og pen. Sjarmerende. Virker fornuftig når hun snakker på TV. Kunne tenkt meg å våkne opp med henne i et fjelltelt en fin sommerdag, og bade naken med henne i et fint fjellvann. Det er trivsel det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #48 Skrevet 5. juni 2010 hun er sånn goudapen, ser typisk nordisk ut, med lyst hår og røde bollekinn. Søt, men ikke vakker vil jeg si, vakker har med rene linjer i ansiktet å gjøre, ikke runde kinn
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #49 Skrevet 5. juni 2010 Hun er pen, men for meg på en litt uinteressant måte. Det er noe litt påtatt sårbart over henne, som om hun alltid har surfet på å være den skjøre, blonde lille engelen. Samtidig ligger det noe bortskjemt og bitchy der. Får en følelse av at hun som regel har fått det som hun vil pga utseendet. Jeg synes mennesker blir vakre først når de har noe levd/mystisk/lidende eller veldig sterkt og spesielt over seg. Men hva vet jeg. Kan hende hun hadde slått meg i bakken med personligheten sin om vi hadde møttes.
Evalilja Skrevet 5. juni 2010 #50 Skrevet 5. juni 2010 Jeg syns hun er søt. Søt er det beste jeg kan si om et utseendet når jeg ikke kjenner dem. Det er veldig rart. Men jeg kan ikke si at noen er vakre uten å kjenne dem. Mange sier "å for en deilig mann, han ville jeg tatt". Jeg ser bare en mann. Er vel kanskje litt rar men sånn er nå jeg. Bare noen vakre mennesker i mitt liv. Mine foreldre, mine venner og min eks. Og jo.. Hunden min er faktisk vakker :gjeiper: Og jeg er ganske søt. (Ps.. Redd for brutals mann dømming av min avatar så; den representerer en ro og femininitet som jeg kan relatere til)
Gjest Dainty Skrevet 5. juni 2010 #51 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg synes mennesker blir vakre først når de har noe levd/mystisk/lidende eller veldig sterkt og spesielt over seg. Noe lidende..? Endret 5. juni 2010 av Dainty
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2010 #52 Skrevet 5. juni 2010 Nydelig jente, blid og smilende med god utstråling. Liker på skjermen. Og sikkert like flott privat. (Er dame om det har noe å si)
Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #53 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hun er pen, men for meg på en litt uinteressant måte. Det er noe litt påtatt sårbart over henne, som om hun alltid har surfet på å være den skjøre, blonde lille engelen. Samtidig ligger det noe bortskjemt og bitchy der. Får en følelse av at hun som regel har fått det som hun vil pga utseendet. Jeg synes mennesker blir vakre først når de har noe levd/mystisk/lidende eller veldig sterkt og spesielt over seg. Helt enig. "(Ps.. Redd for brutals mann dømming av min avatar så; den representerer en ro og femininitet som jeg kan relatere til) " Så synd at en bruker skal ha sånn makt over deg. Endret 5. juni 2010 av Micka
Tulle Skrevet 6. juni 2010 #55 Skrevet 6. juni 2010 Hun ser frisk ut, naturlig og søt.. Men sånn generelt synes jeg det er litt rart at noen starter en slik tråd om en enkeltperson. Hva om hun leser dette?
felgen Skrevet 6. juni 2010 #56 Skrevet 6. juni 2010 Ja, jeg syns Hedda Kise er en vakker og utrolig sterk dame. Nydelig på alle måter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #57 Skrevet 7. juni 2010 Hun er pen, men for meg på en litt uinteressant måte. Det er noe litt påtatt sårbart over henne, som om hun alltid har surfet på å være den skjøre, blonde lille engelen. Samtidig ligger det noe bortskjemt og bitchy der. Får en følelse av at hun som regel har fått det som hun vil pga utseendet. Jeg synes mennesker blir vakre først når de har noe levd/mystisk/lidende eller veldig sterkt og spesielt over seg. Men hva vet jeg. Kan hende hun hadde slått meg i bakken med personligheten sin om vi hadde møttes. Om man leser litt bakgrunnsstoff om Hedda Kise oppdager man fort at hun har gjennomgått mer enn de fleste... Jeg synes hun er nydelig!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #58 Skrevet 7. juni 2010 Om man leser litt bakgrunnsstoff om Hedda Kise oppdager man fort at hun har gjennomgått mer enn de fleste... Jeg synes hun er nydelig! Nja hun har gjennomgått noe mange millioner mennesker har gjennomgått. Det er utentvil en hardprøvelse og gå igjennom.
Gjest Mann på 45 Skrevet 8. juni 2010 #59 Skrevet 8. juni 2010 hun er sånn goudapen, ser typisk nordisk ut, med lyst hår og røde bollekinn. Søt, men ikke vakker vil jeg si, vakker har med rene linjer i ansiktet å gjøre, ikke runde kinn Nå er vel Gouda en hollansk ost?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå